20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 363985 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #270 på: 06. Mars 2010, 10:07 »
Et godt ordtak for Beye er vel at "Rotter forlater som regel et synkende skip"

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #271 på: 06. Mars 2010, 14:31 »
Et godt ordtak for Beye er vel at "Rotter forlater som regel et synkende skip"

Nei

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #272 på: 06. Mars 2010, 19:35 »
Har kje lenger sympati for den mannen eg heller, når du er så korrekt i uttallelsene, men allikevel handler i rake motsetning, ja då e du rett å slett falsk å ego...
Venter i spenning...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #273 på: 06. Mars 2010, 19:49 »
Har kje lenger sympati for den mannen eg heller, når du er så korrekt i uttallelsene, men allikevel handler i rake motsetning, ja då e du rett å slett falsk å ego...

Kem har sagt at Beye ville gå ?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #274 på: 06. Mars 2010, 21:15 »
Har kje lenger sympati for den mannen eg heller, når du er så korrekt i uttallelsene, men allikevel handler i rake motsetning, ja då e du rett å slett falsk å ego...

Kem har sagt at Beye ville gå ?

"I'd like nothing more than to stay and help the team get back to where it belongs but there is no chance of us being promoted the way things are going.

"Training has been good and no one is slacking or taking it easy. But there is a sense that everything is just drifting.

"This cannot go on it really can't. I feel for the good of my career I have to get away because it is dragging me down."

Beye believes the Magpies should be looking to reappoint Alan Shearer as manager but adds that not even the Toon legend knows what is going on.

"I'm really upset by what has or rather has not been going on this summer," he confessed.

"It was hard enough dealing with the disappointment of being relegated but things just seem to be going from bad to worse.

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #275 på: 06. Mars 2010, 22:16 »
Et godt ordtak for Beye er vel at "Rotter forlater som regel et synkende skip"

Mens kapteiner og menn blir med ned (for å få det opp igjen:) ).....

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #276 på: 06. Mars 2010, 22:16 »
En jeg blir mer og mer imponert av er Boltons sør koreaner Lee. Bra tekning og dribleferdigheter. Mulig han blir litt for dyr for oss dessverre.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #277 på: 06. Mars 2010, 22:42 »
Har kje lenger sympati for den mannen eg heller, når du er så korrekt i uttallelsene, men allikevel handler i rake motsetning, ja då e du rett å slett falsk å ego...

Kem har sagt at Beye ville gå ?

"I'd like nothing more than to stay and help the team get back to where it belongs but there is no chance of us being promoted the way things are going.

"Training has been good and no one is slacking or taking it easy. But there is a sense that everything is just drifting.

"This cannot go on it really can't. I feel for the good of my career I have to get away because it is dragging me down."

Beye believes the Magpies should be looking to reappoint Alan Shearer as manager but adds that not even the Toon legend knows what is going on.

"I'm really upset by what has or rather has not been going on this summer," he confessed.

"It was hard enough dealing with the disappointment of being relegated but things just seem to be going from bad to worse.

Greit  :P

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #278 på: 07. Mars 2010, 10:05 »
En jeg blir mer og mer imponert av er Boltons sør koreaner Lee. Bra tekning og dribleferdigheter. Mulig han blir litt for dyr for oss dessverre.

Ditto enig.  Har bitt meg merke i ham jeg også. Har en suveren innleggsfot og er brukbar teknisk også. Håper Bolton rykker ned slik at vi får sikret oss ham til spottpris .

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #279 på: 07. Mars 2010, 12:02 »
Chung Young Lee er en veldig spennende spiller! Han er en måltyv for Bolton og må minst ha 10 assist for alle de stikkerne gjennom til Klasnic og gutta.
Håper og tror faktisk vi kan få han til lav pris, men det avhenger som sagt av om hvor Bolton ender på tabellen i år da.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #280 på: 07. Mars 2010, 12:44 »
Men Castle har vel ikke vist sin interesse for ham tror jeg.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #281 på: 07. Mars 2010, 12:47 »
Nei, men hadde vi vært det tror jeg vi kunne fått ham rimlig.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #282 på: 07. Mars 2010, 12:58 »
Nei, men hadde vi vært det tror jeg vi kunne fått ham rimlig.

Har jo vært strålende for Bolton denne sesongen. er også bare 21 så tror ikke Owen Coyle vil slippe han billig til en annen PL-klubb.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #283 på: 07. Mars 2010, 14:49 »
http://www.dagbladet.no/2010/03/07/sport/fotball/premier_league/liverpool/jamie_carragher/10743739/ Løp og kjøp eller? Carragher er jo en strålende forsvarspiller dog han begynner å trekke på årene!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #284 på: 07. Mars 2010, 15:40 »
http://www.dagbladet.no/2010/03/07/sport/fotball/premier_league/liverpool/jamie_carragher/10743739/ Løp og kjøp eller? Carragher er jo en strålende forsvarspiller dog han begynner å trekke på årene!

Aldri i verden. For det første er han for gammel og for det andre tjener han alt for godt i Pool. Han skal sikkert flere mill i sign on (Geremi fikk jo £1 mill) og dette er penger vi ikke kommer til å få igjen ved evnt salg.