20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 328658 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1170 på: 28. Mars 2012, 19:49 »
De to raidene han har fra 16-16 er bare helt vilt,, er ikke ofte man ser spillere på dette nivået klare det, men han gjør det når han er i form. kan bli enda mer spennende å følge han fremover nå, må være ett hælvette å være back og vite at ben arfa skal herje på din side i 90 min!
De får rett og slett bare ikke tak i ballen før de pakker han inn, håper bare han fortsetter og slå de enkle ballene når det er det beste og jobber hjem og fremmover. Han minner meg om den godeste Ronaldo før han slo gjennom, nå spørs det om ben arfa klarer å komme opp på ett sånnt nivå gjevnt over tid, men alt ligger hvertfall til rette for det. Noen kilo muskler hadde gjort seg også.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1171 på: 28. Mars 2012, 19:51 »
Det var i hvert fall Messi-klasse over Bennys mål mot Blackburn i FA-cupen. Førte ballen fra midtstreken og helt inn til femmeteren uten at noen var i nærheten av å kunne ta ballen fra ham.

 :toon:

førte ballen er ikke å ta i hvertfall, han runda noen spillere på veien før han dro ett par spillere på ræva inne i 16m;)

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1172 på: 28. Mars 2012, 21:00 »
Ja da, han finta nok bort noen spillere på veien!  :happy:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1173 på: 01. April 2012, 22:33 »
http://www.guardian.co.uk/football/blog/2012/apr/01/hatem-ben-arfa-newcastle-david-pleat?

So true om vår lekne lille magiker på høyrekanten  ;D

http://soccernet.espn.go.com/stats/assists/_/league/eng.1/barclays-premier-league?cc=5739

Og gjett hvem som endelig er å se på en toppliste over assists i PL for klubben vår? :P

Begynner nesetn bli en liten fanboy nå, jeg :D
« Siste redigering: 02. April 2012, 23:04 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1174 på: 02. April 2012, 23:50 »
Hadde han fått spille minst dobbelt så mye som han har gjort, hadde han ligget i toppen! :toon: Var jo enkelte som mente at vi gjorde rett i å ikke bruke han, siden han har så få assists i sine tidligere klubber, og at han dermed var en egoistisk spiller.
« Siste redigering: 03. April 2012, 16:48 av Eriksen »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1175 på: 03. April 2012, 16:34 »
Lugget i toppen til hvem da? ::p

Prøv å bøy verbet å ligge en gang til  ;)

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1176 på: 03. April 2012, 16:49 »
Haha, sliter alltid med akkurat den bøyningen der! :P

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1177 på: 03. April 2012, 16:56 »
Hehe. Jeg kan kanskje forstå det. Det er lett å tro at et sterkt verb bare blir sterkere, når det i realiteten går tilbake til en svakere form. Det er det som er med sterke verb, man blir aldri helt klok på dem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1178 på: 09. April 2012, 18:56 »
Våger meg på en dobbelpost. Kan aldri få nok av dette målet<3

http://www.101greatgoals.com/gvideos/hatem-ben-arfas-brilliant-solo-golazo-for-newcastle-v-bolton/
Same old Shearer, always scoring!

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1179 på: 09. April 2012, 18:59 »
Magiskt! :toon: :feiring:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1180 på: 09. April 2012, 21:39 »
Blir han solgt i sommer så kommer jeg seriøst til å grine, Sånne øyblikk er grunnen til at jeg elsker Newcastle og fotball.

Noen som har en link til målet med engelske komentatorer?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1181 på: 09. April 2012, 23:18 »
Han er helt der oppe med de når han er i den formen han er i nå - helt DER! Jeg fryder meg over å ha slik en spiller i laget vårt! Er griseredd for at noen virkelig store gutter skal gamble på ham i sommer da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1182 på: 09. April 2012, 23:19 »
Han er helt der oppe med de når han er i den formen han er i nå - helt DER! Jeg fryder meg over å ha slik en spiller i laget vårt! Er griseredd for at noen virkelig store gutter skal gamble på ham i sommer da.

Vi må bare sikre oss CL, så har han ingen grunn til å stikke ;)

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1183 på: 09. April 2012, 23:22 »
Han er helt der oppe med de når han er i den formen han er i nå - helt DER! Jeg fryder meg over å ha slik en spiller i laget vårt! Er griseredd for at noen virkelig store gutter skal gamble på ham i sommer da.
Han blir isåfall dyr. Dyyyyr!!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1184 på: 09. April 2012, 23:22 »
Ben Arfa er jo rett og slett forskjellen på lagene i dag. Let´s face it; uten den vidunderscoringen hadde vi aldri vunnet. Sto jo og stanget mot et etablert forsvar, og de var mye farligere enn oss.