20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 198671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1215 på: 31. Aug. 2017, 21:15 »
*kremt* Som sagt nokre titals gonger no, Ashley har vore og er ein katastrofal eigar. Ferdig snakka. Håpar verkeleg ikkje me har prøvd oss på nokon, i so fall er det jo berre flaut!
« Siste redigering: 31. Aug. 2017, 21:37 av lgrinde »

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1216 på: 31. Aug. 2017, 21:32 »
Vondt i magen av denne klubben.... glad jeg har sevilla som klubb nummer 2 😓 for noen amøber... hvis vi ikke klarer en vb eller 10'er i dag så er oddsen ikke høy for Raffa exit

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1217 på: 31. Aug. 2017, 21:46 »
Endelig ferdig trent . Nå kommer signeringene. Nekter å legge meg på nivå med dere😜 
Er det noen sterkt linket de siste timene eller er de så gode at dealene går under radaren for samtlige journalister/reportere?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1218 på: 31. Aug. 2017, 21:47 »
Vondt i magen av denne klubben.... glad jeg har sevilla som klubb nummer 2 😓 for noen amøber... hvis vi ikke klarer en vb eller 10'er i dag så er oddsen ikke høy for Raffa exit

Benitez er ferdig i denne klubben. Han er ikke en manager som finner seg i slikt.

Jeg trodde aldri at jeg ville si det, men jeg savner Freddy Shepherd som eier av klubben. Han turte å vise sin manager tillit, han var ambisiøs og kjøpte flere store stjerner og hadde bud inne på enda flere. Savner skikkelig de tidene der.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1219 på: 31. Aug. 2017, 21:52 »
Endelig ferdig trent . Nå kommer signeringene. Nekter å legge meg på nivå med dere😜 
Er det noen sterkt linket de siste timene eller er de så gode at dealene går under radaren for samtlige journalister/reportere?

Det her begynner jo å likne på et scenario hvor man gapskratter i en begravelse...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1220 på: 31. Aug. 2017, 21:55 »
Endelig ferdig trent . Nå kommer signeringene. Nekter å legge meg på nivå med dere😜 
Er det noen sterkt linket de siste timene eller er de så gode at dealene går under radaren for samtlige journalister/reportere?

Shefki Kuqi har vært linket med Facundo Ferreyra som en god backup. Tviler derimot på noen overgang da Benitez har fått beskjed om at han må selge før han kjøper.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1221 på: 31. Aug. 2017, 22:00 »
Nå signerer jo Chelsea en beck så da forstår jeg IKKE hvorfor Kenedy ikke kommer...

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1222 på: 31. Aug. 2017, 22:02 »
Man kan vel låne spillere etter DLD er over?

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1223 på: 31. Aug. 2017, 22:03 »
Såvidt jeg har forstått er ikke den backen på venstresiden? Så de trenger fortsatt venstre-cover.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1224 på: 31. Aug. 2017, 22:07 »
Zappacosta er høyre vingback ja, men da har jo Chelsea Alonso, Azpilicueta, Zappa og Moses. Burde være god dekning på vingbackene..

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1225 på: 31. Aug. 2017, 22:36 »
Vet jo ikke om man skal le elle grine av dette. Hva er det egentlig Ashley tenker med? Ryker vi ned igjen etter denne sesongen kommer vi ikke opp igjen. hvorfor kan ikke den feiten jævelen tenke litt langsiktig?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1226 på: 31. Aug. 2017, 22:44 »
Vel, vel. Antar det ikke skjer mer innkommende for Newcastle.

- Et vanskelig vindu uansett hvordan man vrir og vender på det. JÆVLIG MYE daukjøtt som måtte ut. Dessverre tok det lang tid å få de ut, og dessverre er ikke den jobben ferdig. Vil tro dette har hindret en del av businessen i dette vinduet. Delvis Rafa sin egen skyld med noen av spillerne hentet i fjor, men jaggu har Ashley og Charnley blitt bitt i rævva for mye av dritten på evig lange kontrakter.

- Skuffende å se nivået på mye av det vi har blitt linket til. Hvor mye som har vært reellt er en annen sak, men at vi ikke er aktuell destinasjon for en rekke med hva jeg vil kalle relativt middelmådig spillere er smått sjokkerende.

- Av de vi har hentet er det spennende spillere. Spesielt Merino og Lejeune tror jeg er meget gode spillere til en meget rimelig penge. Atsu og tror jeg får gjennombruddet sitt i år. Murphy og Joselu? Tiden vil vise, men stoler på at Rafa har sett noe han liker. Manquillo?? Tja, brukbar dekning.

- Utrolig skuffende å nok en gang oppleve å ikke hente en habil venstreback. Hva faen??? Vært prata om i ørten vinduer nå.

Så? Oppsummert, trodde virkelig vi skulle bruke mer penger og at vi skulle handle på en hylle høyere, samt endelig få på plass dekning på plasser hvor vi har manglet noe lenge. Derimot sikret noen meget spennende spillere, og fått rydda ut noe av det verste daukjøttet.

Terningkast: 3

Tabelltips: Slapp av alle slitsomme dommedagsprofeter. Vi havner trygt mellom 10-15. plass!
« Siste redigering: 31. Aug. 2017, 22:55 av Geordie »
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1227 på: 31. Aug. 2017, 22:56 »
Enig i det du skriver. Min positive holdning henger i syltynn tråd.
Stallen i seg selv er helt oki. Vi overlever med god margin.

Fælt høre gutta i studio summere opp hva Ashley gjør med klubben. Kaprer all reklameplass med sportsdirect og gir luse kroner i reklame inntekt😢😢. Eneste klubben i pl som går i minus på reklame delen av inntektene. ALLE andre klubben har skutt i været. Og at Ashley vil klubben bare så billig som overhode mulig skal bare klare seg i år så han Evnt kan prøve selge den til året😢.

Savner sheppard selv. Selv om han nesten kjørte oss økonomisk i grøfta. Så var vi en av de kjøpesterke og fryktede klubbene i England.

Ønsker meg Kinas rikeste mann til jul. Få han inn og pøs ut kroner. Detfortjener vi alle etter 10 år med Ashley ved spakene.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1228 på: 31. Aug. 2017, 22:57 »
Gir det terningkast 2.

Egentlig 1 fordi jeg med hånda på hjerte ikke kan nevne en spiller i troppen som tidligere har levert i PL over lengre tid. Går opp til 2 mtp alt drit vi har kvittet oss med.

Det er for mange usikre kort som skal klaffe for at denne sesongen ikke skal ende i traume-land.
« Siste redigering: 31. Aug. 2017, 22:59 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1229 på: 31. Aug. 2017, 23:08 »
Litt merkelig at vi ikke har noen venstrebacker nå, mens under Pardew brukte vi 3-4 venstrebacker samtidig i kamper..