20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 365409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #825 på: 29. April 2010, 21:21 »
Ka ska vi med Parker når vi har smith, Nolan, Guthrie og Barton?? alle disse e minst like god som parker....

Nuvel. Ingen av de har bevist mer enn Parker i PL de siste sesongene.

Hvis Parker er så god og ettertrakta spiller i PL så burde vel storklubbene vert på jakt etter han og, men for alt eg veit så kan dei jo vær de uten att eg har fått det me meg....

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #826 på: 29. April 2010, 21:24 »
Både Liverpool og Tottenham har vært mye linka til Parker.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #827 på: 29. April 2010, 21:25 »
Asprilla og Ginola var vinger. Begge spilt på midtbanen i så måte. Ulik spillestil selvsagt. Emre var mye skadet. Men han var ikke oppskrytt. Han var jo strålende i kamper han fikk spille sammenhengene. Dessverre endte det med at han ble skada igjen. Huska da jeg var på St. James mot Everton. Han kom inn og snudde kampen. Han er selvsagt ikke like god som Diego, men han har samme spillestilen. Gode tyngdeoverføringer, ballen sitter limt til foten og gode pasninger og skudd.

Faustino Asprilla var IKKE ving, han var spiss...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #828 på: 29. April 2010, 21:39 »
Asprilla og Ginola var vinger. Begge spilt på midtbanen i så måte. Ulik spillestil selvsagt. Emre var mye skadet. Men han var ikke oppskrytt. Han var jo strålende i kamper han fikk spille sammenhengene. Dessverre endte det med at han ble skada igjen. Huska da jeg var på St. James mot Everton. Han kom inn og snudde kampen. Han er selvsagt ikke like god som Diego, men han har samme spillestilen. Gode tyngdeoverføringer, ballen sitter limt til foten og gode pasninger og skudd.

Jeg mener å huske at han bekledte vingrollen også. Han var der jo sammen med Les og Shearer  i en sesong. Og jeg tviler på at de to førstnevnte ble benka.

Faustino Asprilla var IKKE ving, han var spiss...

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #829 på: 29. April 2010, 21:50 »
Asprilla var spiss. google bekrefter det med kjappe søk  ;)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #830 på: 29. April 2010, 22:07 »
Selvfølgelig var Asprilla spiss. Alle som er gamle nok og har fulgt NUFC vet da dette.
Riktig det Inspector at han var der mens Shearer og Ferdinand også var der, men på det tidspunktet slet han også veldig mye benken, da under KK. Men han trakk seg midtveis i den sesongen vi hadde disse 3 i stallen, og da Dalglish tok over styringen forandret han mye på laget. Ginola ble jo også benket av Dalglish fordi han bidro for lite defensivt. Ble solgt den påfølgende sommer sammen med Ferdinand som også slet under Dalglish.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #831 på: 29. April 2010, 22:11 »
Ja nesten alle sleit jo under Dalglish bl.a pga at han absolutt skulle ha sine egne spelarar. Blir så jævla provosert kver gang eg hører navnet Dalglish.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #832 på: 30. April 2010, 12:36 »
Parker var helt middels i Newcastle og jeg ønsker meg ikke han tilbake. Tviler på at han uansett vil tilbake til oss.

Da syns jeg det er bedre å satse på Bullard. Bedre enn Parker hvis han holder seg skadefri. Personlighetsmessig virker han også som et bedre valg, Parker virker så kjedelig og streit at jeg begynner å gjespe bare jeg ser han.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #833 på: 30. April 2010, 12:44 »
Ja, for Bullard er virkelig en fargeklatt... Parker var jo helt konge når han var hos oss! Glemmer aldri taklingen på Joe Cole  :P

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #834 på: 30. April 2010, 12:59 »
Ja, for Bullard er virkelig en fargeklatt... Parker var jo helt konge når han var hos oss! Glemmer aldri taklingen på Joe Cole  :P

Ikke? Sannsynligvis den morsomste fotballspilleren i hele England. Humøret hans smitter over til resten av troppen!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #835 på: 30. April 2010, 13:40 »
Kjenner ikkje han personlig, men utseende tatt i betrakting ser han hvertfall ikkje ut som en fargeklatt... Kom med kommentaren som et svar på at Parker var den kjedligste spilleren på øya, nokke som må sies å vere en stooor overdrivelse !

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #836 på: 30. April 2010, 14:19 »



VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #837 på: 30. April 2010, 17:36 »
Kjenner ikkje han personlig, men utseende tatt i betrakting ser han hvertfall ikkje ut som en fargeklatt... Kom med kommentaren som et svar på at Parker var den kjedligste spilleren på øya, nokke som må sies å vere en stooor overdrivelse !

Hehe Bullard er jo tidenes fargeklatt da. Bare gi han et søk på youtube. Maken til klovn skal man lete lenge etter
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #838 på: 30. April 2010, 19:06 »
Artig kar:)  Likevel, for gammel og for skadeplaget

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #839 på: 30. April 2010, 19:53 »
Selvfølgelig var Asprilla spiss. Alle som er gamle nok og har fulgt NUFC vet da dette.
Riktig det Inspector at han var der mens Shearer og Ferdinand også var der, men på det tidspunktet slet han også veldig mye benken, da under KK. Men han trakk seg midtveis i den sesongen vi hadde disse 3 i stallen, og da Dalglish tok over styringen forandret han mye på laget. Ginola ble jo også benket av Dalglish fordi han bidro for lite defensivt. Ble solgt den påfølgende sommer sammen med Ferdinand som også slet under Dalglish.
En liten rettelse, Dalglish gjorde svært få endringer da han først tok over. Han fortsatte der Keegan slapp, og ledet oss til en fantastisk andreplass i PL. Ikke bare Keegan som skal ha æren for det.

Men ja, sommeren 1997 gjorde han en hel del endringer, der Ginola og Ferdinand, blant flere andre, ble faset ut, og Barnes, Rush og Pearce kom inn. Det var der katastrofen skjedde. Men sommeren 1998 gjorde han delvis opp for seg, blant annet ved å kjøpe Solano.

Men ja, Dalglish var en katastrofe, men ikke den største katastrofen vi har hatt.
Langt unna, sådan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon