20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 219940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

newcastlefred

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
Shola Ameobi
« på: 23. Des. 2006, 23:37 »
Shola ameobi mener at han er blant de største talentene i England men han begynner vel å nærme seg 26 år så han bør vel heller begynne å bli kalt rutinert :shock:
« Siste redigering: 03. Mai 2007, 22:48 av Nordin »
ayls kongen i forsvaret

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #1 på: 23. Des. 2006, 23:39 »
Du vet at det er en ''edit'' knapp man kan trykke på så du slipper å lage nytt innlegg for hevr gang du har skrevet feil?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #2 på: 24. Des. 2006, 09:27 »
Latterlig påstand.Jeg har sett snegler med mer rykk og sjimpanser med bedre ballbehandling enn Super-Shola, det eneste han skal ha for er at han er veldig lojal og faktisk setter ballen i nota fra tid til annen.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #3 på: 24. Des. 2006, 09:40 »
Han er vel mere talent på fiasko :P

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #4 på: 24. Des. 2006, 12:46 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Latterlig påstand.Jeg har sett snegler med mer rykk og sjimpanser med bedre ballbehandling enn Super-Shola, det eneste han skal ha for er at han er veldig lojal og faktisk setter ballen i nota fra tid til annen.


No skal det være sagt at Ameobi har svært god teknikk, problemet er bare at mottaket hans er like harde som skuddene
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Noreng

  • Gjest
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #5 på: 24. Des. 2006, 13:23 »
Ameobi er en god spiller. Ikke mobb Ameobi. Han var blandt de største fiaskoene under Souness. Men fy faen for en spiller under Roeder. Gleder meg til han kommer tilbake

djmattis

  • Gjest
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #6 på: 24. Des. 2006, 13:56 »
Jeg vil gjerne se åssen amobi funker med martins jeg, hvis ikke det samarbeidet funker i löpet av noen kamper så bör ameobi tuppes ut av startelveren og gi plass for sibbe. jeg syns sibbe og martins har värt veldig gode sammen i år.

newcastlefred

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
ameobi
« Svar #7 på: 24. Des. 2006, 16:25 »
Jeg er helt eni med at ameobi er en god spiller men han trenger å bli bedre jevnt sett og han må bli mer med i kampene. Jeg så han i Newcastle-Bolton og da var han nesten ikke borti ballen. Men før den seneste skaden sin som holder han ute av resten av sesongen så var han GOD :!:
ayls kongen i forsvaret

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #8 på: 25. Des. 2006, 03:02 »
Slik jeg ser det er Dyer, Owen og Sibierski alle bedre alternativer ved Martins side per dags dato.
Han har uten tvil forbedret seg under Roeder, men jeg foretrekker samtlige av spillerne nevnt ovenfor sammen med Oba. Ameobi har heller ikke vært veldig god rent spillemessig, selv om han har puttet noe mer mål. Og nei, trua jeg en gang hadde på ham er enda ikke tilbake igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #9 på: 25. Des. 2006, 11:50 »
Ameobi er enkelt og greit ikke god nok, eller det spørs hvilke ambisjoner Newcastle har. Men min mening er at vi bør/SKAL være med å kjempe med de beste, og da kommer han til kort. Tviler på om han blir noe bedre med åra siden mannen (ja ikke 18-19 årig talent lenger) er 25. Ameobi har fått mer enn nok kamper til å vise at han holder mål, der han har spilt sammen med spillere som Shearer og Owen uten å gjøre veldig mye ut av seg. Hvorfor gi denne mannen flere sjangser, når Luque blir dømt av oss etter bare noen få. Ameobi er ikke god nok, og min tålmodighet varer ikke evig.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #10 på: 25. Des. 2006, 12:58 »
Ameobi er en helt OK spiss som hadde vært et 5. valg om han hadde spilt for en av de fire store.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

axelberg

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
    • http://www.nufc.com/
Re: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv m
« Svar #11 på: 28. Des. 2006, 02:50 »
Ameobi kan fungere med Martins men Martins/Sibierski er det beste NUFC kan få stabla på beina!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #12 på: 29. Des. 2006, 18:57 »
Jeg er egentlig en stor tilhenger av Ameobi, men per dags dato ser jeg på både Sibierski, Dyer og Owen som bedre partnere til Martins enn Ameobi. Og da tenker jeg ikke på at Owen og Shola er skadet. Men Ameobi i form er helt klart en god spiller som kan gi og ta mye juling, og som av og til vet å finne nettmaskene regelmessig også. Han kan bli til noe, men jeg har det mye mer travelt med å få tilbake Owen enn Shola.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #13 på: 07. April 2007, 12:59 »
Shola Ameobi er på bedringens vei som alle vet. Og kommer nok ikke til å spille en kamp til denna sesongen her. Dette er gode nyheter, for en Ameobi i form er egentlig en meget god spiller. Jeg synes han vokste mye i fjord på slutten av sesongen, og putta 5 ganger før han måtte ut med hofteopperasjonen i November.

PS: Til dere som stiller spørsmål på hvorfor han ikke fikk operasjonen tidligere, noe som han egentlig burde gjort. Men hovedgrunnen er at vi ikke fikk sibierski før 31. aug og hadde ikke noe backup, pluss at vi hadde et skademareritt uten like. Så Ameobi spilte med smerter for klubben i flere måneder.

Link her: http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1007649,00.html
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”

Heinrich

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi... er han et så stort talent som han selv mener
« Svar #14 på: 07. April 2007, 19:02 »
Hva er det som menes her med "er han et så stort talent som han selv mener?"
Jeg nekter å tro at noen, inkludert han selv, har sagt noe slikt om han siden han var 20 år, eller yngre.