20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 363882 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #870 på: 03. Mai 2010, 13:25 »
Inler får vi nok ikke nå nei.

Blir spennende å se hva vi kan få inn i sommer!
Som nevnt før, håper jeg vi får inn en ny høyreback. Hadde vært fantastisk å fått inn van der Wiel, men tror han er ganske vanskelig å få. Arsenal er vel også etter han? I tillegg ønsker jeg en backup på venstrebacken, en ving og en målgarantist på topp!

Uansett - det viktigste i sommer, blir å hente spillere som er sugne på å spille for Newcastle. Henter vi spillere som kun er ute etter pengene, kommer vi til å slite i år også!

Rask målfarlig spiss.
Høyreback
Backup på venstreback
Rask og kreativ sentral midtbane.
En eller to vinger.

...mener jeg er optimalt. Det ryktes derimot at han kun kommer til å kjøpe 3-4 spillere. 3-4 spillere av kvalitet, that is. Vi får se:) Spennende blir det i hvert fall.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #871 på: 03. Mai 2010, 19:28 »
Inler får vi nok ikke nå nei.

Blir spennende å se hva vi kan få inn i sommer!
Som nevnt før, håper jeg vi får inn en ny høyreback. Hadde vært fantastisk å fått inn van der Wiel, men tror han er ganske vanskelig å få. Arsenal er vel også etter han? I tillegg ønsker jeg en backup på venstrebacken, en ving og en målgarantist på topp!

Uansett - det viktigste i sommer, blir å hente spillere som er sugne på å spille for Newcastle. Henter vi spillere som kun er ute etter pengene, kommer vi til å slite i år også!

Rask målfarlig spiss.
Høyreback
Backup på venstreback
Rask og kreativ sentral midtbane.
En eller to vinger.

...mener jeg er optimalt. Det ryktes derimot at han kun kommer til å kjøpe 3-4 spillere. 3-4 spillere av kvalitet, that is. Vi får se:) Spennende blir det i hvert fall.

Er veldig enig med det du skriver her, som jeg har skrevet tidligere mener jeg at vi i alle fall må ha en kreativ midtbane, mener faktisk dette er pri nr 1.

En målgarantist må vi ha, jeg tror Carrol kan bli bra i PL, men vi må ha en som kan score minst 15 mål neste sesong.

Vil heller ha en kjapp og plasseringssterk midtstopper enn en ny ving, men vi bør vel egentlig ha begge deler.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #872 på: 03. Mai 2010, 21:06 »
Liverpool winger Ryan Babel has Premiership clubs queuing to take him away from Anfield.
The News of the World says Birmingham are leading the chase for the £8million-rated Liverpool winger.
The former Ajax winger is happy in England and has not ruled out staying at Anfield provided Rafa Benitez moves on at the end of the season.
Newcastle, Sunderland and Blackburn are thought to be among the other clubs monitoring the player, who cost Liverpool £11.5million in 2007

Hadde ikke sagt nei takk til han for en grei pengesum. Hadde vært glimrende på venstresiden eller fremme sammen med Carroll.

Reading striker Shane Long is wanted by Newcastle United and Birmingham City.
The News of the World says the two Premier League clubs are prepared to pay close to £3 million for the Republic of Ireland striker, who has two years left on his Reading contract.
But Birmingham City have the edge over Newcastle in terms of finances and are prepared to offer him £5,000 a week more in wages
Er han bra nok tro?
De som kommer med dette er jo den avisen enn kan stole mest på :P
« Siste redigering: 03. Mai 2010, 21:08 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #873 på: 03. Mai 2010, 21:16 »
Det jeg har sett av Shane Long har vært bra. Virker bevegelig, rask og bra til å avslutte. Babel vil jeg absolutt ikke ha. Han mangler for mye. Ikke er han spesielt teknisk eller rask for ving å være. Skyter derimot som en hest sparker. Er alt for dyr i forhold til hva han kan tilby.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #874 på: 03. Mai 2010, 21:37 »
Liverpool winger Ryan Babel has Premiership clubs queuing to take him away from Anfield.
The News of the World says Birmingham are leading the chase for the £8million-rated Liverpool winger.
The former Ajax winger is happy in England and has not ruled out staying at Anfield provided Rafa Benitez moves on at the end of the season.
Newcastle, Sunderland and Blackburn are thought to be among the other clubs monitoring the player, who cost Liverpool £11.5million in 2007

Hadde ikke sagt nei takk til han for en grei pengesum. Hadde vært glimrende på venstresiden eller fremme sammen med Carroll.

Reading striker Shane Long is wanted by Newcastle United and Birmingham City.
The News of the World says the two Premier League clubs are prepared to pay close to £3 million for the Republic of Ireland striker, who has two years left on his Reading contract.
But Birmingham City have the edge over Newcastle in terms of finances and are prepared to offer him £5,000 a week more in wages
Er han bra nok tro?
De som kommer med dette er jo den avisen enn kan stole mest på :P

Jeg garanterer at det Babel-ryktet er tatt fra kommentarfeltet i en av artiklene på nufcblog.com. Dagen etter en sa han ønsket seg Babel til Newcastle, og det ble en liten debatt utav det, er det plutselig å finne rykter rundt omkring på ymse sider. Jeg er ikke for et kjøp av Babel. Blir sannsynligvis litt vél dyr også.

Shane Long er for meg altfor ordinær, og ikke noen notorisk målscorer.



Et rykte jeg synes er langt mer interessant derimot:

http://www.clicklancashire.com/sport/bolton-wanderers-fc/126887-reading-fc-expect-battle-between-bolton-wanderers,-newcastle-united-and-fulham-fc-for-gylfi-sigurdsson.html

20 mål på 38 kamper som 21 åring er ikke ueffent. Årets spiller i Reading også. Meget spennende spiller.


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #875 på: 03. Mai 2010, 21:44 »
Både Gylfi og Shane Long storspilte mot Liverpool så jeg sier ja takk til begge to. Det er selvsagt en risiko å kjøpe Long, men jeg mener det er mye som taler for. Han er ung, har gjort det bra i Reading og gjør vi ham god kan vi evnt håve inn en enorm gevinst. Et godt kjøp ala Bassong, men som er britisk kan gjøre at vi plutselig har cash til å hente inn 10 spillere ala Long. Vi investerer 1-2 mill med potensiale å selge ham for over 20.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #876 på: 03. Mai 2010, 21:57 »
Både Gylfi og Shane Long storspilte mot Liverpool så jeg sier ja takk til begge to. Det er selvsagt en risiko å kjøpe Long, men jeg mener det er mye som taler for. Han er ung, har gjort det bra i Reading og gjør vi ham god kan vi evnt håve inn en enorm gevinst. Et godt kjøp ala Bassong, men som er britisk kan gjøre at vi plutselig har cash til å hente inn 10 spillere ala Long. Vi investerer 1-2 mill med potensiale å selge ham for over 20.

Jeg er skeptisk til Long. I følge Readings hjemmeside har han 6 mål på 22 kamper fra start denne sesongen. Når man ser hvordan spillere som Chopra, Earnshaw osv dominerer i CCC, men likevel ikke greier å ta nivået i PL er jeg svært usikker på om en spiller som sliter å score mye mål i CCC er en mann for oss i PL. Han har hatt gode kamper i FA-cupen, men det er det flere spillere som har hatt og trenger ikke bety alt for mye. I tillegg så selger aldri Reading en britisk 23-åring som har vist seg frem såpass som Long for £1-2 m.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #877 på: 03. Mai 2010, 22:33 »
Enig med fredd her. På spissplassen trenger vi dessuten ikke spillere vi må forme. Det har vi allerede i Nile og tildels Carroll, selvom han jo selvfølgelig har imponert i the Championship. Vi trenger en klassespiss.
« Siste redigering: 03. Mai 2010, 22:35 av 17Parker »

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #878 på: 03. Mai 2010, 22:47 »
På spissplass MÅ vi, og jeg gjentar, MÅ vi satse på kvalitet! Lurer på hva vi hadde måttet gi for Loic Remy?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #879 på: 03. Mai 2010, 23:13 »
Enig. En kapabel spiss på øverste nivå er kanskje det aller viktigste for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #880 på: 03. Mai 2010, 23:42 »
Vi trenger minst en god spiss i sommer, det er ikke fordi Løvenkrands og Carroll er for dårlige. Tror nemlig begge de kan prestere meget bra neste sesong, og jeg ser ikke problemet om Løvenkrands og Carroll skulle starte første serierunde sammen på topp. Grunnen til at vi trenger spisser er fordi Leon Best og Shola Ameobi ikke holder mål, og jeg håper virkelig vi kvitter oss med begge så fort som mulig..

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #881 på: 04. Mai 2010, 01:22 »
Takker ikkje nei takk til Kris Boyd fra Rangers som er interessert i ein PL-overgang etter kontrakten hans går ut etter nåværende sesong...
Venter i spenning...

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #882 på: 04. Mai 2010, 09:44 »
Hva med Shalkes toppscorer? (Kuranji?) Bosmanspiller til sommeren..Ser Sunderland og div andre premier league lag er linket til han..

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #883 på: 04. Mai 2010, 14:31 »
Kuranyi ville vært fabelaktig!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #884 på: 04. Mai 2010, 14:42 »
http://www.nufcblog.com/2010/05/04/newcastle-after-norwegian-marcus-pedersen/#more-43728

Dette må jo sies å være en spennende link, men jeg må si jeg må stille spørsmålet om hvorfor vi skulle hente han nå. God nok til å gå rett inn på laget er han jo ikke, selv om han må sies å være et veldig spennende produkt for fremtiden.