20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 327486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1125 på: 06. Mars 2012, 12:58 »
Her er en video av Ben Arfa mot mackems.. Var en del fine detaljer! Og herlig driv :)


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1126 på: 06. Mars 2012, 13:40 »
For en herlig spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1127 på: 06. Mars 2012, 14:50 »
- I bet Richardson's arsehole is still feeling sore after being ripped by Ben Arfa


- Unfortunately Richardson no longer has an arsehole - I know this coz i seen him buying a manhole cover at Wickes with Sessegnon. I guess Sessegnon and Richardson could have some real fun now - one with a strong fist :) and the other with a gaping hole hahahahahaha


Same old Shearer, always scoring!

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1128 på: 06. Mars 2012, 20:34 »
Ugh...

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
he shagged your lass, taylor shagged your lass

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1130 på: 07. Mars 2012, 13:33 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-Hatem-Ben-Arfa-wants-to-become-new-Eric-Cantona-by-conquering-English-football-article874838.html

Benny har i alle fall satt seg store mål 8)

Herlig! Med tillit ut sesongen nå, så tror jeg vi får se en del magi fra gutten!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Christian

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1131 på: 07. Mars 2012, 17:29 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1132 på: 07. Mars 2012, 21:23 »
Synes det der var en bra artikkel, og konklusjonen var spot on!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1133 på: 07. Mars 2012, 22:56 »
Må si jeg egentlig hater å bruke statistikk som argumenter når man diskuterer fotball, men denne var i det minste veldig omfattende. Så i starten var jeg egentlig negativ, men som Joakim sier, jeg likte konklusjonen veldig, veldig godt, og støtter den 100%!
I mine øyne er det veldig enkelt; Ja, Ben Arfra har absolutt ikke kun perfekte involveringen, langt derifra. Men jeg er sterk i troen på at dette vil bedres i stor grad ved hjelp av (selv)tillit, spilletid og andre psykologiske faktorer. Og det er absolutt verdt risken. i mine øyne, å gi han litt tid, med tanke på alt vi potensielt vil kunne få igjen! Men hvis det ikke bærer frukter derimot, skal han ikke få ubegrenset med tillit.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1134 på: 08. Mars 2012, 10:56 »
For all del, ingen skal ha klippekort. Ikke en gang keeperen eller lagets kaptein. Presterer man for dårlig over en lang periode, så fortjener man å smake på benken, selv om terskelen skal være høyere for enkelte enn for andre. Hatem Ben Arfa er en av disse som jeg mener man bør ha høy terskel for, noe Alan Pardew ikke har hatt, i mine øyne.

Hvis vi er i stand til å gi Ben Arfa flere kamper fra start, og er i stand til å jobbe bevisst på treningsfeltet for å få han til å bli bevisst sine svake sider, og gjøre noe med det, så har jeg stor tro på at Ben Arfa vil bli gull for oss. Han prøver, prøver og prøver. Gjerne på det umulige, ikke ulikt Messi. Men der Messi lykkes, er det ikke alltid Ben Arfa lykkes. Han er, i motstetning til Messi, høyst menneskelig. Men i mine øyne er det bedre å prøve, og feile, enn å ikke prøve. Prøver man mange nok ganger vil man sikkert lykkes en eller to ganger. Hvis man ikke prøver, så vil man aldri lykkes. Jeg vil heller se ett supermål per sesong fra Ben Arfa enn støttepasninger i skuddposisjon fra Obertan.

Laurent Robert kunne fort være nokså usynlig og utter shite for oss når han ikke var helt i slag. Men så vant vi plutselig et frispark 40 meter fra mål, som Robert utrolig nok banket inn i lengste kryss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

FVM

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 232
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1135 på: 12. Mars 2012, 23:13 »
Da fikk han en etterlengtet sjanse i dag. Brukte han den?

Han starter bra og scorer et herlig mål, men blir så mer og borte i mine øyne.

Men det som skuffer og egentlig overrasker meg litt er hvor lett han blir rundet bakover. Skjønner ikke helt hvordan en så teknisk og rask spiller stadig vekk blir ei kjegle. Virker rett å slett ikke som han er interessert i gjøre en defensiv jobb.

Syns uansett at det offensive var såpass bra at han bør få sjansen igjen neste kamp. Spesielt med tanke på hvem vi møter hjemme.
FVM

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1136 på: 12. Mars 2012, 23:19 »
Han gjorde fortsatt en bedre figur idag enn Obertan har gjort hele jævla sesongen. Han scorer også, det er ikke veldig mange forskjellige spillere i Newcastle United som scorer mål. Så syns ikke akkurat vi skal klage, selvom han ikke spilte noen stor kamp idag.
Same old Shearer, always scoring!

Simmi

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1137 på: 12. Mars 2012, 23:20 »
Selvfølgelig brukte han den.

God førsteomgang, kronet med et fantastisk mål. I 2.omgang var han usynlig og elendig defensivt, men så er jo ikke Barfa noen defensiv anlagt spiller, heller. Merker at jeg blir veldig irritert på at Barfa får så mye pes for det han gjør bakover enn Obertan, som ikke bidrar noe mer. I tillegg lurer jeg veldig på hvordan Barfa skal bli merkbart bedre defensivt uten å få spilletid...

Peter

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1138 på: 12. Mars 2012, 23:25 »
Ben Arfa skal ikke være defensivt. Ben Arfa er egentlig som en spiss, bare lenger bak i banen.
Han spiller en bra kamp idag, scorer og gjør det ingen andre på laget ville greid... å finte Arsenal spillere nesten på ræva i forkant av målet.
Om han ikke starter neste kamp... LOL!

FVM

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 232
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1139 på: 12. Mars 2012, 23:30 »
Selvfølgelig brukte han den.

God førsteomgang, kronet med et fantastisk mål. I 2.omgang var han usynlig og elendig defensivt, men så er jo ikke Barfa noen defensiv anlagt spiller, heller. Merker at jeg blir veldig irritert på at Barfa får så mye pes for det han gjør bakover enn Obertan, som ikke bidrar noe mer. I tillegg lurer jeg veldig på hvordan Barfa skal bli merkbart bedre defensivt uten å få spilletid...

Hvis det står mellom Obertan og HBA er det jo ikke noe å diskutere, og fatter ikke hvorfor Obertan stadig får spille.

Men i dag, så det faktisk ut som om HBA kunne blitt bedre defensivt bare med litt interesse for å faktisk ta i et tak. Nekter å tro at han ikke kan spille bedre defensivt enn det her hvis han vil. Han har rett å slett mye å lære av Jonas når det kommer til det å ta i et tak bakover. Jonas jobber som en helt hver gang han mister ballen.
FVM