20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 365375 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #465 på: 03. April 2010, 03:31 »
Kristoffer E...., defensiv midtbane som spiller på Tømmervika Amatørfotballklubb. Helt sinnsyk innsats, og glimter av og til til med leken teknikk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #466 på: 03. April 2010, 10:08 »
hehehe:)
da anbefaler jeg meg sjæl også.. svær ræv som det er umulig å komme rundt ;D

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #467 på: 03. April 2010, 11:12 »
Skal ikke se bort ifra at dere kunne ha klart dere ganske bra i forhold til de verste kampene butt har hatt for oss karer  ;) Men hvem vil vi egentlig ha som erstatter for BUtt? Ohara har lenge vært nevnt og kunne sikkert gjort en fin jobb. En spiller jeg tror kunne gjort det veldig bra for oss er Hedwiges Maduro (25). Har mange av de egenskapene en moderne def.mid trenger.  Dessuten kan han brukes langs forsvarslinja hvis det skulle knipe. Eneste minuset må være at det skorter nok en del på kreativiten.  Et Valencia i økonomisk trøbbel kan fort la seg friste til å selge han tror jeg. Mannen har fått begrenset spilletid etter at Koeman hentet han en gang i tiden og kan muligens være interessert. Kommentar?

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #468 på: 03. April 2010, 11:33 »
Sikkert en bra spiller, men jeg tror Hughton fortsetter den fornuftige innkjøpspolitikken fra januar med å hente spillere han kjenner godt til og har erfaring fra engelsk fotball. O'Hara er dermed et åpenbart alternativ siden han er junior fra spurs og Tottenham nå har Sandro (kommer i sommer), Jenas, Modric, Huddelstone og Palacios på midtbanen burde det ikke være helt umlig å få han heller.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #469 på: 03. April 2010, 13:24 »
Trenger en def. mitbane spiller neste sesong. I tillegg til 1 stopper med litt fart, og skal vi få utnytta carroll neste sesong like bra som i år, trenger vi en ving elr 2 til som kan slå innlegg og skape problemer på kant. har ingen back up på dei 2 plassane i dag.....

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #470 på: 04. April 2010, 03:29 »
Viktig å ha ein spiss som kan score 10-15 mål. Ser det på Bent og skitdårlige Scumberland i år.

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #471 på: 04. April 2010, 09:19 »
Synes følgende posisjoner er vi ok forspent i : Synes vi trenger 1 høyreback som er bedre en simpson. 1 Stopper til, som er kansje bedre en di vi har i dag. Høyreving som kan utfordre WR. En sentral midtbane, kansje Veloso for en billig penge. Så har vi Barton, Guthrie og Nolan der. Spiss trenger vi kansje 2 av. En som bøtter inn mål og en i utfordrer posisjon. Sats på Løven og Carrol. Selg amøben og best, lei ut Ranger.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #472 på: 04. April 2010, 13:55 »
Sitter og ser på Ajax slite mot ADO den Haag nå, men en som stadig glimter til er høyreback Gregory van der Wiel. 22 år og kjent for sine offensive bidrag. Jeg har sett han ved flere anledninger i år og synes det er en kjempespennende spiller. Noen som vet om han er oppnåelig? Ville vært et glimrende kjøp på høyeback tror jeg!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #473 på: 04. April 2010, 14:25 »
Trokke vi skal kjøpe reservekeeperen til ADO den Haag hvertfall :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #474 på: 04. April 2010, 15:14 »
Trokke vi skal kjøpe reservekeeperen til ADO den Haag hvertfall :P

Men for en kamp det var! Utrolig kult med utespilleren som steppet inn og ikke overaskende klarte seg veldig bra i buret ;D

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #475 på: 04. April 2010, 15:22 »
Vi trenger
1 HB
1 VB
1 Kreativ Midtbane
1 Defensiv midtbane
1-2 spisser
1-2 stoppere

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #476 på: 04. April 2010, 15:29 »
Vi trenger
1 HB
1 VB
1 Kreativ Midtbane
1 Defensiv midtbane
1-2 spisser
1-2 stoppere
Mulig det er dette vi trenger, men vi kan vel ikke forvente at vi skal få et såpass lass inn i klubben?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #477 på: 04. April 2010, 15:32 »
5-6 spillere er ikke for mye å forlange tror jeg. Tipper 4 kjøp og 1-2 lån.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #478 på: 04. April 2010, 15:36 »
Langt ifra.
Ut i sommer går nok Pancrate, Butt, Lua Lua, Hall, Ameobi/Best, kanskje fler?
Det frigjør en del penger. Tilsammen har nok disse gutta bortimot 1mill i uka.

Slik jeg ser det, så det vi virkelig trenger er en målmaskin, utfordrer til Enrique på VB, en ordentlig ving til, en kreativ midtbanespiller, og et anker på midtbanen. Skal ikke komme med noen navn, men man må jo håpe at vi får inn noen talenter også. Kanskje vi kan slå to fluer i en smekk da? Som utfordrer til Enrique, hadde jo Van Aanholt vært perfekt!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #479 på: 04. April 2010, 15:36 »
En solid HB, spiss og en midtbanespiller vil vel ingen protestere mot... og vi må nesten ha en backup på kanten enda, hvis det ikke er stor stemning for å beholde pancrate da vel og merke..?
Hvorfor vil du ha en backup på VB Anders? jeg vil heller ha en back som er BEDRE enn simpson?