20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301316 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #675 på: 26. Juni 2019, 09:15 »
Jeg har en snikende mistanke om at det blir en middelmådig britisk manager som er fornøyd med å miste råderetten over overganger mot at han får lede en ganske stor PL-klubb, akkurat som Mclaren gjorde i sin tid hos oss.  Får vi Bruce eller noe lignende kommer jeg ikke til å se en kamp i år.

Den eneste manageren jeg kommer på, som kan lette tape av Rafa er om vi får inn Bournmouths Eddie Howe. Det er en  ung manager som har fått til mye med små ressurser. 

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #676 på: 26. Juni 2019, 09:20 »
Det tror ikke jeg. Tror ikke det blir ansatt noen før oppkjøpet er klart ,og da kommer Mourinho. Tror egentlig at ting er mer klappet og klart enn folk tror. Kan ikke skjønne hvorfor ellers Ashley lar Benitez gå.
« Siste redigering: 26. Juni 2019, 10:00 av TooN »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #677 på: 26. Juni 2019, 10:02 »
Tenker som Toon, så lenge (C)Ashly IKKE har ansatt noen, så er det håp, da kan vi fortsatt tillate oss å håpe på at et oppkjøp er nært forestående.

Den dagen Charnley står og gliser fra øre til øre fordi han stolt kan presentere vår nye manager så faller alt i grus for min del. Om Mourinho hadde vært dum nok til å takke ja (noe han selvfølgelig ikke er), så ville det jo bare endt som med Benitez allikevel. Det er ikke håp for denne klubben så lenge Mike (C)Ashley sitter på toppen og styrer. Da er det 40 poeng og fornyet kontrakt som blir målet vårt hver sesong.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #678 på: 26. Juni 2019, 10:35 »
Det tror ikke jeg. Tror ikke det blir ansatt noen før oppkjøpet er klart ,og da kommer Mourinho. Tror egentlig at ting er mer klappet og klart enn folk tror. Kan ikke skjønne hvorfor ellers Ashley lar Benitez gå.

Det kan jeg.
1. Benitez ønsker flere midler til spillekjøp.
2. Benitez ønsker å kjøpe spillere som passer laget. Dvs i noen tilfeller spillere over 28 år.
3. Benitez ønsker en oppgradering av treningsfelt + fullstendig overhaling av akademi.

Da er det lettere å åpne porten for Curbishley, som ikke sier noe.

Ang ny manager så kommer jeg aldri til støtte den personen som kommer inn, uansett hvem, fordi jeg da ve hvordan fyr det der er, som har takket ja til betingelsene som er satt. Ashley må ut! Sånn helt seriøst, sitter nesten med panikkangst her nå
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #679 på: 26. Juni 2019, 10:39 »
Ja Ashley må ut og det er vi jo uker unna. Så det er ikke så stor hensikt skrive hvor teit Ashley er. Alle her er enige i det. Men nå forsvinner han jo.

Tingen er jo at jeg skjønner ikke hvorfor Ashley ga etter på Benitez sine krav. Er en kjempe stor gambling å la Benitez gå

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #680 på: 26. Juni 2019, 11:02 »
Er ikke sikker på at han forsvinner, er der vi er uenige.

Noe annet som bekymrer meg er at det fortsatt ikke er underskrevet en "exclusive" mellom Sjeiken og MA. Som en reporter på twitter skrev, da ser vi på en overtakelse om tidligst 6 uker sånn ca. Håper han tar feil.
I tillegg har mediene nå igjen bevist at de har driti seg ut. Villas nye eier fullførte sin fit and proper-test unnagjort på 2 uker. Vår potensielt nye eier har vært det i snart 5 uker tydeligvis...

Er jo også aspektet med at klubbens verdi også har sunket uten en verdensklasse-trener. Det tar vel 5 uker å diskutere.

Ryktes forøvrig i dag om at ny manager ikke har noe han skulle ha sagt ang transfers.

Forøvrig så forbeholder jeg meg retten til å slenge å mye dritt og ventilere på eier vår, her. Alternativet er å gjøre det til samboeren min, men da må først det elementære på plass, som å forklare offside, hvem som kan ta ballen med henda og forskjell på hjemmekamp og bortekamp.
« Siste redigering: 26. Juni 2019, 11:08 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #681 på: 26. Juni 2019, 11:56 »
Merker jeg er glad jeg har ei som faktisk er interessert i fotball.

Hu liker ikke Mike CAshley hu heller fwiw...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #682 på: 26. Juni 2019, 12:34 »
Min er ikke int i det hele tatt og det syns heg er deilig. Digg ha noe alene 😎

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #683 på: 26. Juni 2019, 13:50 »
Er alltid et evig mas når man skal legge alle avtaler og gjøremål midt i match. Tipper det er flere i svigerfamilien som ikke husker hvordan jeg ser ut lenger  :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #684 på: 26. Juni 2019, 17:59 »
Det tror ikke jeg. Tror ikke det blir ansatt noen før oppkjøpet er klart ,og da kommer Mourinho. Tror egentlig at ting er mer klappet og klart enn folk tror. Kan ikke skjønne hvorfor ellers Ashley lar Benitez gå.

Tror du er spot on!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #685 på: 26. Juni 2019, 20:36 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/we-come-back-mike-ashley-16489307

Trist, en meget god stemningsskaper den gjengen der. Men også flott at de nå setter hardt mot hardt! Nok er nok....
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #686 på: 26. Juni 2019, 23:24 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/we-come-back-mike-ashley-16489307

Trist, en meget god stemningsskaper den gjengen der. Men også flott at de nå setter hardt mot hardt! Nok er nok....

Dette, og boikotting av kamper er det eneste som funker- DERSOM det ikke blir noe "takeover" nå!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #687 på: 26. Juni 2019, 23:31 »
Det at Wor Flags (og sikkert også Gallowgate Flags) stopper opp, har absolutt ingenting å si for Ashley. Støtter at de gjør opprør, men vil påstå at at det spiller absolutt ingen rolle. Dessverre.
Men som sagt; støtter det, samt man må begynne å markere et sted.

Og når vi er inne på disse gruppene, jeg synes det er dritkult det de har kommet opp med de siste sesongene. Møtte noen av gutta bak det før jubileumskampen mot Leicester i desember 2017, kule folk. Kan å lage stemning før kamp også!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #688 på: 27. Juni 2019, 02:41 »
Det at Wor Flags (og sikkert også Gallowgate Flags) stopper opp, har absolutt ingenting å si for Ashley. Støtter at de gjør opprør, men vil påstå at at det spiller absolutt ingen rolle. Dessverre.
Men som sagt; støtter det, samt man må begynne å markere et sted.

Og når vi er inne på disse gruppene, jeg synes det er dritkult det de har kommet opp med de siste sesongene. Møtte noen av gutta bak det før jubileumskampen mot Leicester i desember 2017, kule folk. Kan å lage stemning før kamp også!

Vil nok skape en del negativ oppmerskomhet dette for Mike, og jo flere som henger seg på, jo bedre. Når TV-selskapene velger bort Newcastle-kamper og inntektene derfra går ned, media begynner å skrive negative ting om Mike og sponsorinntektene forsvinner på grunn av all negativiteten? Tror jeg er eneste som hjelper for å bli kvitt den rotta der.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #689 på: 27. Juni 2019, 04:41 »
Det er selvsagt en måte å se det på, men spørs om det blir voldsomt mye mindre TV kamper på grunn av dette da. Det er jeg litt usikker på, men det kan jo skje. Men er jo få, om noen, klubber som media elsker at det stormer rundt mer enn Newcastle.

Negativ PR har vi sett ikke biter på Ashley uansett, så da får man bare håpe at du har rett i at det fører til lavere sponsorinntekter. Men det har ikke vist seg å stemme før, og den nåværende avtalen er vel den beste vi har hatt noensinne (selv om Fun88 faktisk kom i en periode hvor det var et snev av stabilitet og harmoni i klubben?).

Men som sagt; må må starte et sted, så er ikke negativ til tiltaket. Jeg er bare usikker på om det vil ha noe merkbar effekt på noen ting (bortsett fra stemning). Og jeg tror vi får vår del av TV-kamper.

Beste er om spillerne hadde vært med på å protestere, likt som når det var krangling om den bonusen (2017/18?). Da boikottet de intervju med media fordi Ashley ikke ville forhandle bonusen til spillerne, og vi fikk færre TV-kamper. Noe sånt hadde hjulpet oss, men samtidig må jo spillerne være lojale til arbeidsgiver, og få bryr seg nok om klubben. Kanskje Dummet og Longstaff bryr seg, men resten er bare leiesoldater (ikke vondt ment i denne sammenheng). Og selv om de fleste forgudet Benitez, har klubben teknisk sett ikke gjort noe galt mot han (håper de fleste skjønner hva jeg faktisk mener her!!).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒