20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Billetter til QPR-Newcastle  (Lest 7954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #30 på: 27. April 2010, 10:14 »
har hørt om mange som skal sitte på langsiden, jeg og en kompis blant annetl. og  når jeg først går på newcastle kamp sitter jeg i newcastle drakta, kan ikke de som har billett på langsiden spør om vi kan sitte sammen??
jeg kommer til å reise meg hvis newcastle scorer!

reiser på torsdag jeg, håper det er nett på hotellet, hvis ikke drar vi med oss det mobile bredbåndet

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #31 på: 27. April 2010, 17:54 »
Det dummeste du kan gjøre er å ta på deg drakta hvis du skal sitte på langsiden. Sannsynligheten for at du ikke kommer inn i det hele tatt er ganske så stor da...

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #32 på: 27. April 2010, 18:28 »
ta en tynn genser over drakten for å komme inn, se rundt deg når du komme inn om du ser flere som deg før du vrenger av deg genseren/jakken...
skal selv kjøre jakke i det jeg går inn, for å være sikker på å komme inn, men føler meg rimelig sikker på at jeg sitter i drakten etter hvert da mitt sete er helt nede i hjørne med newcastle fansen...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Lucky

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #33 på: 27. April 2010, 20:52 »
dessuten e det sje spesielt farlig å jubla om nufc score hos qpr, ingen fare der...
Litt naivt, har vært på over 30 stadioner i england,og mange ganger på de i london. Tror ikke Loftus Road skiller seg særlig ut
fra andre steder når det gjelder sånt.
Har faktisk sett de jage Ipswich fans ut , og nedover gaten for endel år siden. Og stille i drakt vil uansett være provoserende, enten det er i england eller sogndal :)
Opplevde en ganske heftig episode på Stamford B. på 90 tallet, da ManU supportere jublet blant Chelsea fansen . Det var vill west på et øyeblikk.

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #34 på: 28. April 2010, 22:22 »
vert på omtrent samme antall... og ting va vel "litt" anderledes på 90-taller? seneste årene er mye roet seg...
det har vert flere bortekamper i år hvor det ikke har vert plass på bortefeltet for toon army og folk har sittet bland hjemme fansen... senest så jeg det live selv mot peterborough....
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #35 på: 28. April 2010, 22:36 »
ordner seg sikkert. men for å være på den sikre siden, så tar jeg på meg en tynn genser over drakta før jeg går inn på stadion, for å se om jeg ser andre newcastlefans på langsiden der.

ellers, så nærmer helga seg. og for dere normenn som har tenkt dere over til london, så må dere si i fra hvis dere vet noe om hvor fansen møtes før kampen :)
den begynner jo nokså tidlig på dagen

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #36 på: 01. Mai 2010, 14:20 »
i morgen er dagen folkens!! er det noen som vet hvilken pub vi skal motes paa?

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #37 på: 03. Mai 2010, 06:08 »
opplevelsesreferat etter kampen i gaar:
veldrig bra liv i the toon, satt paa langsiden rett ved toon army, saag det var mange andre newcastle fans rundt meg, noen jubla godt da newcastle scoret, de ble sendt ut av stadion.

ellers var det slosskamp paa andre langsiden og greier

men det opplegget om at det skulle vaere samling paa leicester squere etter kampen var bullshit  ::)

vellykket tur! proud to be a georie!
var hyggelig aa ta en prat med en georde, vel aa si at dialekta er vanskeli aa forstaa

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #38 på: 24. Mai 2010, 12:14 »
jepp samlingen på leicster squere ble flyttet til shepperds bush, der var det fest på flere puber med geordies... walkabout het den ene, der var det trykk fra fra morgen til langt på natt... uforglemmelig!
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Billetter til QPR-Newcastle
« Svar #39 på: 04. Juli 2010, 22:34 »
jepp samlingen på leicster squere ble flyttet til shepperds bush, der var det fest på flere puber med geordies... walkabout het den ene, der var det trykk fra fra morgen til langt på natt... uforglemmelig!

aha! kjipt at vi ikke fant ut av det. jeg oppdaget at det var veldig mange som tok den blå tuben til en stor stasjon. men tenkte at de muligens skulle ta toget til newcastle..