20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299505 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #960 på: 16. Juli 2019, 22:30 »
Cirka 12000 sesongbilletter er usolgt i følge en lokalavis. The Mag rapporterer enda høyere, ca. 13000.

https://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/newcastle-united-reveal-huge-number-of-unsold-season-tickets-for-201920-477658

https://www.themag.co.uk/2019/07/revealed-how-many-newcastle-united-season-tickets-are-unsold-for-new-season-2019-20/

Har solgt ca 42000 sesongbilletter siste sesongene, som er maks. Er altså kun solgt rundt 30000 til nå for neste sesong. 

Håpe på tomt stadion er nok fånyttes, men kjempekult om det bare møter opp 30-35000 utover høsten, samtidig som det protesteres mot Ashley over alt ellers. Skaper dårlig publisitet for fjotten! :) Dårlig nytt for SD-aksjene.

Har dessverre ikke trua på at det er dette som får Ashley til å snu. Snarere tvert i mot.
Syns egentlig supporter streik blir litt lattelig. Straffer på en måte oss selv+ våre spillere. Tjukken bryr seg ikke så mye. Skal det blø i hans lommer , hjelper det ikke en drit å ha tomme tribuner mot Arsenal. Da må det være tomme tribuner en sesong.

Det er en start, og litt oppmerksomhet til saken, men rent økonomisk så har en kamp lite å si. Men støtter forslaget (sikkert lett å si ifra Norge). Men ett års boikott er jo noe som virkelig svir, men ett sted må man starte.
Helst hadde jeg sett kraftige demonstrasjoner som ender med tåregass og slågsmål mot hester hver eneste hjemme kamp, etterfulgt med nachspiel i Mike Ashleys butikker.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #961 på: 16. Juli 2019, 22:35 »
Finner ikke noe dokumentasjon på sparket, men sett artikler der pr/markedsfolk innen sport har ment Sports Direct normalt skulle betalt mellom 5-10 mill pund i året for den eksponeringen de har gjennom Newcastle.


Kanskje markedsverdien på å bytte stadion-navn er rundt der, men jeg kan garantere at den reklamen Sports Direct har på stadion ikke er verdt like mye som draktreklamen vår, som er 6 mill i året :)

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #962 på: 16. Juli 2019, 23:37 »
Hvordan fikk du det ut ifra mitt innlegg?

Misforsto nok det du skrev. Poenget mitt var at så lenge Ashley er i klubben er det i og for seg det samme hvem som kommer inn som ny trener. En god trener kan få oss opp på kanskje en 10-12 plass etter en god sesong, men ikke noe mer. Ikke at jeg ser for meg at en merittert trener ønsker seg til oss mtp måten vi blir styrt på uansett. Ashley ønsker en nikkedukke med lav lønn som kan styre oss rett over nedrykkstreken sesong etter sesong.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #963 på: 17. Juli 2019, 01:25 »
Finner ikke noe dokumentasjon på sparket, men sett artikler der pr/markedsfolk innen sport har ment Sports Direct normalt skulle betalt mellom 5-10 mill pund i året for den eksponeringen de har gjennom Newcastle.


Kanskje markedsverdien på å bytte stadion-navn er rundt der, men jeg kan garantere at den reklamen Sports Direct har på stadion ikke er verdt like mye som draktreklamen vår, som er 6 mill i året :)

6 millioner pund er vel draktreklamen solgt for. Uansett utopi, så lenge Ashley styrer skuta blir det bare spekulasjoner hva Newcastle kunne fått av sponsorinntekter. Vi ligger dessverre langt bak tilsvarende klubber.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #964 på: 17. Juli 2019, 02:00 »
Hvordan fikk du det ut ifra mitt innlegg?

Misforsto nok det du skrev. Poenget mitt var at så lenge Ashley er i klubben er det i og for seg det samme hvem som kommer inn som ny trener. En god trener kan få oss opp på kanskje en 10-12 plass etter en god sesong, men ikke noe mer. Ikke at jeg ser for meg at en merittert trener ønsker seg til oss mtp måten vi blir styrt på uansett. Ashley ønsker en nikkedukke med lav lønn som kan styre oss rett over nedrykkstreken sesong etter sesong.

Enig der, men poenget mitt var at betydningen av en god trener er ekstremt viktig. Spesielt under Ashley. Som Eriksen skriver; forskjellen mellom 15. og 18. plass er ganske stor. Og gamblingen til ashley om å klare 17.plass kan fort ende opp med tap....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #966 på: 17. Juli 2019, 10:29 »
Bruce kan ha fått influensa😎

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #967 på: 17. Juli 2019, 10:43 »
Brucern er Newcastle-manager han, nå. På treårskontrakt. Dette gir jo klare indikasjoner på at den elskede sjeiken din stadig er denne ene uka unna overtakelse tenker jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #968 på: 17. Juli 2019, 11:09 »
Da kan vi gratulere Steve Bruce med jobben som ny manager... dette var mannen ashley ønsket..

Tror ingen andre eiere ville ansatt bruce som ny manager om man hadde ambisjoner.. det har ikke mike..

så vi kan dermed konstatere at en ny eier ikke vil komme... uff skulle ikke forundre meg om bruce henter kamil Grosicki...

Mr TooN som er så positiv og som har kontakter, får noe vrøvl.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #969 på: 17. Juli 2019, 12:11 »
Brucern er Newcastle-manager han, nå. På treårskontrakt. Dette gir jo klare indikasjoner på at den elskede sjeiken din stadig er denne ene uka unna overtakelse tenker jeg.

Må le av dere. Dere prøver å ta meg ( og de få som prøver være positive) 😂😂 vi har jo ingen fasit vi. Vi håper og velger tro som få. Fikk rett i at innen 20. Juli var det avklart.

Andy35: har jo selvfølgelig ikke kontakter, var en fleip 😜

Nå ble det et års friår på meg👍😎

P.s vi rykker dessverre ikke ned. Spår at Bruce tar Newcastle til 13-14 plass. Han kan ri på Benitez bølgen defensivt første sesong.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #970 på: 17. Juli 2019, 12:12 »
Det var nok spiker'n i kista for en snarlig overtakelse i hvert fall.

Og bli nå ikke overrasket om det dukker opp nye salgsrykter sånn i månedsskiftet oktober/november. Mike vil gjerne ha litt kaos til jul. Beste han vet som julegave.

No fate but what you make

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #971 på: 17. Juli 2019, 12:30 »
Dette er bare trist, skikkelig trist.

Eneste fornuftige denne sesongen er å bidra med dritt mot Ashley.. Å fy faan som jeg hater den jævla kødden, måtte han komme seg ut av klubben fort som F***

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #972 på: 17. Juli 2019, 12:44 »
P.s vi rykker dessverre ikke ned. Spår at Bruce tar Newcastle til 13-14 plass. Han kan ri på Benitez bølgen defensivt første sesong.

LOL

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #973 på: 17. Juli 2019, 12:50 »
Newcastle ligger under 0-3 og jeg ser ingen i dette laget som skal gjøre noe bra... Darlow er ikke god nok, clark og sterry samt hayden... ingen av disse er gode nok... dette laget rykker vi ned med.. det er 100% sikkert...
men ashley driter i det... han bryr seg null og niks... 

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #974 på: 17. Juli 2019, 19:09 »
Steng tråden :P