20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: PES 2011  (Lest 4052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
PES 2011
« på: 07. Okt. 2010, 09:58 »
Nokon som anskaffer det i dag?
Om du spelar på xbox 360 så legg til Hanseco.

Gleder meg som ein unge, trur det blir LANGT betre enn PES 2010, som til no er det desidert mest skuffande og dårligaste spelet  i PES-serien. Til og med Fifa var betre enn PES i fjor.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: PES 2011
« Svar #1 på: 07. Okt. 2010, 10:49 »
Har spilt PES i alle år, men usikker på om det blir pes eller fifa i år siden pes2010 var elendig....

Kom gjerne med en liten anmeldelse når du har testet det litt :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: PES 2011
« Svar #2 på: 07. Okt. 2010, 12:34 »
Det er greit vettu. Av det eg har prøvd av demoen så er det i alle fall VELDIG lovande. Synst mykje av den gamle PES-sjarmen er tilbake.

 Det verste ein kan gjere er å lese anmeldelsane til PESnorge, det er lite objektive greier, nærmast propaganda.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Simmio

  • Gjest
Sv: PES 2011
« Svar #3 på: 07. Okt. 2010, 15:13 »
Endelig en PES- tråd :D

Jeg synes det virker veldig lovende, og alle anmeldelser jeg har lest har gitt PES femmer ;D

Fifa kan ikke måle seg mot PES mener jeg.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: PES 2011
« Svar #4 på: 07. Okt. 2010, 15:23 »
Leser egentlig ikke anmeldelser på PES, har alltid kjøpt det med det samme og bare spilt :)
Men 2010 utgaven var så skuffende at det ble lagt bort etter kort tid >:(

Så greit å høre "anmeldelser" fra gamle trofaste PES patrioter :)

Det skjer faktisk fortsatt at jeg og en kompis drar fram ISS PRO 97 og spiller mot hverandre i 2-3-5 formasjon ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Simmio

  • Gjest
Sv: PES 2011
« Svar #5 på: 07. Okt. 2010, 15:38 »
Haha, det var det første fotballspillet jeg spilte :D Husker jeg digga det.
Et annet spill som er gøy er This is Football 2005  ;D Et egentlig ganske dårlig spill, men siden man kan filme så er det gøy, + at kommentatoren er norsk, og høres ut som en nisse uten peiling på fotball  :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: PES 2011
« Svar #6 på: 07. Okt. 2010, 15:46 »
Actua Soccer med Arne Scheie da, det var tider, det! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: PES 2011
« Svar #7 på: 07. Okt. 2010, 18:45 »
Var PES blod fan (fanboy) frem til 2010 kom så måtte jeg inse at PES hadde mistet grepet. Spilt Fifa 10 og 11 nå siden. Prøvde demoen på PES11 nå men syntes FIFA11 var bedre men vet at med PES så må man spille en del kamper før man setter seg inn i det. Hadde vært fint å høre hva du syntes om spillet fordi vurderer og kjøpe meg det i år hvis det er bra. Leser stadig på Pesnorge.net men så langt er jeg meget fornøyd med FIFA.
Ba Ba Ba!!!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: PES 2011
« Svar #8 på: 08. Okt. 2010, 08:48 »
Gleder meg stort til jeg får sjansen til å spille PES igjen! Har spilt på PC helt siden 2005, men skal få kjøpt det til Xbox denne gangen.

Forstår ikke helt hvorfor alle synes at PEs 2010 var så dårlig. Selv måtte jeg tvinge meg selv til å avinstallere det flere ganger fordi jeg ble for hekta og lot det gå ut over jobb, studier og kone. Det eneste som irriterer meg er småfeil som går igjen og igjen på alle PES spill, som feks mur ved frispark fra 45 meter, elendige dommere og dårlige modus.

Forresten.... PES, eller "Winning" som det kalles her nede, er det desidert mest populære spillet i Argentina. Naboen spiller natt og dag (hører han skriker når han scorer uansett hvilken tid på døgnet) med kompisene sine. Jeg kjenner ikke en eneste sjel som spiller FIFA. I Norge ser det ut til å være omvendt?
« Siste redigering: 08. Okt. 2010, 09:04 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: PES 2011
« Svar #9 på: 08. Okt. 2010, 19:45 »
Har spelt nesten samanhengande sidan eg fekk det, stortrivast!
Skreiv ein lengre post i dag tidleg, men da kom det feilmelding opp!

Eg er i alle fall meget fornøgd med spelet. Berre spør i veg om du lure på noko.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: PES 2011
« Svar #10 på: 09. Okt. 2010, 20:46 »
Har både prøvd Master league online, som i seg sjølv er eit genialt konsept og endel vanlege online kamper! Ufatteleg artigt, har til gode å oppleve markant lagg! Laget mitt på master league er så ufatteleg pølse, men håpe å få styrka det etterkvart.

Den verkelege sjarmen med PES for min del er å trykke på random knappen online, og spele med det laget du får tildelt. Det gir god trening, samt det er artigt!

Racing Santander - Real Madrid 3-1, fantastisk kamp!
Benfica - Barcelona 2-1! Meget hyggeleg overraskelse med såpass mange tidlegare favorittspelarar som Aimar, Saviola og Carlos Martins.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Simmi

  • Gjest
Sv: PES 2011
« Svar #11 på: 17. Des. 2010, 14:25 »
Noen som her som har spillet? Kan dere gi en anmeldelse på det? :)
Tror jeg får det til jul, og jeg vil høre hva dere syntes om spillet.

Syntes demoen var lovende, og det virker MYE bedre enn 2010 i hvertfall.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: PES 2011
« Svar #12 på: 17. Des. 2010, 15:07 »
Jeg har spilt PES i årevis nå, og har også 2011-versjonen installert på PC, der det er veldig veldig bra! Fortsatt en god del tullete "Konami-feil" (som dårlige dommere, mur på frispark fra 40 meter, elendige frispark fra 25-35 meter, killerfrispark fra 20 meter og inn, man kan f.eks. ha fire hjemmekamepr på rad i ligaen etc). Men spillbarheten er fantastisk.

Prøvde demoen på Xbox, men grafikken var horribel synes jeg. Kanskje det var noe med TV-et mitt?

Har prøvd FIFA hos en kamerat de siste dagene, og det virker som at spillet har tatt et sjumilssteg i ritkig retning hva spillbarhet angår. Selve grafikken, lisensene og profesjonaliteten går selvsagt PES en høy gang.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!