20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?  (Lest 31104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #30 på: 19. Mars 2017, 10:56 »
Nå begynner vi jo å nærme oss å bli enige Anders!  :D

Jeg har ikke sett altfor mye av Cyprien, men i det jeg har sett har han fremstått som en type som i alle fall har potensiale til å bli god også defensivt. 

Jeg tror Cyprien er mer realistisk enn Tielemans feks som har blitt linket en del. Synd han er skadet, men kanskje kan vi sikre oss gutten nettopp derfor.

Det virker ikke helt usannsynlig at Ruben Loftus Cheek også neste sesong vil slite med å komme inn i Chelseas 11'er. Kan det hende vi fornyer interessen til sommeren? God spiller med høyt potensial, men vil ikke betale blodpris.

Synes også Jetro Willems bør være en aktuell spiller for oss til sommeren.


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #31 på: 19. Mars 2017, 16:21 »
Jetro Williams ble vi heftig linket med før nedrykket også, og det ble spekulert i om det faktisk lå en avtale klar om vi hadde reddet plassen.

På et generelt grunnlag håper jeg Rafa kjøper inn for å skape en god balanse i laget, god dekning på alle plasser, en fin aldersmiks samt at det kjøpes spillere som skal dekke spesielle plasser og egenskaper. Og gjerne en artist, som faktisk får utfolde seg :)
No fate but what you make

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #32 på: 27. Mars 2017, 10:09 »
En del rykter om Gylfi Sigurdsson i dag. Det hadde virkelig vært en drømmesignering om vi rykker opp. Akkurat den spillertypen bak spissen vi har behov for, hvis vi fortsetter med samme spillestil som nå.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #33 på: 27. Mars 2017, 17:20 »
Hadde vært en perfekt nummer 10 det. Mener Swansea takket nei til bud i 30 mill. pund klassen fra Kina i januar, så tviler på at vi får han til 15 mill. pund. Tror også han sikter høyere enn Newcastle.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #34 på: 27. Mars 2017, 18:25 »
Om det stemmer at Chelsea har kjøpt Bakayoko fra Monaco må jo det være mulig å hente Ruben Loftus-Cheek.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #35 på: 27. Mars 2017, 20:52 »
Let's get Ruben! Get in!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #36 på: 07. April 2017, 09:53 »
Jermaine Defoe er nå linket til oss. Riktignok upålitelige The Sun, men det er ingen hemmelighet at "proven goalscorers" på dette nivået ikke vokser på trær. Defoe kan gå gratis fra Mackems når de rykker ned. Noen langsiktig løsning er det ikke, men som eventuelt nyopprykket lag sikrer vi oss endel mål der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #37 på: 07. April 2017, 10:46 »
Dobbel burn for scumsa det :P

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #38 på: 07. April 2017, 16:20 »
Rykker ikke i rota av denne for min del. En aldrende mann Defoe, 35 i oktober, krever sikkert bra med kroner også. Ser heller man bruker budsjettet på andre spillere.
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #39 på: 07. April 2017, 17:48 »
Defore er god og har bevist at han fremdeles har godt med fotball i kroppen. 15 mål på 33 kamper for et Sunderland som kjempet mot nedrykk i fjor og 14 mål på 29 kamper for et enda dårligere Sunderland i år er helt fantastisk, spesielt for en som snart er gammel nok til å være bestefar.

Er dog litt likegyldig til det her. Jeg blir ikke sint hvis han kommer, men jeg sitter ikke å jubler over det heller. Men en grei signering om han kommer på en årskontrakt, selv om jeg alltid vil være negativ til å signere spillere fra Sunderland. Ew.
Nei.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #40 på: 09. April 2017, 23:02 »
mr cheek syns jeg rett og slett ikke holder mål. Uslipt diamant kanskje, men ingen drømmesignering mener jeg.
Jeg er meget lysten på Gylfi Sigurdsson. Og Newcastle skal være et steg opp fra Swansea som trolig rykker ned. Kanskje en nedrykksklaus i kontrakten hans??
Kunne tenkt meg disse i sommer:

Mertens Napoli(litt i overkant optimistisk, men kanskje Benitez drar i riktig tråd)
Shaw( Ingen hemmelighet at Mourinho ikke har han med i planene,spiller nå for tiden men kunn for de har store skadeproblemer på back)
Sigurdsson( tror Swansea rykker ned, skal være mulig hente han)
king(hadde vært gøy med en normann i troppen og King storspiller for tiden, og skal være et steg opp fra bmouth)
Carroll(hjemkomst? viser jo klasse når han er skadefri, en gang i skuddåret. men ny vår kan gi resultater)
Albrighton, hadde vært nydelig fått en med mye av samme kvaliteter som vår Richie. Må finnes mulighet for å få lurt han nordover)
Shawcross: fantastisk tøff og god stopper, føler han har vært med i hundre år, men er bare 29 år, perfekt sjef for oss der bak. Woodgate 2???

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #41 på: 10. April 2017, 04:42 »
Positiv til de du nevner, bortsett fra King, Carroll og Albrighton. Vi har nok brukt for alle, men ønsker å sikte litt høyere. King er god, men er han god nok? Carroll er meget skadeplaget, hadde vært gøy med en retur, men passer vel heller ikke inn i planene til Rafa. Da vil jeg heller satse på Mitro.
Albrighton er en ok ving, god på sitt beste. Bedre enn hva vi har på venstrevingen pr dags dato, og kan være en fin backup for Ritchie på høyresiden.

Alle er litt sånn "mehh" for min del, men kanskje slike type signeringer vi trenger. Kjedelige, men du veit stort sett hva du får.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #42 på: 15. April 2017, 15:37 »
Finnes det noen som helst på Sunderland som hadde tilført laget vårt noe?  :D Kanskje Ndong er en spiller som kan ta nivået neste år...?

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #43 på: 15. April 2017, 15:55 »
Huska Lamina Koné va stor under fat-sam, har kje fulgt utviklingo hans i år... Så har du Pickford, men keeper e kje der skoen trykke mest, og me har noko meir spennande i Woodman itte min meining.
Huska Javi Manquillo va dritspennande på fm og gjekk te Liverpool uten suksess, så neppe noko der heller...
Jack Rodwell slo vel heller aldri til, litt som gosling og guthrie imo...
Khazri? Tja trenge jo flair men trur kje han e løysningo.
Kirchoff va og stor på fm og hadde stor suksess som dm under fat-sam, e vel hovedsaklig stopper.

Eineste eg kunne tenkt meg som impact-sub/kniving om plass, som og bringe masse rutine er - på ein 1-årskontrakt - Defoe.
« Siste redigering: 15. April 2017, 17:54 av alop123 »
Venter i spenning...

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #44 på: 17. April 2017, 10:01 »
Gylfi er drømmesigneringen. Om han vil bli i England er han vel uansett ikke aktuell for noen av topp 6-klubbene. Det hadde virkelig vært noe! Shaw hadde også vært konge. Har en følelse av at selvtilliten er hans største problem for tiden, og Mourinho er ikke akkurat en mester på å bygge den opp. Snodgrass kunne også vært meget bra. Sliter i West Ham og tipper det ikke er usannsynlig at det åpner seg en mulighet til sommeren.

Er like spent på hvem som går ut. Listen er lang over spillere som gjerne må dra; guffen, murphy, colback, lazaar, gamez, anita, sammy...