20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 365918 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #900 på: 07. Mai 2010, 09:03 »
Eagles tror jeg kunne vært en meget god backup på vingen!

Loïc Remy hadde vært helt sykt, og tror ikke han er umulig å få. Jeg tror han kan gå rundt 5 mill, og det er ikke feil.

En annen jeg har VELDIG lyst på er Alan Hutton fra Tottenham - en som ikke kommer til å få spilletid på Tottenham neste sesong. Kan komme billig - rundt 2-3 mill?

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #901 på: 07. Mai 2010, 09:30 »
Tipper vi får mellom 10 og 15mp å handle for, så vi må hvertfall bruke pengene smart!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #902 på: 07. Mai 2010, 10:10 »
Tror ikke folk skal legge for mye vekt på at klubben sier de er fornøyd med dagens stall. Det at klubber som City sier de skal bruke x antall milliarder på spillere gjør jo bare at andre klubber priser sine spillere opp i skyene.

Hvis jeg skal selge en bil for 40' og jeg vet at kjøper har 50' så prøver jeg meg selvsagt på 50'.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #903 på: 07. Mai 2010, 13:27 »
En annen jeg har VELDIG lyst på er Alan Hutton fra Tottenham - en som ikke kommer til å få spilletid på Tottenham neste sesong. Kan komme billig - rundt 2-3 mill?

Hutton hadde vært et bra kjøp. Hadde lett tatt høyrebacken fra Simpson (som forøvrig jeg tror er for dårlig for PL).
Det er nettopp slike spillere som er nødt til å komme inn. Spillere som kan være med å kjempe om plass i første 11'ern.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #904 på: 07. Mai 2010, 14:08 »
Tror ikke folk skal legge for mye vekt på at klubben sier de er fornøyd med dagens stall. Det at klubber som City sier de skal bruke x antall milliarder på spillere gjør jo bare at andre klubber priser sine spillere opp i skyene.

Hvis jeg skal selge en bil for 40' og jeg vet at kjøper har 50' så prøver jeg meg selvsagt på 50'.

Skal huske på at Hughton er gammel kommunist :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #905 på: 07. Mai 2010, 15:39 »
Personlig begynner jeg å frykte en overtro på egne spillere, samt det at han har fått beskjed om veldig lite penger.

Ender vi opp med Carroll, Løvenkrands, Ameobi og Best som spissene våre, skal vi slite voldsomt offensivt. Jeg har tro på spesielt Carroll, og tildels Løven (men husk at han var elendig/under middels for oss i PL), men de andre to er det ikke håp for.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #906 på: 07. Mai 2010, 15:43 »
Tror Hughton ser at vi trenger mer kvalitet på spissplassen. Hughton var ganske spot on på hvor vi trengte kvalitet i januar-vinduet, og jeg håper og tror han skal se det like bra nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #907 på: 07. Mai 2010, 15:49 »
Newcastle bloggen skriver at vi er interessert i Wickham. Ipswich 17 år gamle spissjuvel. Tottenham skal være villige til å betale 5mp (dyrt!) for denne spilleren.
Håper vi kunne byttet ham med Best + litt cash.

I likhet med andre ser jeg helst at vi får inn proven class. En Defoe/Bent type hadde vært perfekt. Desverre ser det ut som klubbnomadene er tilfreds for tiden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

magnus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 441
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #908 på: 07. Mai 2010, 16:02 »
Vi trenger en spiss som er stabil i sine prestasjoner. Helst en med god teknikk noe jeg føler vi mangler per dags dato. En spiss som kan utfordre og føre ballen som vil skape rom for medspillere under angrep. Med en spiss av den typen kan spille av både en bakroms spiss ala løven og en inne i boksen avslutter ala carrol.
Men først og fremst trenger vi en som stabilt spiss, "form" spisser har vi fire av (best er kronisk i dårlig form ;) )
 

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #909 på: 07. Mai 2010, 16:14 »
Helt klart at vi trenger en spiss som kan score en del mål. Kan ha stor betydning å ha en slik spiller se bare på Sunderland f.eks. Ser ingen klare akndidater i det england nå, men forhåpentlgivis kan Hughton treffe like bra som han gjorde med kjøpene i januar...

Krul vil ha ny kontrakt så da bør vi gi han det asap;
Keeper Tim Krul hoping for new NUFC deal
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/05/07/keeper-tim-krul-hoping-for-new-nufc-deal-72703-26397200/2/

havatho

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #910 på: 07. Mai 2010, 20:25 »
synd raske ung guttan ikke blir satset på, såg to navn som dro som æ ville ha i Newcastle neste år, håper lua lua blir satset på bak spissene siden butt er borte .
bebeto

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #911 på: 07. Mai 2010, 21:41 »
De som dro fra klubben har ingenting hos oss å gjøre.
Hadde håpet på Lough, men ettersom de drar, kan vi heller fylle opp med andre lovende spillere.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #912 på: 07. Mai 2010, 21:48 »
Vi har blitt linket litt til André-Pierre Gignac på franske sider de siste dagene! Hadde vært et meget spennende kjøp.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #913 på: 07. Mai 2010, 22:34 »
Vi har blitt linket litt til André-Pierre Gignac på franske sider de siste dagene! Hadde vært et meget spennende kjøp.

Dét hadde vært litt av et kjøp. Desverre vil det ok skorte på pengene..

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #914 på: 07. Mai 2010, 23:57 »
Har sett litt på videoer av nevnte Gignac og Remy, jeg sier som Ole Brum, ja takk begge deler.
Remy som den kjappe, mens Gignac virker ut som en panserspissa ala mr BIGAL på sine eldre dager.

Får vi inn disse to, kan vi kvitte oss med Best og Amøben, tror vi kan komme ut av det, med en 8 mill for begge, vis vi trekker fra det vi kunne fått for ameobi og best.

Hutton inn på Høyreback er jeg også for, Simpson er ikke god nok.

Eagles har jeg nevnt lenge, han kan spille begge kanter og er en god spiller, selv om han er klein som få....

Vil også hente Veloso vis det er mulig, er vel ikke alt for lenge til kontrakten hans går ut ?

Altintop sin kontrakt er også ute, prøve oss på han også, han kan spille flere plasser.

Så konklusjonen blir :

Remy, Gignac, Eagles, Hutton og Veloso  = 20 mill vis vi selger ett par av daukjøttet.
Skal også være mulig å hente noen på Free Transfer.....

Drømme Drømme :)