20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 94644 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #675 på: 23. Mai 2010, 08:46 »
Ikke noen tvil om at jeg skal være Blackpool på FM 2011. Kan bli vanskelig å redde dem fra Premier League.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #676 på: 25. Mai 2010, 14:31 »
Har ett lite problem - jeg får ikke starta FM2010 lengere...

Har hatt FM 2010 rundt 1 år nå... og det har ikke vært noe problem å starte det før. Har i det siste vært opptatt med master oppgave, så det har ikke blitt mye spilling, men tenkte jeg skulle slappe av litt med en liten runde nå. Pleier å kjøre det gjennom Steam (ser også at brukergrensesnittet til Steam har fått en oppdatering), men etter at jeg klikker på spillet inne på Steam skjer det ikke noe - programmet fyrer ikke. Noen som har noe forslag?
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Ameobi

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 38
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #677 på: 25. Mai 2010, 14:40 »
Har ett lite problem - jeg får ikke starta FM2010 lengere...

Har hatt FM 2010 rundt 1 år nå... og det har ikke vært noe problem å starte det før. Har i det siste vært opptatt med master oppgave, så det har ikke blitt mye spilling, men tenkte jeg skulle slappe av litt med en liten runde nå. Pleier å kjøre det gjennom Steam (ser også at brukergrensesnittet til Steam har fått en oppdatering), men etter at jeg klikker på spillet inne på Steam skjer det ikke noe - programmet fyrer ikke. Noen som har noe forslag?
Det samme skjedde hos meg etter oppdateringa. Har du noen savegames du vil ta vare på, dra dem ut av Sports Interactive mappa (under games), og legg dem på skrivebordet eller i en annen mappe. Når du har dratt ut alle "verdisaker" så kan du avinstallere Steam, og installere det på nytt, så drar du Savegamesene inn i Games mappa under Sports Interactive.

Oppdateringa fucka opp steam hos meg, så du trenger bare å avinstallere det, så installere Steam på nytt, og da må du også installere Football Manager på nytt etterpå. Om du ikke drar ut savegames, vil de bli sletta.

Trenger jeg å forklare mer detaljert?
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #678 på: 25. Mai 2010, 17:19 »
Har ett lite problem - jeg får ikke starta FM2010 lengere...

Har hatt FM 2010 rundt 1 år nå... og det har ikke vært noe problem å starte det før. Har i det siste vært opptatt med master oppgave, så det har ikke blitt mye spilling, men tenkte jeg skulle slappe av litt med en liten runde nå. Pleier å kjøre det gjennom Steam (ser også at brukergrensesnittet til Steam har fått en oppdatering), men etter at jeg klikker på spillet inne på Steam skjer det ikke noe - programmet fyrer ikke. Noen som har noe forslag?
Det samme skjedde hos meg etter oppdateringa. Har du noen savegames du vil ta vare på, dra dem ut av Sports Interactive mappa (under games), og legg dem på skrivebordet eller i en annen mappe. Når du har dratt ut alle "verdisaker" så kan du avinstallere Steam, og installere det på nytt, så drar du Savegamesene inn i Games mappa under Sports Interactive.

Oppdateringa fucka opp steam hos meg, så du trenger bare å avinstallere det, så installere Steam på nytt, og da må du også installere Football Manager på nytt etterpå. Om du ikke drar ut savegames, vil de bli sletta.

Trenger jeg å forklare mer detaljert?

Takk for tips - men en liten reboot av maskina gjorde underverker :)
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Ameobi

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 38
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #679 på: 25. Mai 2010, 17:32 »
Har ett lite problem - jeg får ikke starta FM2010 lengere...

Har hatt FM 2010 rundt 1 år nå... og det har ikke vært noe problem å starte det før. Har i det siste vært opptatt med master oppgave, så det har ikke blitt mye spilling, men tenkte jeg skulle slappe av litt med en liten runde nå. Pleier å kjøre det gjennom Steam (ser også at brukergrensesnittet til Steam har fått en oppdatering), men etter at jeg klikker på spillet inne på Steam skjer det ikke noe - programmet fyrer ikke. Noen som har noe forslag?
Det samme skjedde hos meg etter oppdateringa. Har du noen savegames du vil ta vare på, dra dem ut av Sports Interactive mappa (under games), og legg dem på skrivebordet eller i en annen mappe. Når du har dratt ut alle "verdisaker" så kan du avinstallere Steam, og installere det på nytt, så drar du Savegamesene inn i Games mappa under Sports Interactive.

Oppdateringa fucka opp steam hos meg, så du trenger bare å avinstallere det, så installere Steam på nytt, og da må du også installere Football Manager på nytt etterpå. Om du ikke drar ut savegames, vil de bli sletta.

Trenger jeg å forklare mer detaljert?

Takk for tips - men en liten reboot av maskina gjorde underverker :)
Flott :)
Nå som du får starta FM, er det sosiale livet ditt ødelagt.
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #680 på: 25. Mai 2010, 21:56 »
Gjennomsnittlig spilletid for FM er 240 timer i året.
Flere som ligger en anelse over gjennomsnittet ?  :-[
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Loddo

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #681 på: 25. Mai 2010, 23:58 »
Rekorden jeg har er 14 timer og noe på fm 08, men årets version er det "kun" på 30 timer. Men lurer på hvor mye eg har spilt cm 01/02, må være sinnsykt lenge.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #682 på: 26. Mai 2010, 00:18 »
Gjennomsnittlig spilletid for FM er 240 timer i året.
Flere som ligger en anelse over gjennomsnittet ?  :-[
271 timer siden Julaften  :-[
Og i tillegg 181 timer Counter-Strike siden November...

For de som sikkert lurer: JA, jeg har et sosialt liv også.
« Siste redigering: 26. Mai 2010, 00:19 av ErikLi »

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #683 på: 09. Juni 2010, 21:28 »
Fikk nettopp oppkalt en ny stadion oppkalt etter meg på min Sampdoria-save! Aldri opplevd det før :)

Ameobi

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 38
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #684 på: 11. Juni 2010, 00:26 »
Fikk nettopp oppkalt en ny stadion oppkalt etter meg på min Sampdoria-save! Aldri opplevd det før :)
Haha!
Hva har du oppnådd med Sampdoria?
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #685 på: 11. Juni 2010, 19:53 »
Fikk nettopp oppkalt en ny stadion oppkalt etter meg på min Sampdoria-save! Aldri opplevd det før :)
Haha!
Hva har du oppnådd med Sampdoria?
Alt. Vunnet Serie A, Champions League, cupen, VM for klubblag, Supercupen... Har vunnet alle turneringene jeg har deltatt i de siste to sesongene. Har spilt 5 sesonger og Sampdoria er ranket som nummer 1 over europeiske klubblag. Mistet litt motivasjon, men når de bygger en ny stadion til ære for meg i forkant av neste sesong skal jeg vurdere å ta et par til.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #686 på: 11. Juni 2010, 22:29 »
Haha, nice. Hvordan ser startelver'n ut?

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #687 på: 12. Juni 2010, 01:36 »
-----------------------------Adler-----------------------------

Diego Renan - Otamendi - N'Koulou - Lovell (Regen)

------------------------------Poli-------------------------------

------------------Shelvey-------Gourcuff--------------------

Zárate------------------------------------------------Agüero

-----------------------------Kadlec----------------------------


Har dessuten mange andre spennende regens på laget. Rullerer ganske mye på førsteelleveren.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #688 på: 12. Juni 2010, 09:42 »
Nå har jeg først Shrewsbury opp fra league 2, til Championship. 2 opprykk på 2 år.
Men jeg mistenker at ting har gått litt fort. Stadion min tar 10 tusen, og jeg har veldig lite inntekter. Jeg har bortimot det samme snittet på kampene i CCC som jeg hadde i League 2.

Spilleren som har bidratt stort til opprykksfesten er Øyvind Hoås:)  Han må være en av de beste targetmennene som man kan ha i lavere ligaer under CCC.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #689 på: 13. Juni 2010, 13:15 »
For noen syke ting dere klarer å prestere. Selv er jeg fornøyd med cupgull og sølv med Brann på 3 sesonger.. :P

Hvilke taktikker anser dere som de beste?