20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299513 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #585 på: 22. Juni 2019, 20:59 »
Ryktes at klubben vil gjøre et siste forsøk på å overtale Rafa til å signere kontrakten, og at dette vil skje iløpet av uka.
De fleste journalister mener dog at Benitez kommer til å forlate oss når nåværende kontrakt går ut, ettersom det nye tilbudet er alt for dårlig..

Mike Ashley pisser på klubben pisser på fansen, og pisser på byen Newcastle - og han ler mens han gjør det!
Da får Rafa ta ferie da. Så får vår nye eier ansette han igjen.
Ser på en måte ikke problematikken med Rafa akkurat. Er jo snart så vi har nye eier og da er det jo mulig de vil ha inn en helt annen type. For alt vi vet kommer Klopp. ( for å sette det på spissen). Siterer min favorittfilm. Blood in, blood out. «Plata talks»!

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #586 på: 22. Juni 2019, 21:54 »
Beundrer (den overdrevne) opptimismen din, TooN, men tingene ser ikke akkurat lyst ut for tida!

Men vi får se om 8 dager..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #587 på: 22. Juni 2019, 22:28 »
Beundrer (den overdrevne) opptimismen din, TooN, men tingene ser ikke akkurat lyst ut for tida!

Men vi får se om 8 dager..

Hva er det som gjør at ting ikke ser lyst ut?
Vi har bekreftet oppkjøp, Rafa bruker ikke media. Alt er tyst. Tolker du det som at ting ikke går bra?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #588 på: 22. Juni 2019, 23:36 »
Beundrer (den overdrevne) opptimismen din, TooN, men tingene ser ikke akkurat lyst ut for tida!

Men vi får se om 8 dager..

Hva er det som gjør at ting ikke ser lyst ut?
Vi har bekreftet oppkjøp, Rafa bruker ikke media. Alt er tyst. Tolker du det som at ting ikke går bra?

Bekreftet hvor?

Du lever i en drøm, men sikkert plass til oss andre med tiden :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #589 på: 23. Juni 2019, 00:22 »
Jeg regner med at han mener det er bekreftet forsøk på oppkjøp, noe det er.

Jeg kan skjønne at klubben holder så tett som overhodet mulig. Det er en svært delikat prosess, og angivelig skal det være to grupper i tillegg til BZG som sjekker ut klubben. De to andre har vi ikke hørt stort om (kan fort være en forhandlingsteknikk).
Men slik jeg ser det, tjener ikke klubben på å kommentere dette offentlig. Hvis de bekrefter at BZG har kommet langt i forhandlingene, kan det skremme bort andre potensielle kjøpere. Dessuten er det langt fra sikkert at BZG kjøper Newcastle United, selv om mye peker i den retningen.
Vil tro neste uke vil avgjøre veldig mye. Directors and owners test må begynne å nærme seg slutten, og det gjør absolutt kontrakten til Rafa.
Forventer en melding fra Rafa hvis han forsvinner, der man kan (kanskje ikke bør) tolke mye av hvordan ting blir sagt.

Bottom line: jeg tror vi nærmer oss D-uken for Newcastle. Jeg ser for meg at sesongen vår (til og med overskuelig fremtid) kan avgjøres denne uken som kommer. Hvis Rafa blir, ser ting lysere ut enn pdd. Blir klubben kjøpt opp, ser det lyst ut. Rafa + oppkjøp (sett at det er eiere med ambisjoner og penger) = flomlys!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #590 på: 23. Juni 2019, 00:57 »
Beundrer (den overdrevne) opptimismen din, TooN, men tingene ser ikke akkurat lyst ut for tida!

Men vi får se om 8 dager..

Hva er det som gjør at ting ikke ser lyst ut?
Vi har bekreftet oppkjøp, Rafa bruker ikke media. Alt er tyst. Tolker du det som at ting ikke går bra?

Bekreftet hvor?

Du lever i en drøm, men sikkert plass til oss andre med tiden :)

Det er vel bekreftet enighet fra sheiken. De har sagt det vil ta litt tid, men alt er i orden. Det er også bekreftet at et nytt firma er blitt opprettet av sheiken fra Mike ashleys firma adresse. Rafa er taus. Klubben er taus. Eneste vi mangler i mine øyne er den store bekreftelsen fra klubben. Men den får vi jo ikke før alt er signert og alt er ferdig behandlet. Ser på det som 99% sikkert med alle fakta vi har fått.

Men enig i at neste uke blir viktig. Først og fremst hva som skjer med Rafa.
Men jeg må jo si at jeg graver meg ikke ned ,om Rafa slippes. Da tolker jeg det sånn at de nye eierne vil ha en annen (bedre) manager i deres øyne inn.

syns ikke det er krise om Rafa går ,så lenge det kommer ny eier med bunnløs brønn. Men skulle oppkjøpet av klubb gå i dass ,og Rafa er sendt på dør , ja da er det krise!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #591 på: 23. Juni 2019, 10:19 »
Beundrer (den overdrevne) opptimismen din, TooN, men tingene ser ikke akkurat lyst ut for tida!

Men vi får se om 8 dager..

Hva er det som gjør at ting ikke ser lyst ut?
Vi har bekreftet oppkjøp, Rafa bruker ikke media. Alt er tyst. Tolker du det som at ting ikke går bra?

Bekreftet hvor?

Du lever i en drøm, men sikkert plass til oss andre med tiden :)

Det er vel bekreftet enighet fra sheiken. De har sagt det vil ta litt tid, men alt er i orden. Det er også bekreftet at et nytt firma er blitt opprettet av sheiken fra Mike ashleys firma adresse. Rafa er taus. Klubben er taus. Eneste vi mangler i mine øyne er den store bekreftelsen fra klubben. Men den får vi jo ikke før alt er signert og alt er ferdig behandlet. Ser på det som 99% sikkert med alle fakta vi har fått.

Men enig i at neste uke blir viktig. Først og fremst hva som skjer med Rafa.
Men jeg må jo si at jeg graver meg ikke ned ,om Rafa slippes. Da tolker jeg det sånn at de nye eierne vil ha en annen (bedre) manager i deres øyne inn.

syns ikke det er krise om Rafa går ,så lenge det kommer ny eier med bunnløs brønn. Men skulle oppkjøpet av klubb gå i dass ,og Rafa er sendt på dør , ja da er det krise!

Ordet krise er ikkje dekkande nok i eit slikt scenario.

Verte faktisk veldig skuffa om evt nye eigarar ikkje får til å signera Rafa. Han er meir enn ein manager i verdsklasse.
« Siste redigering: 23. Juni 2019, 10:24 av lgrinde »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #592 på: 23. Juni 2019, 10:25 »
Helt enig!

Dessuten har Benitez gjort seg mer enn fortjent til å få en sjanse under nytt eierskap (hvis det skjer)! Jobben/resultatene de 3 siste sesongene har kjøpt mer enn nok tid hos meg, i tillegg til kvalitetene hans. Topp 3 taktiske managere i PL i mitt hode, og det er det flere supportere av andre lag som sier seg enig i.

At folk roper på at han skal gå midt i sesongen, eller at det er greit om han forsvinner nå, det klarer jeg rett og slett ikke å forstå. Beste manageren vi har hatt på omtrent 20 år, hvis ikke mer.....0
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #593 på: 23. Juni 2019, 11:11 »
Helt enig!

Dessuten har Benitez gjort seg mer enn fortjent til å få en sjanse under nytt eierskap (hvis det skjer)! Jobben/resultatene de 3 siste sesongene har kjøpt mer enn nok tid hos meg, i tillegg til kvalitetene hans. Topp 3 taktiske managere i PL i mitt hode, og det er det flere supportere av andre lag som sier seg enig i.

At folk roper på at han skal gå midt i sesongen, eller at det er greit om han forsvinner nå, det klarer jeg rett og slett ikke å forstå. Beste manageren vi har hatt på omtrent 20 år, hvis ikke mer.....0


Det kommer av at han står for fryktelig kjedelig fotball. Med en rik eier som er leken syns jeg ikke det gjør noe med en annen type manager. Selvfølgelig er Rafa en bra manager. Men personlig liker jeg vinne 5-4 over 1-0

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #594 på: 23. Juni 2019, 11:33 »
Dette ender jo slik en har trodd hele tiden. Benitez forsvinner og klubben blir ikke solgt.
Ashley vinner igjen.

Nei, denne klubben må bare ta en Sunderland!!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #595 på: 23. Juni 2019, 11:54 »
Dette ender jo slik en har trodd hele tiden. Benitez forsvinner og klubben blir ikke solgt.
Ashley vinner igjen.

Nei, denne klubben må bare ta en Sunderland!!

Hvor tar du det i fra?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #596 på: 23. Juni 2019, 14:53 »
Dette ender jo slik en har trodd hele tiden. Benitez forsvinner og klubben blir ikke solgt.
Ashley vinner igjen.

Nei, denne klubben må bare ta en Sunderland!!

Hvor tar du det i fra?

Står skrevet i stein det dessverre.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #597 på: 23. Juni 2019, 15:59 »
Håper TooN er like positiv når fasiten kommer... jeg håper at man kan være like rolige som han under disse dagene.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #598 på: 23. Juni 2019, 16:10 »
Sies at Garry Monk seiler opp som favoritt til å ta over om Rafa drar... det er ihvertfall ikke noe bedre destro mye verre... en favoritt av ashley som igjen viser sine ambisjoner...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #599 på: 23. Juni 2019, 18:31 »
Sies at Garry Monk seiler opp som favoritt til å ta over om Rafa drar... det er ihvertfall ikke noe bedre destro mye verre... en favoritt av ashley som igjen viser sine ambisjoner...
Jeg ville tatt det helt med ro ut mnd. Journalister har ikke en skit om dagen så spekuleres i mye.
Jeg tenker litt om Rafa går er hvertfall oppkjøp sikkert.
Tror ikke Ashley tør å kaste Rafa på dør og fortsette bak roret selv.