20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt  (Lest 21103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #150 på: 01. Feb. 2018, 18:36 »
Hvor er Dubravka når man trenger han. Darlow legger pent tilrette for seg selv. Er det lov?

Lov å spørre hva som forventes av denne Dubravka? Leste et sted i transfertråden at noen mente han ikke blir noe klart førstevalg. Det tolker jeg altså som at han er på nivå med Elliott og Darlow, og videre ble det kommentert at det er "greit nok"? Kan man være litt uenig i det og konstantere at denne klubben strengt tatt egentlig trenger en keeper som kan bli et solekart førstevalg mellom stengene? Hvis ikke føles det litt som man har "kjøpt for å kjøpe"? Jeg aner alldeles ikke hva vi kan forvente av denne Dubravka, men håper det er en oppgradering av Darlow og Elliott?

Tipper han ene og alene ble henta for at Woodman skulle få dra på lån.
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #151 på: 01. Feb. 2018, 21:42 »
Forundrer meg heller ikke om det slovakiske landslaget har en keeper som er bedre enn både Darlow og Elliott!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #152 på: 01. Feb. 2018, 22:00 »
Jeg var en av de som mente at han ikke blir noe klart førstevalg.
Uten å ha sett slovaken vil jeg tro at Darlow er bedre. Hvis han er riktignok reservekeeper for Slovakia, men 29 år, og spilt i Danmark, Tsjekkia og Slovakia.

Jeg mener at Darlow er god nok til å spille i PL, og usikker på om Dubravka er god nok. Det at vi nektet å kjøpe han nå, når det kun er snakk om 6 mill. Han kom til Praha i fjor sommer, så han må ha imponert noe voldsomt fra den tid, eller bare være backup så vi kan slippe Woodman på lån. Jeg er enig med Geordie, og tror på sistnevnte.

Kan de som mener Darlow er for dårlig, vennligst begrunne hvorfor? :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #153 på: 01. Feb. 2018, 22:41 »
Kan de som mener Darlow er for dårlig, vennligst begrunne hvorfor? :)

Brølere er aldri langt unna.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #154 på: 02. Feb. 2018, 00:34 »
Kikka i kampprogrammet til Newcastle resten av sesongen, og det er lite "forventa" trepoengere igjen. Utenom hjemme mot Wba, Soton og Huddersfield, er de resterende kampene bortekamper eller hjemme mot topp10. De siste seks er:
Leicester borte
Arsenal hjemme
Everton borte
WBA hjemme
Watford borte
Chelsea hjemme

Slik jeg ser det, må vi nesten slå CP på søndag!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #155 på: 02. Feb. 2018, 08:43 »
Flaks for oss at det er bortekamp. Gir oss en viss mulighet til tre poeng.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida