20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Brighton 21.09.19 kl 1838  (Lest 7319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton 21.09.19 kl 1838
« Svar #45 på: 24. Sep. 2019, 21:07 »
Såg bilder fra tribuna no rimelig mange ledige seter  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton 21.09.19 kl 1838
« Svar #46 på: 25. Sep. 2019, 20:38 »
Vet at vi poengmessig lå dårligere an for ett år siden. Men jeg var aldri like redd som nå, fordi manageren het Rafa Benitez. Da hadde vi også en spiss ved navn Rondon som måtte spille seg matchfit.

Jeg er ikke trygg nå. Jeg har ikke troa på Bruce sin evne til verken det å organisere et lag i dagens PL, ei heller utnytte en begrenset spillerstall maksimalt. Almiron sin lovende start hos oss virker nå som et fjernt minne, og han ender kjapt opp som en flopp slik det ser ut nå. Og igjen, vi gamblet alt på å svi av masse penger på en lovende Joelinton, som bærer en tung bør på sine skuldre. Per i dag er det vanskelig å se hvordan vi skal score nok mål for å holde oss i divisjonen. Akkurat nå håper jeg på at Carroll holder seg fit, og finner tilbake til noenlunde gamle takter, for da kan der bli noen mål. Bør også passe Bruce sin fotballfilosofi, om der er noen?

Leste også i The Chronicle at Bruce vurderte gå vekk fra "front foot approach ". Wow, ikke sett noe til dette sålangt...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton 21.09.19 kl 1838
« Svar #47 på: 26. Sep. 2019, 06:59 »
"There is a report in Daily Star that says Bruce is considering dropping Miguel Almiron to the bench for the trip to Leicester City."

 ;D