20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 365615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #990 på: 11. Mai 2010, 13:00 »
At han har gjort rollen gret kan jeg være enig i, men han har ikke stått frem på en måte som har gjort at jeg har bitt meg merke i prestasjonene.

I tilegg må alt dette avveies mot at kontrakten hans snart går ut og at vil nok kreve en lønnsforhøyelse Castle ikke vil gå med på.  Ryktene skal ha det til at han vil kreve rundt 50 i uka.  Jeg mener at hans prestasjoner ikke har vært gode nok til at han fortjener en sånn lønn.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #991 på: 11. Mai 2010, 13:11 »
I tilegg må alt dette avveies mot at kontrakten hans snart går ut og at vil nok kreve en lønnsforhøyelse Castle ikke vil gå med på.  Ryktene skal ha det til at han vil kreve rundt 50 i uka.  Jeg mener at hans prestasjoner ikke har vært gode nok til at han fortjener en sånn lønn.

Hvor har du det fra?

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #992 på: 11. Mai 2010, 13:22 »
Med Williamson, Colo og Kadar på midstopperplassene kan et salg av Taylor gi oss penger vi sårt trenger. Tayls vil vel innbringe rundt £8-9 mill og for 4-5 mill kan vi hente inn et talent på samme nivå som Dorrans på WBA, som kan ta høyrebacken. Og vi kan bruke rundt 3 på å hente inn en ung spiss. Eller hvis vi sikter på å hente inn kontraktsløse spillere vil Tayls beløp dekke mange sign-on fees.

Gratulerer med tidenes dårligste forslag. Omtrent på linje med din kritikk av Enrique det der. Vi skal ikke begynne å selge våre beste, og ikke minst lokale unge spillere, for å få plass til middelmådigheter vi ikke kan være sikre på.

De eneste spillerene vi kan selge etter min mening er Ryan Taylor, Shola Ameobi og Leon Best.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #993 på: 11. Mai 2010, 13:57 »
Og Xisco

Har helt glemt han ut - selvsagt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #994 på: 11. Mai 2010, 13:59 »
Helt fælt å skulle selge Taylor. Antakeligvis vil Taylor være vår beste høyreback neste sesong - han spilte ihvertfall glimrende der sist gang han ble satt i den posisjonen. Både angrepsvillig og særs duellsterk, og en beundringsverdig innsats.
Ja - også er han fortsatt den stopperen som har bevist mest av samtlige våre i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #995 på: 11. Mai 2010, 14:08 »
Sorry, men jeg mener faktisk at Tayls er en middelmådighet hvis prestasjoner neste år vi ikke kan være sikre på. Jeg et at det er mange av dere som elsker Tayls, men jeg tenker mer pragmatisk. Hvis et salg av Tayls kan få inn flere spillere i posisjoner der etter all sannsynlighet ikke har så god dekning så bør et salg vurderes Jeg tar egentlig ikke et standpunkt for eller i mot, det finnes argumenter begge veier.

Og jeg har ja vært kritisk til Enrique, men han var strålende på slutten av sesongen. Men hvis dere gidder å søke i forumet så kan dere sjekke at det var ikke bare jeg som var kritiske til Enrique i sesongstarten da Jonas var ute. Tror Enrique kommer til å gjøre det stort mot lag ala Stoke, men er redd at han kan plassere seg feil mot bedre lag der det går litt fortere i svingene.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #996 på: 11. Mai 2010, 14:12 »
Vi HAR dårlig dekning på stopperplass og på høyrebackplass. Vi har generelt RÆVVA dekning i forsvar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #997 på: 11. Mai 2010, 14:23 »
Vi HAR dårlig dekning på stopperplass og på høyrebackplass. Vi har generelt RÆVVA dekning i forsvar.

Jeg mener midtstopperplass er den eneste plassen bak der hvor vi har god nok dekning. Men jeg er rimelig sikker på at Tayls kommer til å gjøre det lmins like godt på høyreback som Simpson kø  :) Så lenge Tayls vil fornye sin ekisterende kontrakt så vil at gjerne blir i klubben. Men hvis ryktene om hans lønnskrav er sanne bør han selges fordi han ikke har levert så godt. Det siste vi trenger er en spiller som går gratis.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #998 på: 11. Mai 2010, 15:17 »
Ryan Taylor og Leon Best må gjerne forsvinne for min del. Best har dessverre ikke bevist en dritt, og Ryan Taylor synes jeg rett og slett er elendig. Jeg var i London og så Newcastle mot QPR, og mannen klarer faen meg ikke en dritt, ikke engang og slå en pasning til en mann som står 10 meter unna han. Disse to pluss Xisco håper jeg at forsvinner. Ameobi må gjerne bli for min del :) Han kan hvis han vil og får tillitten, samt at han er geordie og ikke klager dersom han er 4-valget på topp. Dessuten tror jeg ikke at Hughton selger han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #999 på: 11. Mai 2010, 15:25 »
Ryan Taylor og Leon Best må gjerne forsvinne for min del. Best har dessverre ikke bevist en dritt, og Ryan Taylor synes jeg rett og slett er elendig. Jeg var i London og så Newcastle mot QPR, og mannen klarer faen meg ikke en dritt, ikke engang og slå en pasning til en mann som står 10 meter unna han. Disse to pluss Xisco håper jeg at forsvinner. Ameobi må gjerne bli for min del :) Han kan hvis han vil og får tillitten, samt at han er geordie og ikke klager dersom han er 4-valget på topp. Dessuten tror jeg ikke at Hughton selger han.

 I all den grad han aldri har bevist en døyt i PL er det ikke på grunn av evnene man ikke skal selge han i hvert fall. Det eneste som i så fall (burde) gjør at han er hos oss neste sesong er pga av den syltynne troppen, samt at ikke sutrer over å sitte på benken. For noen andre steder enn benken håper jeg å ikke se ham (sålenge vi ikke blir rammet av skader, selvsagt). Desverre får han seg nok endel minutter neste sesong uansett..
« Siste redigering: 11. Mai 2010, 15:27 av 17Parker »

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1000 på: 11. Mai 2010, 15:32 »
Sorry, men jeg mener faktisk at Tayls er en middelmådighet hvis prestasjoner neste år vi ikke kan være sikre på. Jeg et at det er mange av dere som elsker Tayls, men jeg tenker mer pragmatisk. Hvis et salg av Tayls kan få inn flere spillere i posisjoner der etter all sannsynlighet ikke har så god dekning så bør et salg vurderes Jeg tar egentlig ikke et standpunkt for eller i mot, det finnes argumenter begge veier.

Hvis vi ikke kan være sikre på Taylor, hva kan vi da være med en Coloccini som hadde en forferdelig første-sesong i PL, og Williamson som ikke har spillt ett minutt i PL? Vi bør for alt vi klarer prøve å beholde Taylor. Han er vårt sikreste kort i midtforsvaret, i tillegg til at han kan spille på høyreback-plassen. Jeg har forøvrig ingen tro på de lønnskravene. Han vil verken få 50 000 her, eller i andre klubber pdd.
« Siste redigering: 11. Mai 2010, 15:34 av 17Parker »

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1001 på: 11. Mai 2010, 15:37 »
Om Taylor skal beholdast eller ikkje kjem for min del litt an på kor sanne desse rykta om at han er en skikkelig drittsekk som sprer kvalme i spelargruppa er. Hvis ikkje synes eg han er en brukbar spelar som vi bør beholde.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1002 på: 11. Mai 2010, 15:47 »
JOSÉ Enríque has told potential suitors they will be wasting their time if they try to get him to leave Newcastle United this summer – even though he fears the club may need to sell him to raise transfer funds.

Helvete. Flott måte å ødelegge klubben i så fall. Selge dedikerte toppklasse spillere.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1003 på: 11. Mai 2010, 16:11 »
Sorry, men jeg mener faktisk at Tayls er en middelmådighet hvis prestasjoner neste år vi ikke kan være sikre på. Jeg et at det er mange av dere som elsker Tayls, men jeg tenker mer pragmatisk. Hvis et salg av Tayls kan få inn flere spillere i posisjoner der etter all sannsynlighet ikke har så god dekning så bør et salg vurderes Jeg tar egentlig ikke et standpunkt for eller i mot, det finnes argumenter begge veier.

Hvis vi ikke kan være sikre på Taylor, hva kan vi da være med en Coloccini som hadde en forferdelig første-sesong i PL, og Williamson som ikke har spillt ett minutt i PL? Vi bør for alt vi klarer prøve å beholde Taylor. Han er vårt sikreste kort i midtforsvaret, i tillegg til at han kan spille på høyreback-plassen. Jeg har forøvrig ingen tro på de lønnskravene. Han vil verken få 50 000 her, eller i andre klubber pdd.

Colo var ikke den eneste som var ræva den sesongen for å si det sånn.  Jeg tror Colo og Williason passer godt sammen fordi med Williamson på plass vinner vi mange flere dueller på hodet. Og Colo er den som plukker ballene i bakrom.  Sistnevnte er bedre med føttene enn Tayls og førstnevte er bedre på hodet. Ergo er dette tilsammen et bedre midtstopper par fordi de passer sammen. Jeg håper selvsagt at jeg tar feil når det gjelder lønna (og at han er en drittsekk). Tror han vil gjøre det bedre enn Simpson, som jeg mener ikke holder mål på backplass.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1004 på: 11. Mai 2010, 16:26 »
Sorry, men jeg mener faktisk at Tayls er en middelmådighet hvis prestasjoner neste år vi ikke kan være sikre på. Jeg et at det er mange av dere som elsker Tayls, men jeg tenker mer pragmatisk. Hvis et salg av Tayls kan få inn flere spillere i posisjoner der etter all sannsynlighet ikke har så god dekning så bør et salg vurderes Jeg tar egentlig ikke et standpunkt for eller i mot, det finnes argumenter begge veier.

Hvis vi ikke kan være sikre på Taylor, hva kan vi da være med en Coloccini som hadde en forferdelig første-sesong i PL, og Williamson som ikke har spillt ett minutt i PL? Vi bør for alt vi klarer prøve å beholde Taylor. Han er vårt sikreste kort i midtforsvaret, i tillegg til at han kan spille på høyreback-plassen. Jeg har forøvrig ingen tro på de lønnskravene. Han vil verken få 50 000 her, eller i andre klubber pdd.

 Simpson, som jeg mener ikke holder mål på backplass.

Da er vi enig i én ting i hvert fall.