Newcastle United > Annet

Video-tråden

(1/10) > >>

borbis:
Jeg synes vi bør ha et emne om videoer.(hvis det er det fra før får dere unnskylde meg) Derfor har jeg laget denne tråden der vi kan broadcaste klipp og videosnutter som tar oppmerksomheten våres hver dag:)

Her noen artig og bra videoer som jeg har sett på youtube:


Martins vs Babel. De er utrolig lik på mange måter. Skulle gjerne sett babel i castletrøya:)


Også en herlig video om hva martins har gjort til nå i newcastle-drakta. FOR en spiller, og hvor hadde newcastle vært uten martins... Jeg simpelt elsker denne spilleren og vet at han har mye på lager!

Dette er 2 bra videoer som jeg anbefaller. Kos dere;)

Øyvinden:
bra tråd... Er det nokon som veit kvar eg kan laste ned heile Newcastle-Man U 5-0 kampen?

borbis:
Ja der sa du det. Den kampen har jeg og lett etter uten hell og lykke. Hadde vært kjempe hvis noen kunne drive fra i hvert fall målene..

Frode:
Jeg må spørre om litt hjelp her. For ikke så lenge siden fikk jeg PC av fruen i huset, så jeg har vel like mye peiling på PC-er som en ape. Men drit i det!

Jeg er interresert i å få skaffet meg fotballkampen mellom Frankrike - Brasil fra VM i Mexico i 1986 (kvartfinale). Det er etter min mening den beste kampen som noensinne er spilt, med verdenstjerner over hele banen. Kampen inneholdt alt fra et flott mål, fantastiske dribleserier, spolerte 100% sjanser, elendige dommeravgjørelser, straffebom rett før slutt, ekstraomganger og til slutt straffesparkkonkurranse. Jeg husker fremdeles nesten begge nasjoners start11, og det hadde vært utrolig gøy å få sett den igjen.

Jeg hadde blitt takknemlig om noen kunne hjulpet meg med å skaffe meg den på DVD, video eller om det går å laste hele kampen ned fra nettet, henvist meg til en side eller lignende.

Håper på litt hjelp her. Og til dere som ikke har sett denne kampen, vil jeg anbefale at dere setter dere ned å ser den. Frankrike - Brasil i VM 1986 er en fotballkamp som til og med vil få de som hater fotball til å elske det.

Håper på noen snille sjeler som kan hjelpe meg med dette.........

borbis:
Jeg fant jeg fant:) Øyvinden, her er den fantastiske kampen som ble spilt 20.10.1996 på St.James' Park mellom Newcastle United og Manchester United. Er bare alle de fantastiske målene og sjansene, men det får holde;) Kampen endte som alle vet 5-0, men det kunne blitt mye mye mer....

Her er det bare å se og nyte:D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning