20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1110 på: 30. Jan. 2020, 10:09 »
Det er kun ashley det står på. ingen andre... virker som stavely og saudi gruppen er seriøse og om ashley bare gir f så ligger han veldig dårlig ann.

Husk at ingen i byen eller av supportere i hele verden liker ashley. kanskje et par prosenter, men til slutt må det si stopp for han etter alt dette med supportere osv er i mot han. jeg tror og håper at et salg kan skje nå.

skjer det ikke nå så kan vi bare glemme det i fremtiden også

da er det ingen i verden som noen gang vil tro på disse takeoverryktene lenger.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1111 på: 30. Jan. 2020, 10:39 »
Har sikkert INGENTING å si, men;

Mike Ashley’s retail empire Frasers Group has announced it is in the clear with Belgian authorities amid an alleged €674m tax bill. - No incentive for Ashley to sell due that any longer... #NUFC
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1112 på: 30. Jan. 2020, 13:21 »
Har sikkert INGENTING å si, men;

Mike Ashley’s retail empire Frasers Group has announced it is in the clear with Belgian authorities amid an alleged €674m tax bill. - No incentive for Ashley to sell due that any longer... #NUFC

Hadde ikke blitt noe salg uansett..

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1113 på: 30. Jan. 2020, 14:37 »
Er det nå det blir helt stille, så hører en ikke noe mer om salget av klubben?

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1114 på: 30. Jan. 2020, 17:19 »
Da er det bekreftet at det ikke blir noe oppkjøp denne gangen heller... nå sier ikke jeg at det er sagt noe fra ashley eller saudi osv, men i og med at alle ryktene om spillere som er blitt ønsket osv at dem ikke kommer tyder mye på at ashley er eier fortsatt og at det er han som er grunnen til at spillere og agenter ikke vil til newcastle.

nå skal danny Rose være snart klar... men spissene som er linket osv ser ut å gå til H...

nok en gang er det ashley som ødelegger...

hvorfor er det sånn?

hadde et oppkjøp blitt klart så hadde det vært mulighet å få kjøpt nye spillere som da hadde vært mer positivt

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1115 på: 30. Jan. 2020, 17:36 »
Hvis noen skal kjøpe klubben så må det være bedre å hente inn spillere på lån? Tipper Mike er lite villig til å punge ut flere titalls mill hvis han uansett ikke ser noe mer til de pengene?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1116 på: 30. Jan. 2020, 18:04 »
Hvis noen skal kjøpe klubben så må det være bedre å hente inn spillere på lån? Tipper Mike er lite villig til å punge ut flere titalls mill hvis han uansett ikke ser noe mer til de pengene?

Ja helt klart. Ikke sikkert evnt ny manager vil ønske de samme spillerne som nå linkes til heller. Så lån er helt logisk. Syns ikke man kan lese annet enn at det blir oppkjøp av transfers.
Er vel sagt at det er kritiske dager med tanke på oppkjøpet. Dette er jo bare spekulering. Det kom en liten lekkasje om oppkjøpet , men media vet svært lite.
Så vi får bare vente å se.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1117 på: 30. Jan. 2020, 18:06 »
Vel vel, nå har det seg jo sånn at hver gang det er fakeover så kommer lånespillerne. Samme argument da. Ble vi solgt? Nupe
« Siste redigering: 30. Jan. 2020, 18:08 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1118 på: 30. Jan. 2020, 18:41 »
Det er bare tragisk at de drar frem den samme driten hver gang det er overgangsvindu åpent.
Blir ikke oppkjøp nå og så er det på han igjen sånn cirka i juni og frem til vinduet stenger i august.

Ashley blir og melker Newcastle for alt det er verdt. Tikker vel garantert inn et par milliarder i året på å ikke gjøre en drit. Ikke pokker om han vil kvitte seg med klubben. Nå er jo en ny PL avtale på vei, så da vil årlig betaling øke ytterligere.

Når fansen i tillegg ikke klarer å få til en eneste reell protest, men fyller opp stadion kamp etter kamp kan Ashley glise så mye han bare vil, for enten vi vil det eller ikke sitter han med armen opp i rumpa på fansen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1119 på: 30. Jan. 2020, 21:16 »
Har nok ikke noe med vinduet i seg selv å gjøre. Spillere kommer jo inn. Veldig fornøyd med Rose inn😳. Det er faktisk over all forventning.

Ja blir vi ikke solgt nå, så gidder jeg faktisk ikke følge med resten av sesongen. Spiller kråkefotball og tjukken blir bare feitere og feitere.All ære til Bruce som klarer å få Max ut av det vi har selv om alle ler av klubben/manageren vår.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1120 på: 30. Jan. 2020, 22:08 »
Har nok ikke noe med vinduet i seg selv å gjøre. Spillere kommer jo inn. Veldig fornøyd med Rose inn😳. Det er faktisk over all forventning.

Ja blir vi ikke solgt nå, så gidder jeg faktisk ikke følge med resten av sesongen. Spiller kråkefotball og tjukken blir bare feitere og feitere.All ære til Bruce som klarer å få Max ut av det vi har selv om alle ler av klubben/manageren vår.

Jøss, har lykkepilla slutta å virke?  ;D Litt mer jordnært nå Toon, fortsett sånn  ;)
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1121 på: 30. Jan. 2020, 23:11 »
Har nok ikke noe med vinduet i seg selv å gjøre. Spillere kommer jo inn. Veldig fornøyd med Rose inn😳. Det er faktisk over all forventning.

Ja blir vi ikke solgt nå, så gidder jeg faktisk ikke følge med resten av sesongen. Spiller kråkefotball og tjukken blir bare feitere og feitere.All ære til Bruce som klarer å få Max ut av det vi har selv om alle ler av klubben/manageren vår.

Jøss, har lykkepilla slutta å virke?  ;D Litt mer jordnært nå Toon, fortsett sånn  ;)

Orker ikke dra lasset mot strømmen lengre 😜
Og brant meg rimelig stygt i sommer. Så denne gangen har jeg null forventning😎

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1122 på: 31. Jan. 2020, 08:44 »
Hva tror vi skjer i dag. blir det oppkjøp av nye eiere eller blir det ashley som igjen setter ned foten og skal ødelegge alt?

å kommer vi til å få inn en spiss i løpet av dagen og kvelden?

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1123 på: 31. Jan. 2020, 09:52 »
Skysports bekrefter at takeover er off?

da kan vi igjen bare takke ashley som leker med alle at det igjen bare er tull

hva er det som er galt med den mannen egentlig?

jeg hadde virkelig tro faktisk denne gangen, og når det bekreftes at en overtakelse er bekreftet av staveley og saudi gruppen 90% så trodde jeg dette skulle bli bra.

men igjen staveley er vel en dame som ashley ikke vil selge til da hun er falsk å sier mye rart som lekker ut...

nei jeg blir lei meg når en så stor klubb som det Newcastle er og har en slik eier som ikke kan noe om fotball og som bare tenker på andre ting og sei selv i stede for klubben..

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1124 på: 31. Jan. 2020, 10:14 »
Ja blir vi ikke solgt nå, så gidder jeg faktisk ikke følge med resten av sesongen. Spiller kråkefotball og tjukken blir bare feitere og feitere.All ære til Bruce som klarer å få Max ut av det vi har selv om alle ler av klubben/manageren vår.

Sånn ja TooN, dette var bedre takter! Sur grinebiter som resten av oss:)