20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #30 på: 10. April 2018, 07:03 »
Siden det er Sky som er kilden, er det litt mer troverdig, men for all del, skal vel ta det meste av rykter med en klype salt.

Her er et rykte jeg personlig begynner å bli schit lei! https://talksport.com/football/newcastle-united-fc-transfer-news-magpies-target-bas-dost-who-reportedly-looking-leave

Har blitt linka til Bas Dost siste 3-4 årene?

Enkel måte for journalistene å resirkulere gamle saker?
Hva skal vitsen være med å jakte på en spiller i over tre år liksom?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #31 på: 10. April 2018, 13:15 »
Siden det er Sky som er kilden, er det litt mer troverdig, men for all del, skal vel ta det meste av rykter med en klype salt.

Her er et rykte jeg personlig begynner å bli schit lei! https://talksport.com/football/newcastle-united-fc-transfer-news-magpies-target-bas-dost-who-reportedly-looking-leave

Har blitt linka til Bas Dost siste 3-4 årene?

Irriterar meg noko voldsomt. Og so får det meg alltid til å tenke på filmen Das Boot og at det er på tide sjå den filmen om att!

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #32 på: 10. April 2018, 17:43 »
Sikkert FM12 som prater her, men kan vi ikke hente Shaqiri når Stoke rykker ned? :D

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #34 på: 11. April 2018, 11:33 »
Han Mitrovic på Fulham virker god, hadde vært deilig å fått han inn. Vi trenger en spiss som scorer mål. ;)

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #35 på: 11. April 2018, 13:55 »
Han Mitrovic på Fulham virker god, hadde vært deilig å fått han inn. Vi trenger en spiss som scorer mål. ;)

Jeg vet ikke om dette var ment som en referanse til Joe Kinnear som ønsket å signere Shane Ferguson, men jeg lo i hvert fall 😀

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #36 på: 11. April 2018, 17:48 »
Mye usikkert rundt klubb/Ashley/Benitez til sommeren, men at vi skal ut på spissmarkedet er ganske klart uansett eier, uansett manager. Vi skal klare å få solgt noen spillere for ok summer, samtidig har vi pl penger nå. Noe vi ikke hadde sist sommer, samtidig som vi ikke brukte penger omtrent. Lurer litt på hva som er realistisk og hvem vi muligens ser på. Ser at Plea blir nevnt. Har funnet formen veldig på vårparten nå, men har et litt anstrengt forhold til det franske markedet etter diverse bomkjøp. Håper egentlig ikke vi går tllbake på Jørgensen. Synes vi bør sikte litt høyere. Willian Jose Sociedad? Alcacer Barca?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #37 på: 11. April 2018, 18:36 »
Han Mitrovic på Fulham virker god, hadde vært deilig å fått han inn. Vi trenger en spiss som scorer mål. ;)

Jeg vet ikke om dette var ment som en referanse til Joe Kinnear som ønsket å signere Shane Ferguson, men jeg lo i hvert fall 😀

Det hadde jeg faktisk helt glemt! ::) Var mer frustrasjon over at han sannsynligvis blir solgt.

Milkey

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #38 på: 12. April 2018, 09:19 »
Sikkert FM12 som prater her, men kan vi ikke hente Shaqiri når Stoke rykker ned? :D
Shaqiri Hadde vært fucking awsome

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #39 på: 13. April 2018, 13:23 »
Shaqiri er vel den mest arrogante og sutrete spilleren i PL, det motsatte av en lagspiller

Selv om han glimter til med litt egenskaper i ny og ne så ville jeg aldri hatt han i newcastle-drakt

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #40 på: 17. April 2018, 00:18 »
En liten favorittøvelse for min del, nå som vi er sikret ny kontrakt, er å se på lagene som kan rykke ned har spillere vi kunne tenkt oss.

For min del er WBA, Stoke og Southampton allerede nede. Mye kan skje, men kun S'oton kan ha et håp om å klare seg i mine øyne.

WBA: mye gråstein her, noe sesongen har bevist. Men de som kunne være interessante er Johnny Evans (midtstopper, 30 år), Kieran Gibbs? (venstreback, 28 år), Nacer Chadli (ving, 28 år), Oliver Burke (ving, 21 år), Sam Field (sentral midt, 20 år), Jonathan Leko (ving, 19 år). De tre siste her havner mer i talent-kategorien, men Burke kan gjøre en jobb. Chadli har vel vært skadet mye denne sesongen, men kan fortsatt gjøre en jobb.

Stoke: Ikke mye å skryte av her heller, men litt er det nå allikevel. Jack Butland (keeper, 25 år) Xherdan Shaqiri (ving,26 år) og Ramadan Sobhi (ving, 21 år). Får vi nye eiere fra midtøsten, burde jo kombinasjonen Ramadan Sobhi og Islam Slimani klinge godt...... :P

Southampton: Her er det hvertfall litt mer å snakke om. Cedric Soares (back, 26 år), Ryan Bertrand (back, 28 år), James Ward-Prowse (sentral midt, 23 år), Pierre-Emile Højbjerg (sentral midt, 22 år).


Skal jeg velge noen, ville jeg nok ha gått for Bertrand, Soares, Ward-Prowse, Højbjerg, Shaqiri og Burke.

Noen andre? :P

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #41 på: 17. April 2018, 07:18 »
Ryan Shawcross kanskje om Mbemba forsvinner...
Venter i spenning...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #42 på: 17. April 2018, 07:32 »
Shaqiri er vel den mest arrogante og sutrete spilleren i PL, det motsatte av en lagspiller

Selv om han glimter til med litt egenskaper i ny og ne så ville jeg aldri hatt han i newcastle-drakt

Einig. Treng ikkje han i garderoben.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #43 på: 17. April 2018, 08:31 »
Bertrand og Soares hadde vært konge. Førtsnevnte er vel ikke helt usannsynlig, ettersom han neppe blir hentet til topp 5/6. Selv om Dummett har overrasket positivt i år, er RB er klar oppgradering.

Følger tyrkisk fotball og Ozyakup hadde vært en virkelig god signering. Det hadde forsåvidt Talisca og (på lån til Besiktas) men han er fort litt utenfor vår rekkevidde

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #44 på: 17. April 2018, 13:33 »
Positiv til Shaqiri jeg, synes ikke han virker så arrogant som enkelte skal ha det til.

Ellers enig lefsen ang Ozyakup, selv om jeg ikke følger tyrkisk fotball
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒