20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1061845 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Transfersommeren 2011
« på: 01. Feb. 2011, 12:42 »
Da var januarvinduet over, og vi har sommerens overganger å se frem mot. I motsetning til flertallet ser det ut til, er jeg blant de som er ganske fornøyd med overgangsvinduet. Vi solgte vår store stjerne, men dette for klar klubbrekord, pene 35 millioner pund. Og heldigvis fikk vi avslag på noen tilsynelatende hodeløse bud, dermed endte vi med et transferoverskudd på nesten 30 millioner pund dette vinduet.

Tror nok ikke nødvendigvis hele dette overskuddet vil bli brukt til nye spillere i sommer, men tipper minimum 20 millioner pund. For denne summen bør det være fullt mulig å hente inn tre-fire klare forsterkninger, da markedet ventelig ikke er like overopphetet som i slutten av januarvinduet. Dette bør kunne gi oss en langt bedre bredde i stallen enn det vi har hatt denne sesongen, og tror nok det er bred enighet om at spissplassen er første prioritet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1 på: 01. Feb. 2011, 12:48 »
Spillere vi bør se på:

Gameiro (spiss), Al-Arabi (spiss), Wickham (Spiss), N'Zogbia (Kant).
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2 på: 01. Feb. 2011, 12:50 »
Nei, zombia skal ikke til denne klubben igjen >:(
Se på Man Utd Obartaan eller hva han heter. Han skal ha levert transfer request, vil vistnok hjem?
Han er høyreving, superrask, teknisk veldig god. Eneste minuset er jo at han kansje er litt skade utsatt? Og vil hjem da.

Adam Johnson fra City burde vi prøve oss på, følge med litt om han for spilletid frem mot sommeren. Vi har jo penger nå.
« Siste redigering: 01. Feb. 2011, 12:52 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3 på: 01. Feb. 2011, 12:54 »
Nei, zombia skal ikke til denne klubben igjen >:(
Se på Man Utd Obartaan eller hva han heter. Han skal ha levert transfer request, vil vistnok hjem?
Han er høyreving, superrask, teknisk veldig god. Eneste minuset er jo at han kansje er litt skade utsatt? Og vil hjem da.
Obertan er crap i forhold til N'Zogbia. Nå ser det ut som Wigan rykker ned, og da kan han jo alltids hentes på billigsalg.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4 på: 01. Feb. 2011, 12:55 »
Jeg personlig har en spiller jeg gjerne vil ha til klubben, som mange sikkert mener tidligere har bevist at ikke holder Premier League nivå. Christian "Chucho" Benitez var sist sesong på lån i Birmingham, der han ikke klarte bedre enn tre mål på tredve kamper. I Meksiko, som riktignok ikke har en liga av topp internasjonal klasse, har han gjort det bra, med 49 mål på 83 kamper.

Jeg er sannsynligvis én blant ganske få nordmenn som faktisk ser litt meksikansk fotball, og de gangene jeg har sett Chucho har jeg blitt ganske imponert. At han gjorde det så dårlig i Birmingham, er jeg overbevist over at i størst grad skyldes at de kanskje har seriens dårligste offensive spillere forøvrig, og tror han kunne gjort det bra med spillere som Barton, Ben Arfa, Jonas, Nolan og Enrique med seg!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5 på: 01. Feb. 2011, 12:56 »
Blir et spennende vindu med mange spørsmålstegn. Litt avhengig av simpsons utvikling trenger vi ny midtstopper, høyrebeck og spiss naturligvis..
HÅper vi splasher alle andy pengene!
If it has tits or wheels, count on problems!

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6 på: 01. Feb. 2011, 13:12 »
Jeg mener vi bør peile ut spillere allerede nå! Gjerne legge inn bud før overgangsvinduet åpner! Sånn som Man Utd gjorde med Chicharito. Problemet er at klubbene (selgerne) vil som regel vente til markedet åpner for å få høyest mulig pris.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #7 på: 01. Feb. 2011, 13:14 »
2 spisser
Backer

+Ireland permanent om han gjør sakene bra
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #8 på: 01. Feb. 2011, 13:21 »
Ny transfertråd allerede ja..................
Toon till I die.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #9 på: 01. Feb. 2011, 13:32 »
Spillere vi bør se på:
 N'Zogbia (Kant).
Med mindre det er en annen N'Zogbia enn han som spiller i Wigan, så sier jeg NEI! Han har brent de broene han kan brenne, og har aldri virket å angre stort på det. Han er ikke det fnugg bedre enn Jonas.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10 på: 01. Feb. 2011, 13:40 »
Ny transfertråd allerede ja..................

Synes det var på tide, forrige vindu er stengt, og bare å se fremover mot neste  ;)
Tror det kommer til å skje en del i det vinduet, og begynner klubben forberedelsene like tidlig som undertegnede, tror jeg vi vil gjøre det bra  :)

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #11 på: 01. Feb. 2011, 13:41 »
Vil gjerne ha inn to spisser til sommeren.
Gjerne et stort talent, og en etablert målscorer.
Hvem tror dere er realistiske transfermål?

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #12 på: 01. Feb. 2011, 14:00 »
Vil gjerne ha inn to spisser til sommeren.
Gjerne et stort talent, og en etablert målscorer.
Hvem tror dere er realistiske transfermål?

Blant spisser som kan være aktuelle tipper jeg vi finner Hugo Rodallega, muligens også Ricky van Wolfswinkel. Ikke de jeg aller helst vil ha, men likevel spillere som har potensiale, Rodallega har allerede bevist at han kan spille godt i Premier League.

Tror nok den største overgangen til sommeren blir en ny spiss, og gjetter vi henter inn en ny til 10-15M pund. Mest verdi for pengene tror jeg vi får i Frankrike, Nederland, Tyskland eller Sør-Amerika, og håper det er mot disse stedene vi vender blikket.

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #13 på: 01. Feb. 2011, 14:08 »
Ikke umulig.. Men hvis hverken best, løven, ranger eller ameobi nå virkelig benytter muligheten og viser seg frem resten av sesongen burde vi ideelt hentet 3 spisser.
To XI spisser+en ny backup..  Realistisk å kunne hente Beckford?

Kniksen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 149
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #14 på: 01. Feb. 2011, 14:31 »
Jeg personlig har en spiller jeg gjerne vil ha til klubben, som mange sikkert mener tidligere har bevist at ikke holder Premier League nivå. Christian "Chucho" Benitez var sist sesong på lån i Birmingham, der han ikke klarte bedre enn tre mål på tredve kamper. I Meksiko, som riktignok ikke har en liga av topp internasjonal klasse, har han gjort det bra, med 49 mål på 83 kamper.

Jeg er sannsynligvis én blant ganske få nordmenn som faktisk ser litt meksikansk fotball, og de gangene jeg har sett Chucho har jeg blitt ganske imponert. At han gjorde det så dårlig i Birmingham, er jeg overbevist over at i størst grad skyldes at de kanskje har seriens dårligste offensive spillere forøvrig, og tror han kunne gjort det bra med spillere som Barton, Ben Arfa, Jonas, Nolan og Enrique med seg!

Scora over 100 mål for meg (Newcastle) på 3-4 sesonger, så om han er like god i virkeligheten så er det bare å hente :D

Adam Johnson er en spiller jeg kunne tenkt meg, men syns vi har ganske bra dekning på venstresiden. Ny spiss bør være pri 1. Nå har klubben god tid frem mot 1.juli til å leita kloden over etter en erstatter, og ettersom vi har en dyktig speiderstab med Graham Carr i spissen har jeg tro på at de finner han.