20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper sommeren 2019!  (Lest 8604 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #15 på: 17. Juli 2019, 14:01 »
sjokkert
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #16 på: 17. Juli 2019, 19:16 »
Treningskamper betyr jo ikkje ein drit, men eg trur me kjem til å fortsette slik langt ut i PL sesongen og. Verte pinleg å sjå på.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #17 på: 20. Juli 2019, 12:52 »
Seier i dagens kamp mot West Ham, Muto matchvinner.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #18 på: 20. Juli 2019, 12:53 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-1-0-west-ham-16618415

God omgang tydeligvis.

Måtte flire av denne: 

"Jack Colback 6

Played a decent ball forward for Muto but he misread the pass. A crunching challenge on Declan Rice helped set the tone."

Muto ble vel såpass overrasket over at Colback spilte en ball fremover, at han ikke rakk å reagere på den pasningen  ;D

Og ser nå på kommentaren over at kampen er ferdig :)

http://www.nufcblog.co.uk/2019/07/20/watch-highlights-of-newcastle-1-0-west-ham-several-impress-in-much-improved-display/

Noen dårlige bilder av mål og sjansen til Sørensen bl.a.
« Siste redigering: 20. Juli 2019, 13:04 av Geordie »
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #19 på: 20. Juli 2019, 20:25 »
Stiv brus 1 av 1 😎👍

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #20 på: 20. Juli 2019, 20:28 »
Treningskamp eller ei, seire bygger selvtillit og vinnerkultur.
Det jeg liker er at Shelvey tilsynelatende spilte godt, han har vi ikke råd til å miste. Samt Muto som visstnok var veldig god. Han kan også få en langt mer sentral rolle nå som Ayoze og Rondon er borte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #21 på: 20. Juli 2019, 22:04 »
Treningskamp eller ei, seire bygger selvtillit og vinnerkultur.
Det jeg liker er at Shelvey tilsynelatende spilte godt, han har vi ikke råd til å miste. Samt Muto som visstnok var veldig god. Han kan også få en langt mer sentral rolle nå som Ayoze og Rondon er borte.

Muto kan være Perez sin erstatter.
Leste at Shelvey var lettet over ny manager inn. At han likte bedre Bruce sin åpenhet enn Benitez sin stil. Han mente Rafa var en bra manager men for han personlig er Bruce bedre.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #22 på: 21. Juli 2019, 15:37 »
Treningskamp eller ei, seire bygger selvtillit og vinnerkultur.
Det jeg liker er at Shelvey tilsynelatende spilte godt, han har vi ikke råd til å miste. Samt Muto som visstnok var veldig god. Han kan også få en langt mer sentral rolle nå som Ayoze og Rondon er borte.

Muto kan være Perez sin erstatter.
Leste at Shelvey var lettet over ny manager inn. At han likte bedre Bruce sin åpenhet enn Benitez sin stil. Han mente Rafa var en bra manager men for han personlig er Bruce bedre.

Seier fyren som ikkje fekk spela sist sesong. Etter 1 dag med SB. Shelvey bør verte erstatta spør du meg. Kjem jo til å klikka atte komande sesong og.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #23 på: 22. Juli 2019, 09:54 »
Han har jo strengt tatt ikke klikka på ei god stund, godeste Shelvey. Og det er vel forståelig at Shelvey ikke var fornøyd etter å ha fått så lite spilletid siste halvdel av sesongen som gikk. Jeg tror nok Rafa er ganske brutal mot spillere han ikke lengre har tiltro til. Altså den kjente kalde skulderen.
Uansett er det viktigere at spillerne prater varmt om vår nåværende manager enn tårevåte mimringer om vår forrige. Tenker jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #24 på: 22. Juli 2019, 11:23 »
Føler han har ein episode kvar sesong, men kanskje eg tek feil. Førre sesong tenker eg på den mot Pogba. Skikkeleg stygg. Fekk vel ikkje raudt.

Eg ser «alle» som vart vraka av Rafa er glade for ny manager ;)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #25 på: 22. Juli 2019, 13:25 »
Rafa er nok veldig "tydelig" på hva og hvem han liker. Kan være at for enkelte av spillerne er det godt med et friskt pust på trenersiden, det kan være både for de som fikk spilletid, og de som slet benk. Ser for meg at Rafa er litt kjedelig i lengden, i form av at det sjeldent skjer noe nytt på treningsfronten. Han veit hva som fungerer for hans lag, og da holder han seg til det. Ikke at det er noe galt i det, men kan fort bli litt for forutsigbart og "kjedelig" for spillerne (dette er bare mine antagelser, uten noe fakta å støtte oppunder). Og når man da blander det med totalt manglende ambisjoner hos en eier (ingen cupturnering å se frem mot), er det en viss mulighet for at spillerne setter pris på nye impulser på feltet.

Uansett er det viktig det Kristoffer sier, at spillerne ikke rakker ned på Bruce i media. Vi husker vel alle intervjuet med Barton og Nolan etter Liverpool-kampen, Pardew sin første kamp etter at Hughton fikk fyken. De var ikke imponert over trenerbytte.

(Før jeg bli kjeppjaget ut av forumet; jeg er/var veldig glad i Rafa! )
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #26 på: 28. Juli 2019, 19:32 »
Jeg liker også Rafa, men tror at han mangler litt på mannskapshåndteringen. Taktisk sterk og forutsigbar for spillerne, men på det personlige plan så blir det tynt. Kompromissløs og svak på kommunikasjonen.

Steve Bruce tror jeg er motsatt, taktisk endimensjonal og svak, men jovial og god på å mannskapshåndtering.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #27 på: 29. Juli 2019, 13:32 »
Ingen med synspunkter på Prestonkampen? :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #28 på: 29. Juli 2019, 13:48 »
Dumt at Almiron ikkje har fått seg ein skåring endå. Svakt ikkje setja straffen.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommeren 2019!
« Svar #29 på: 29. Juli 2019, 14:00 »
Går Hibernian-kampen noe sted?
Evt sky så det går ann å streame?
Fant ikkje noko på Premium vertfall...
Venter i spenning...