20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 584066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4455 på: 08. Okt. 2017, 09:51 »
Skjønner jo at eventuelle oppkjøpere er skeptiske. Skatt og slikt er jo ekstremt komplisert og jeg har ikke forutsetninger for å vite hva som er rett og galt her annet enn at supportere må kunne stole på at ledere i klubber er kompetente og ikke kjeltringer.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4456 på: 16. Okt. 2017, 18:09 »
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/statement-from-st-james-holdings-limited

Ølkorken har allerede gått i taket!  :) :P :-* Får vi se da, hvem som evt dukker opp som ny eier? :o
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4458 på: 13. Mai 2018, 21:50 »
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/mike-ashley-thanks-rafa-players-and-fans

Tja, sagt liknende før, uten at det har betydd all verden.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Tooner

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4465 på: 07. Aug. 2018, 00:26 »
Hei, er ikke ofte jeg poster her, men jeg kom over disse 2 nå i kveld/natt.
Og hvis dette faktisk stemmer og er sant så har desverre klubben en eier som jeg mildt sagt kan kalle en stor idiot :(

https://twitter.com/NUFC360/status/1026586007758618624?s=20

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6032705/Newcastle-owner-Mike-Ashley-pantomime-villain.html
Howay The Lads!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4466 på: 07. Aug. 2018, 00:37 »
Hvor skal man begynne? Han er skyld i alt det negative som gjennomsyrer denne klubben. Selg og stikk!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4467 på: 07. Aug. 2018, 01:13 »
Skjønner at han føler trangen til å forsvare seg, men gjør det på en meget skuffende måte synes jeg. Ikke noe i den saken som forsvarer Mike Ashley. KANSKJE rentefrie gjelden, men det veier så lite opp (hans egen skyld han måtte ta den gjelden, både ved for dårlig due dilligance, og 2(!!!) nedrykk på den korte tiden han har eid klubben).

Snakker om store forbedringer på treningsfeltet, allikevel er dette noe Rafa har satt som krav at må oppgraderes (dog har jeg stusset over at vi ikke lenger har så mange muskelskader i troppen, spesielt hamstringskader...)

Men det som er mest interessant for min del, er at han nå føler behovet for å forsvare seg. Som Geordie sier; det begynner å bli ubehagelig nå. Og heldigvis! Kanskje han merker at han er upopulær, og dette kan fremskynde et eventuelt salg (senke prisen).

Veldig sjeldent man hører noe fra Newcastle-eieren Mike Ashley, som regel har det noe med SD å gjøre.

Dog er det et beleilig tidspunkt å komme med en offentlig uttalelse, da vi har fått på plass en ny (men også listet en) nummer 9, og vi angivelig skal hente 2 spillere til. Prøver han å kjøpe seg litt ro med en "forsvarstale" og 3 billige signeringer?....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4468 på: 07. Aug. 2018, 11:04 »
Ved tidligere anledninger har protester o.l. virket å prelle av, men nå begynner jeg å øyne et håp om at dette er et lite svakhetstegn og at han endelig begynner å innse at det er tid for å skille lag. Men på den andre siden, så lenge Ashley faktisk mener at han har støttet Benitez og at han gjør det beste for klubben, så fremstår han, dessverre, sta nok til å kunne fortsette.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.