20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 328587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1395 på: 07. Feb. 2013, 07:57 »
Hatem Ben Arfa, vår Messi...

Heilt enig med deg Peter, Ben Arfa bør me holde på så langt som mogleg.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1396 på: 07. Feb. 2013, 08:19 »
Enig. Vi har et fundament nå med unge og veldige gode spillere som Krul, Cabaye, Sissoko og Ben Arfa som vi bør holde på. Mener vi fint kan si nei til 25 mill for samtlige.

Samtidig håper jeg Ben Arfa kan bli enda mer produktiv. Han har aldri scoret mer enn 6 ligamål. På øverste nivå har han 226 kamper, 36 mål og 29 assists. Han bør helst bli bedre på begge deler, spesielt siden vi mest sannsynlig kommer til å bruke 1 spiss fremover - og da trenger vi gjerne flere spillere som kan ligge på 10-15 mål i løpet av en sesong.

"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1397 på: 07. Feb. 2013, 08:28 »
Kan ikkje vera skjør som eit mariekjeks då i so fall.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1398 på: 07. Feb. 2013, 09:58 »
Link

Hatem Ben Arfa ryktes til Liverpool til sommeren i en byttedeal som involverer Carroll.  Dette ser ut som en svært tynn suppe med lite kjøtt på beinet ut i fra denne artikkelen, men Guardian er vel ansett som en "troverdig" kilde til overgangsrykter?

Uansett lite aktuelt for meg.  Jeg tar gjerne i mot Carroll for en ok pris, men er SVÆRT lite villig til å la Ben Arfa gå.  Han er så proppfull av verdensklasse at slik som Peter sier så kommer vi aldri til å få en slik spiller som han igjen.  Skal dette være aktuelt å vurdere så mener jeg det bør ligge MINST 25mill pund på bordet i tillegg til Carroll.  Til og med om vi får det blir jeg skuffet om det skjer, men da begynner det i det minste å bli forståelig med et salg.  Og akkurat den fella er vel uansett Liverpool redd for å gå i igjen...
Genius by birth. Slacker by choice.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1399 på: 07. Feb. 2013, 10:02 »
Det hadde vært skandale nesten uansett. Selv om Guardian er generelt troverdig så tror jeg ikke MA lar Ben Arfa slippe billig. AC verdsetter jeg som max 8 mill.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1400 på: 07. Feb. 2013, 10:29 »
Det verste med denne "dealen" er at det vil fortelle oss hvordan fotball den tullingen Pardew eventuelt vil fokusere på om den blir gjennomført...

En fantastisk flott fotball som kan levere, eller den fryktelige hoofingen.....

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1401 på: 07. Feb. 2013, 10:39 »
Man må da ikke spille hoofball selv om man har store, sterke spisser som carrlol. Henter Newcastle carrlol er det nok for å spille en enda finere type fotball med fokus på feiende flott fotball.

« Siste redigering: 07. Feb. 2013, 10:42 av boris. »
Nei.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1402 på: 07. Feb. 2013, 13:21 »
Man må da ikke spille hoofball selv om man har store, sterke spisser som carrlol. Henter Newcastle carrlol er det nok for å spille en enda finere type fotball med fokus på feiende flott fotball.



Håper virkelig det.

Elsker det bildet ;)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1403 på: 07. Feb. 2013, 13:26 »
Om Chelsea kommer på banen og tilbyr oss £50M + Hazard, skulle jeg sagt det hadde vært greit for MA og tenke på det et par dager.. Alt under det : IKKE SELG.
Same old Shearer, always scoring!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1404 på: 07. Feb. 2013, 22:21 »
Faen heller. Ben Arfa er ikke til salgs til en annen PL-klubb. En OK PL-spiss i bytte mot en av ligaens største magikere? Ikke en gang en god slump penger i mellomlegg kan rettferdiggjøre noe sånt.

Om han vil bort så får vi heller selge til PSG eller en annen klubb i utlandet.

Ben Arfa er uansett altfor god for Liverpool, så dersom han bytter klubb så vil det overraske meg stort om han velger at lag som neppe spiller CL til høsten.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1405 på: 08. Feb. 2013, 01:29 »
Hvor skal vi putte Ben Arfa med Sissoko på laget? Blir en meget offensiv midtbane med Cabaye, Sissoko og Ben Arfa spillende samtidig, og det ender fort med at en av dem må ta mer ansvar defensivt en de er skapt for.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1406 på: 08. Feb. 2013, 02:58 »
Hvorfor ikke la Cabaye fortsette i den dype playmakerrollen og la Ben Arfa komme inn for Jonas? Cabaye dominerte 1.omgangen og strødde rund seg med pasninger som satte særlig kantene i gode situasjoner. Ben Arfa bør kunne utnytte det maksimalt og med Sissoko offensivt så skaper vi ettertrykk i boks ved eventuelle innlegg i tillegg til at Cabaye bør kunne komme seg i skupposisjoner fra 25 og innover.

Espelandos

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1407 på: 08. Feb. 2013, 06:04 »
Når er ben arfa spillbar igjen? Kan ikke vente med å se en midtbane bestående av sissoko, marve/guffran, ben, cabaye og tiote!! Sykt rett og slett!!:-)

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1408 på: 08. Feb. 2013, 08:32 »
Han skulle etter planen vært klar til europa-ligaen, men må trolig belage seg på å gjøre comeback mot Southampton, etter at han har pådradd seg sykdom. Har ikke trent på en fire-fem dager nå ifølge Pardew.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1409 på: 08. Feb. 2013, 17:29 »
Hvorfor ikke la Cabaye fortsette i den dype playmakerrollen og la Ben Arfa komme inn for Jonas? Cabaye dominerte 1.omgangen og strødde rund seg med pasninger som satte særlig kantene i gode situasjoner. Ben Arfa bør kunne utnytte det maksimalt og med Sissoko offensivt så skaper vi ettertrykk i boks ved eventuelle innlegg i tillegg til at Cabaye bør kunne komme seg i skupposisjoner fra 25 og innover.
Ja Cabaye var veldig god som dyp playmaker. Men han er glad i å komme framover, og er ikke akkurat noen holding midfielder. Kan være det holder med Tiote/Perch som den dype med tanke på defensiv stabilitet.
En annen sak er at jeg tror Ben Arfa må innfinne seg i å ha en mer definert kantrolle med Sissoko på laget, og det er ikke det han ønsker.