20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Matt Ritchie  (Lest 6590 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #1 på: 01. Juli 2016, 18:34 »
Velkommen! Slå til!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #2 på: 01. Juli 2016, 18:51 »
Hva vet dere om denne fyren da?Aldri sett ham i aksjon

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #3 på: 01. Juli 2016, 19:08 »
Skal være en lik type som Townsend ifølge Rafa. Utifra transfermarkt er han en venstrebent høyreving. Og i følge en eller annen twitterkonto er han vel den Bornemouth-spilleren med flest målpoeng siden debuten. Og siden alt som står på nettet er sant, så er han vel det:) Utenom det, no idea! In Rafa I trust, sånn halvveis...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #4 på: 01. Juli 2016, 19:58 »
Har lagt litt merke til han når Bournemouth var i Championship, og forrige sesong.
Ikke voldsomt mye, men han virker som er god kant.. Ikke fullt så god med høyrefoten som Andros, men vil tro han kan gjøre en meget god jobb for oss..

Solid dødballfot også!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #5 på: 02. Juli 2016, 12:46 »
Vælkømmin'!  :) Ikke sett fyren in action, men statistikkene viser da at han skal være en meget god spiller på dette nivået. Og virker som han så det Andros ikke så, potensialet for å rykke rett opp igjen og stabiliseres på et godt nivå i PL.
No fate but what you make

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #6 på: 02. Juli 2016, 16:30 »
Aldri sett Matt Ritchie? Hvor lite Premier League ser dere egentlig?  :P Tror dette vil vise seg som en fantastisk tilvekst. Utrolig at han ønsker seg ned en divisjon, men får visst solide lønnsbetingelser i klubben vår.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #7 på: 02. Juli 2016, 20:33 »
Aldri sett Matt Ritchie? Hvor lite Premier League ser dere egentlig?  :P Tror dette vil vise seg som en fantastisk tilvekst. Utrolig at han ønsker seg ned en divisjon, men får visst solide lønnsbetingelser i klubben vår.

Gjorde det vel aldri fantastisk bra i PL, og Bournemouth ønsker vel kanskje noen som kan bidra bedre der, samtidig så kan det nok tenkes at Ritchie også tenker at NUFC faktisk vil være i PL om et år, noe Bournemouth kanskje ikke er.
Så har vi jo Rafa da! :D
Selv om jeg liker Eddie Howe så er Rafa et steg opp.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #8 på: 04. Aug. 2016, 06:32 »
Ehhh..... Hvis dere ikke har sett spilleren så slutt å dra konklusjoner at han er god elller dårlig... De som sier han er dårlig " gjorde det vel aldri fantastisk bra i PL" kan umulig ha fulgt med Bournmouth sine kamper...  Tok meg ikke mange minuttene før jeg la merke til han i første kampen deres mot Liverpool. En kanon venstreslegge som kunne skape fare fra distanser man egentlig ikke skyter fra... En mega trussel offensivt, og deres klart beste spiller...Slo nesten Liverpool alene. Og har vært jevnt god stort alltid når jeg har sett han... Hadde ikke overasket meg om han gikk til en bedre PL klubb... Den prisen er høy, og det er prisen for en god spiller. Ikke noe overpris...  "Ikke fullt så god med høyre som Andros"... Hvorfor sammenligner du høyreføttene til to venstrebente spillere? Du burde hvertfall vite at Townsend er venstrebent....  Er en grunn at Bournmouth har klart seg så godt, og først og fremst denne spilleren, skal ha mye av æren for det. Heeeelt ærlig "offe87".. Hvor mye har du fulgt med, siden du presterer å si han var aldri fantastisk bra i PL, og Bournmouth leter liksom etter en bedre... ??? Tror du vi hadde betalt så mye for en spiller,,, og at de var desperat etter gi han høyere lønn for å få han til å bli, om han ikke var noe spessielt god? Bournemouth ønsker noen som kan bidra bedre der? Vi snakker om deres juvel, ikke noe søppel de må bli kvitt og bytte ut...Hvis man ikke vet at en spiller har vært god eller dårlig,,,, så blir det litt teit å anta han har vært dårlig, og byne skrive bombastisk om noe som nesten kan defineres som faktafeil....Hold dere unna diskusjonen om dere ikke vet noe om spillerne istedet for å gjette og anta....

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #9 på: 04. Aug. 2016, 11:16 »
Sammenligner høyrefoten til to venstrebente spillere fordi de begge stort sett spiller på høyrekanten. Da er det en fordel å ha en høyrefot å spille med, ikke bare bruke den til å løpe med. Townsend er meget god med høyrefoten, og kan dermed gå begge veier når han utfordrer backen/forsvareren! Så fra min relativt greie fotballerfaring er det greit å kunne bruke den svake foten også.

Fulgte ikke nok med på Bournemouth til å vite hvor god høyrefoten til Ritchie er, men mener at den kan brukes til mer enn bare å stå på og løpe med..........
Selvsagt vet jeg at Townsend er venstrebent.

Ikke vær så nedlatende til andres mening og kommentarer, og da mener jeg ikke til meg, men generelt. Vi har alle forskjellige meninger og syn på ting :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #10 på: 04. Aug. 2016, 13:45 »
Stusser også veldig på enkelte kommentarer her, Ritchie var jo helt klart stjernen i Bournemouth laget forrige sesong (og sesongen før der).

Michael Owen mener tilogmed at Ritchie var blant "Top 5 breakout stars" i Premier League forrige sesong.
« Siste redigering: 05. Aug. 2016, 01:29 av Eriksen »

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #11 på: 04. Aug. 2016, 16:09 »
Har mest troen på Ritchie av samtlige signeringer. Tror han kommer til å bidra med masse mål og assists

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #12 på: 04. Aug. 2016, 16:56 »
Ritchie og Diame har jeg store forventninger til.
Men det som gleder meg mest, er at vi har mange nye spillere som sammen med de gamle kan utgjøre et LAG. Ikke bare 11 spillere på banen, men at de faktisk kan fungere sammen også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #13 på: 07. Aug. 2016, 08:41 »
Sammenligner høyrefoten til to venstrebente spillere fordi de begge stort sett spiller på høyrekanten. Da er det en fordel å ha en høyrefot å spille med, ikke bare bruke den til å løpe med. Townsend er meget god med høyrefoten, og kan dermed gå begge veier når han utfordrer backen/forsvareren! Så fra min relativt greie fotballerfaring er det greit å kunne bruke den svake foten også.

Fulgte ikke nok med på Bournemouth til å vite hvor god høyrefoten til Ritchie er, men mener at den kan brukes til mer enn bare å stå på og løpe med..........
Selvsagt vet jeg at Townsend er venstrebent.

Ikke vær så nedlatende til andres mening og kommentarer, og da mener jeg ikke til meg, men generelt. Vi har alle forskjellige meninger og syn på ting :)

Mener ikke å være nedlatende. Er bare uenig. Men når folk uttaler seg som de ikke har sett spilleren, og påstår han har vært dårlig, så reagerer jeg. Sikter ikke spessielt til deg.

Ja godt poeng, at det er en fordel. Men nå mener jeg at venstrebeinet til en høyreving som skal gå innover er viktigst, og her er Richy kanongod. Skjønte at du ikke mente at de er klassiske vinger, og bør bruke høyrebenet.. Jeg tror ikke du er dum..Beklager hvis det ble oppfattet frekt, men var først og fremst andre jeg reagerte litt på her...

Som du ser er det blitt skrevet at han var svak ifjor, og at flere enn meg reagerer på dette... Og det er lov å mene hva man vil, men syns det blir for dumt når det virker som dette er bare vill gjettning fra folk som antok han var dårlig... Da kan dem like gjerne like la være å skrive..
« Siste redigering: 07. Aug. 2016, 08:43 av superswag »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #14 på: 07. Aug. 2016, 10:11 »
Jeg liker selvsagt at folk har peiling, eller hvertfall en anelse om hva de uttaler seg om. Men hvis det er noen som mener at Ritchie ikke var god for Bournemouth i fjor, må jeg bare akseptere den meningen. Er lov å diskutere hva han gjorde som får folk til å ha den oppfatningen.
F.eks vår egen Wijnaldum.. Han ble av mange i min fotball-omkrets ansett som vår beste spiller i fjor. Selv om det ikke var mange om det benet, var jeg uenig. Skal ikke gå inn på det her, men hvis noen ser 2-3 dårlige/gode kamper, og så baserer seg på statistikk som bygger oppunder det inntrykket du har, kan det fort bli slik som det er på forumet nå 😉

Og jeg er ikke hårsår superswag, men ønsker en stor takhøyde på forumet.. ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒