20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299318 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1350 på: 12. Mai 2020, 21:13 »
Med mindre det kan dokumenteres at de har noe med illegal streaming å gjøre, det er vel noe av det verste PL veit om.

Men i lengden vil selvsagt en eller annen TV-kanal i SA kjøpe rettighetene for sinnsyke summer. Så de tjener vel på det.
Leste at det TV-selskapet beoutQ ikke opererer lenger. I så tilfelle, bør det vel være en ikke-sak nå?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1351 på: 13. Mai 2020, 09:02 »
I have a baaaad feeling about this, bro!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1352 på: 13. Mai 2020, 09:29 »
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11608428/newcastle-saudi-arabia-takeover-unrest/

Consider the source her. Men skal vi tro The Sun er det minst 10 av våre PL-rivaler som er negativ til saudisk oppkjøp og de kan finne på å forene seg i et krav om at PL må stanse oppkjøpet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1353 på: 13. Mai 2020, 09:45 »
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11608428/newcastle-saudi-arabia-takeover-unrest/

Consider the source her. Men skal vi tro The Sun er det minst 10 av våre PL-rivaler som er negativ til saudisk oppkjøp og de kan finne på å forene seg i et krav om at PL må stanse oppkjøpet.

The sun 😂

Dette er nok i orden, pl sjekker nok pirat streamingen, men tipper utsettelsen er mest for alt styret det er med pl generelt akkurat nå. Er vel nytt møte i dag med kapteiner og managere. Flere stjerner ønsker jo ikke spille fotball enda. Kryss fingrene for Void i dag så får vi bekrefelse for kjøp fredag.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1354 på: 13. Mai 2020, 11:32 »
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11608428/newcastle-saudi-arabia-takeover-unrest/

Consider the source her. Men skal vi tro The Sun er det minst 10 av våre PL-rivaler som er negativ til saudisk oppkjøp og de kan finne på å forene seg i et krav om at PL må stanse oppkjøpet.
Men vil det til syvende og sist ha noe å si, OM så skulle være tilfelle?

Som Thomas skrev et par innlegg tidligere: money talks!

Det er vel ingen av de 19 andre PLU klubbene som jubler om Newcastle skulle melde seg inn i klubben over nyrike/styrtrike, og det er jo forståelig. Men har det til syvende og sist noe å si?

Nå sier jo siste nytt at samtlige klubber har stilt seg negative til nøytrale baner resten av sesongen, men det virker som PL/FA fortsatt er fullt innstilt på det, og da blir det vel sånn. Bare for å dra en parallell...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1355 på: 13. Mai 2020, 17:55 »
“The owners and directors test looks to see whether or not the person has had any convictions which are outstanding, any bankruptcy or any involvement with other clubs and there is no evidence of that. The other issue is whether the prospective owner has enough money to fund the club in the next couple of years and if the Saudis don’t, then God help us all because they’ve got more money than the rest of the planet. There have been some parties trying to link the owners with the piracy and I think that’s the only way that any potential Premier League prevention of the takeover might take place but there’s no evidence of any linkage."

For en gangs skyld en faglig interessant artikkel i Chronicle. Har inntrykk av at 90% i den blekka er resirkulert, løse spekulasjoner, og/eller click bait. Intervju med en person som visstnok er ekspert på overtakelser.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/expert-explains-delay-newcastle-united-18244673

No fate but what you make

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1356 på: 14. Mai 2020, 22:29 »
Syns dette begynner å dra ut leeeeenge nå, hjertet mitt tåler ikke en fake over til!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1357 på: 14. Mai 2020, 22:47 »
Syns dette begynner å dra ut leeeeenge nå, hjertet mitt tåler ikke en fake over til!

En ny sesong med Ashley som eier og Bruce som manager tror jeg hadde tatt knekken på nåværende engasjement.
Tror mer og mer på at det også blir fasiten😩

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1358 på: 15. Mai 2020, 07:28 »
Syns dette begynner å dra ut leeeeenge nå, hjertet mitt tåler ikke en fake over til!

En ny sesong med Ashley som eier og Bruce som manager tror jeg hadde tatt knekken på nåværende engasjement.
Tror mer og mer på at det også blir fasiten😩

Då er det slutt for meg...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1359 på: 15. Mai 2020, 09:38 »
Føler meg rimelig trygg på at dette kun tar tid fordi de bruker kreftene på å få igang PL igjen.

Tenk om PL starter, oppkjøpet går igjennom og vi rykker ned a :-[ :-X :-[

Dette laget kan fint finne på å rote seg ned igjen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1360 på: 15. Mai 2020, 09:47 »
Det kan det. Men da veit vi at vi blir kvitt Bruce til neste sesong i det minste  ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1361 på: 15. Mai 2020, 11:14 »

Tenk om PL starter, oppkjøpet går igjennom og vi rykker ned a :-[ :-X :-[


Det må være tidenes dilemma: Beholde plassen i PL, men samtidig ha MA som eier de neste årene ELLER rykke ned, men få verdens rikeste eier. Heller mot sistnevnte faktisk, og det sier litt om hvor lei jeg er av MA.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1362 på: 15. Mai 2020, 12:53 »
Nå er dere veldig negative syns jeg. På tide spre litt positivitet. 😎 føler det er mitt ansvar 😎🍾

Selvfølgelig går oppkjøpet i orden. Papirer er signert! Depositum er betalt. Alt er i orden. Pl testen har null med menneskerettigheter osv. Bare tull fra journalister som står i mørket. Pl testen er en økonomisk test og om «nye» eiere har noen kobling til andre klubber. De vil se fremtidsplaner osv. Så alt er i orden! Tror dere staverley og rueben brødrene hadde kastet seg inn i dette om det var noen som helst tvil.

Den pirat saken som journalister kjører ut er gammelt nytt. De er frifunnet  fra dette i fransk rett. Så er bare tull.
Brev fra keys og kona til den drepte journalisten spiller null rolle for om det de godtas eller ikke.

Myndighetene har bekreftet de ikke blander seg i dette ( noe jeg ville håpet, da de akkurat har signert en våpenavtale som bringer britene masse kroner. Så jeg ville tro de kjørte dette igjennom raskt.)

Pl består av penger! De vil ha mer interesse. Som igjen betyr mer penger. Alt er penger. Bare se hvordan de håndterer pandemien. De tenker økonomi langt foran helse. Spillerne reagerer til og med. De blir brukt som sjakkbrikker i et spill som kun dreier seg om kroner. Pl sesongen burde vært kansellert. Null vinnere null tapere. Ferdig med det. Så kunne de se hva som skjer sensommer/høst igjen. Absolutt det mest humane å gjøre, men neida penger rår!

Så tenker vi har null og niks å bekymre oss over. De er altfor grønne i øynene til å la dette passere.
Er nok bare litt forsinkelser pga at de prioriterer å prøve få sesongen igangsatt.

Så hold ut folkens. Snart skal vi danse/gråte/skrike og le sammen av begeistring.
Ta vare på hverandre ❤️
« Siste redigering: 15. Mai 2020, 12:56 av TooN »

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1363 på: 15. Mai 2020, 13:12 »

Tenk om PL starter, oppkjøpet går igjennom og vi rykker ned a :-[ :-X :-[


Det må være tidenes dilemma: Beholde plassen i PL, men samtidig ha MA som eier de neste årene ELLER rykke ned, men få verdens rikeste eier. Heller mot sistnevnte faktisk, og det sier litt om hvor lei jeg er av MA.
Er veldig tungt på den ene siden! Med nye eiere som satser tar jeg gjerne en sesong i Championship hvor vi vinner alt. Forrige sesong i Championship var jo en av de artigste sesongene å være Newcastle-supporter siden 90-tallet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1364 på: 15. Mai 2020, 14:33 »
No brainer sånn rent egentlig. Ett år til med Mike Ashley og Steve Bruce betyr antakeligvis nedrykk ett år senere. Og ytterligere tapt grunn til konkurrenter. Derfor tenker jeg det er bedre med nye eiere og nedrykk, faktisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida