20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 143756 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #420 på: 30. Aug. 2011, 08:56 »
Får håpe det og mangel på en ordentlig pre-season er årsaken til hans middelmådige kamper til nå.

Jeg synes han har spilt godt jeg..Spesielt med tanke på mistet en del av pre-season og har fastet, sier litt om hvor god han er i toppslag :D Jeg synes han har virket litt smårusten i begynnelsen av kampene, men blitt bedre og bede utover i kampene.

Helt enig!! Skjønner ikke at alle klager på ham. Mot Fulham virka han trygg.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #421 på: 30. Aug. 2011, 08:58 »
De kommentatorene var forøvrig irriterende negative og kritiserte Titoe gang på gang...Kunne kanskje fått et gult kort, men han hadde ingen stygge taklinger..Jeg synes man bør reserve kortene for bevisst sabotering av spillet eller stygge taklinger..Litt for ofte synes jeg dommere gir kort på bagateller, men unnlater å gi det 2. gule når samme spiller utfører en stygg takling senere i kampen..De vet jo at røde kort forandrer kamper og det blir gjerne diskusjoner i etterkant, noe de selvsagt gjerne vil inngå..Phillips saksetakling på Hoset er et veldig godt eksempel på dette.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #422 på: 30. Aug. 2011, 09:10 »
Selvfølgelig, men han kom for seint inn 5-6 ganger i løpet av kampen, og endte opp med og ta/stemple spiller. Minst ett gult, spør du meg.

Ellers enig angående kommentatorene. Så du med engelske kommentatore? Det gjorde jeg, og jeg nevnte det for min bror etter kamp at de virka drøyt negative, ikke bare om Tiote, men Newcastle generelt. Han var enig. Jævlig irriterende!
Nei.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #423 på: 30. Aug. 2011, 09:27 »
Ja, de engelske kommentatorene nå sist mot Fulham var ikke spesielt positive - det skal være sikkert.

Burde forøvrig være samme krav til kommentatorer som til dommerne - nøytrale. Tittet innom Lpool kampen og der gikk det jo i "vi" og "de", strålende fornøyd når Lpool gjorde noe bra, bekymret når motstanderne viste seg frem... Tragisk.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #424 på: 30. Aug. 2011, 09:29 »
Han burde ha vore meir hissig da, pga han ikkje har fått mat på mange timer :P

Hehe, nå skal jeg være forsiktig med å dra den der noe særlig lenger, men det rare er at Seydou Keita, Barcelona-spilleren, som regel er i kjempeform på denne tiden. Han har veldig god de siste ukene nå, og var vel det på denne tiden ifjor også mener jeg å huske.

Men det har kanskje noe med  en fristende livsstil med gode og flotte restauranter i byen og Playa'n i Barcelona ellers i året å gjøre, mens grå og nedslitte havneområder i England får en ihjelsulten stakkar til å bli nesten manisk depressiv og småfarlig\livsfarlig for sine omgivelser...

Ellers så er det jeg som rett og slett ikke forstår meg på ramadan.

Heller igrunn mot det siste....   ::)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #425 på: 30. Aug. 2011, 09:38 »
Ja, de engelske kommentatorene nå sist mot Fulham var ikke spesielt positive - det skal være sikkert.

Burde forøvrig være samme krav til kommentatorer som til dommerne - nøytrale. Tittet innom Lpool kampen og der gikk det jo i "vi" og "de", strålende fornøyd når Lpool gjorde noe bra, bekymret når motstanderne viste seg frem... Tragisk.
Det er jo sånn Alsaker kommenterer Tippeligaen også det. STOR glede når Brann gjør det bra, bunnløs sorg når Rosenborg (er det tilfeldig at de ordene rimer?) er gode. Alsaker er en fjott, og burde ikke få kommentere fotballkamper på norsk fjernsyn. At Arne Scheie er Lillestrøm-supporter på sin hals er det vel få som ikke har fått med seg, og du kan godt si at han har tapt seg som kommentator. Men til dags dato har han ALDRI kommentert partisk, med unntak av Norges kamper i VM i 94 og 98. Men akkurat da er det greit.

Kommentatorene i Fulham-kampen var ganske kritiske mot oss, men jeg lo faktisk mest av deres beskrivelser. Nesten så en skulle tro det var Golden og Elvestad som kommenterte. Bare litt mer intelligent humor enn som så.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #426 på: 30. Aug. 2011, 09:40 »
Veit berre med meg sjølv, så blir eg meir hissig utan å fått mat på mange timer.  :P
Det blir nok de fleste, mens Cheick Tiote blir MINDRE hissig av å faste.
Basert på det Tiote har vist hittil, så synes jeg han kan få fortsette å faste.

Ba derimot bør begynne å få i seg mat, så han greier å bevege seg litt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #427 på: 30. Aug. 2011, 10:13 »
Veit berre med meg sjølv, så blir eg meir hissig utan å fått mat på mange timer.  :P

Moralen her blir da at heretter skal jeg holde meg til meg selv og ikke prøve å forstå meg på ramadan.  :P

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #428 på: 30. Aug. 2011, 13:21 »
Ja, de engelske kommentatorene nå sist mot Fulham var ikke spesielt positive - det skal være sikkert.

Burde forøvrig være samme krav til kommentatorer som til dommerne - nøytrale. Tittet innom Lpool kampen og der gikk det jo i "vi" og "de", strålende fornøyd når Lpool gjorde noe bra, bekymret når motstanderne viste seg frem... Tragisk.
Det er jo sånn Alsaker kommenterer Tippeligaen også det. STOR glede når Brann gjør det bra, bunnløs sorg når Rosenborg (er det tilfeldig at de ordene rimer?) er gode. Alsaker er en fjott, og burde ikke få kommentere fotballkamper på norsk fjernsyn. At Arne Scheie er Lillestrøm-supporter på sin hals er det vel få som ikke har fått med seg, og du kan godt si at han har tapt seg som kommentator. Men til dags dato har han ALDRI kommentert partisk, med unntak av Norges kamper i VM i 94 og 98. Men akkurat da er det greit.

Kommentatorene i Fulham-kampen var ganske kritiske mot oss, men jeg lo faktisk mest av deres beskrivelser. Nesten så en skulle tro det var Golden og Elvestad som kommenterte. Bare litt mer intelligent humor enn som så.

Co-kommentatoren i Fulhamkampen var helt tragisk. Skulle tellet hvor mange ganger han klagde på at Newcastle kke fikk ballen inn i boksen. Han heter forrsten Gary Birtles.
Sitat fra: Wikipedia
Birtles is currently working as a television co-commentator and has been described as among the worst football analysts currently working on TV

Hva  angår Alsaker så er jeg helt enig. I tillegg til det du nevner Joakim, så er det ikke noe jeg hater mer enn å høre på han når Liverpool scorer. Drar alltid en langstrakt og høy "JAAAAAAAHAHA!!" før han fortsetter å beskrive hvor fantastisk målet var. Scorer "de", så er det som regel en "OIOIOI!" før han prøver å virke objektiv ved å skryte litt av motstanderen.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #429 på: 23. Sep. 2011, 21:43 »
Tiote til The Chronicle om samarbeidet med Cabaye, og litt om Nolan:

Sitat fra: Chronicle
Last week I think we played very well together. It is good and it is working well. Last season was different with Kevin Nolan, it was a different style of play. Kevin went forward more and scored goals. Yohan is a more technical player and uses a different style. They are both good players. But Yohan likes to play with the ball more – he brings the best out of me. If you are a winning team the most important area is the midfield.”

Det kan virke som om Tiote selv er mer fornøyd med Cabaye enn Nolan, men det er jo kanskje naturlig å ytre seg slik i og med at han er i samme klubb som Cabaye og ikke med Nolan? Uansett danner det et positivt bilde av samarbeidet og det er jo bra!  :)

Kilde: www.chroniclelive.co.uk

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #430 på: 25. Okt. 2011, 14:17 »
Auda!

Tiote skadet. Ute av cup-kampen, kanskje også Stoke kampen :(
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #431 på: 25. Okt. 2011, 14:59 »
Men betryggande at det ikkje er langtidsskade. Me må kunne greie oss utan Tiote i nokre kampar. Viss ikkje, kva skjer då når han er i Afrikameisterksapet :blink:

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #432 på: 25. Okt. 2011, 17:23 »
Kanskje greitt at det er akkurat no vi mistar Cheik'en.  Blackburn bør vi ha brukbare sjansar mot, uansett. Stoke blir vel i stor grad en kamp i luftrommet. Meir bekymra om Stevie står over den enn om Cheik må vike. Trur Guthrie/Gosling kan steppe inn og gjere ein godkjent jobb. Glenn Whelan og Dean Whitehead (med forbehold om at det er dette som fortsatt er midtbanekonstellasjonen) er ikkje akkurat lakmustesten for om ein kan spele fotball.

Håpar det er Whitehead som spelar fortsatt. Alltid artig å høyre Toon Army når eks-mackems figurerer. Gavin McCann-mottakelsen i comebacket til KK var heilt ekstrem.

"They got Jon Stead and Dean Whitehead. Jon Stead and Dean Whitehead. Jon Stead and Dean Whitehead. Sunderland Football Club, fuck off." :)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #433 på: 25. Okt. 2011, 17:38 »
Men betryggande at det ikkje er langtidsskade. Me må kunne greie oss utan Tiote i nokre kampar. Viss ikkje, kva skjer då når han er i Afrikameisterksapet :blink:

:tiote:

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #434 på: 25. Okt. 2011, 19:45 »
lee_ryder Lee Ryder
#nufc I'm told from a reliable source that Cheick Tiote's injury is not a serious one and the player still keen to play at Stoke #scfc

Får håpe han har rett, pleier vel å være pålitelig :angel: