20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 349470 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #75 på: 23. Mars 2007, 08:57 »
Tidenes styggeste adidas drakt? Shortsen er latterlig. Tydelig at Newcastle ikke blir prioritert av Adidas lenger. Ikke så rars så lenge de har klubber som Chelsea og Liverpool, pluss mange andre storklubber.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #76 på: 23. Mars 2007, 09:01 »
Jeg synes drakten var knallbra! En meget elegant drakt synes jeg, og jeg er stor fan av å ha krave.

Blir spennende å se hvilke spillere som får spille i denne drakta til neste sesong!?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #77 på: 23. Mars 2007, 09:22 »
Tidenes styggeste adidas drakt? Shortsen er latterlig. Tydelig at Newcastle ikke blir prioritert av Adidas lenger. Ikke så rars så lenge de har klubber som Chelsea og Liverpool, pluss mange andre storklubber.
Øøøøhhhh, tror nok at en så stor markedleverandør som Adidas kan ha flere klubber på sine lønningslister, både store og små, og allikevel gjøre en veldig god innsats for klubbene de sponser! Vil også tro at Adidas har nok ansatte til å lage/tegne gode/fine frakter for klubbene de sponser. Til syvende å sist vil jeg tro at dette ikke er den eneste skissen markedsansvarlig hos NUFC har mottatt, men det var den NUFC valgte!

Og dette er nok helt sikkert ikke Roeders feil!  ;D

Når det gjelder den styggeste drakta NUFC drakta gjennom tidene, husker jeg en drakt på slutten av 90 eller begynnelsen av 2000 tallet der vi hadde en NTL reklame i alle verdens farger! Den var stygg så det holdt!

Vi hadde også en drakt på begynnelsen av 90 tallet fra et bryggeri som het <McEwens lager>, denne reklamen dekket omtrent hele brystkassa på drakten og var slett ikke så kul den heller!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #78 på: 23. Mars 2007, 10:17 »
Jeg synes denne drakten var fin egentlig jeg. Eneste jeg ikke likte var kragen...

PS: Jeg synes ikke den NTL drakta var så stygg jeg!;) Logoen kunne vært litt mer diskret, men alt i alt en fin drakt!:)

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #79 på: 23. Mars 2007, 10:44 »
Drakta var helt grei, blir finare jo meir eg ser den. Den styggaste drakta er den vi hadde under Dalglish 
med Adidas og Newcastle-merket rett over Newcastle Bown ale logoen.

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #80 på: 23. Mars 2007, 11:45 »
Den styggeste var den med masse tynne striper, med adidas on newcastle logo på midten. husker det var en trend i pl for sånn ca 10 år siden, men jeg skjønner ikke poenget med at newcastle skal vekke den til live.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Dritfin!
« Svar #81 på: 23. Mars 2007, 11:56 »
Jeg er meget fornøyd med drakten (forsiden). Det er noe retro over den, samtidig som den har nye elementer. Det eneste å utsette på er adidasmerket, det kunne vært plassert på en mindre iøyefallende plass. Men dette har jo med sponsing å gjøre, så da må man inngå kopromisser. Derfor må også NUFC-logoen stå hvor den gjør, ellers hadde jo adidasmerket blitt for fremtredende.

Jeg har enda ikke sett noe bilde av ryggen. Nummerene må vel nødvendigvis være i hvitt siden "Sponsormerket" er det. Da frykter jeg at det er et helsvart område på ryggen, slik det var rundt midten av 90-tallet. I så fall vil jeg ikke være overveldende begeistret for det. For da blir ikke drakta like stilig uten nummer.

Gleder meg uansett til å gå i sjappa på neste tur og kjøpe en sånn en.  
Livet er svart/hvitt!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #82 på: 23. Mars 2007, 12:03 »
Kjempefin på forsiden, men det er som du sier, brewcastle, baksiden har jeg ikke store forventninger til...

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #83 på: 23. Mars 2007, 12:08 »
Pff. Dette var skuffende, drakten burde ha hatt mer form, det ser jo ut som Owen har fått tredd en søppelsekk over hodet. Men han er jo ganske så pingle også da. Og jeg synes den skulle ha vært mer tight i forhold til holding på banen. Krave. Nei takk! Se på alle VM draktene fra i fjor, der var det masse bra. Detn kraven som UEFA drakten hadde i år var også nydelig. Stripene er jeg forsåvidt fornøyd med, liker sorte ermer, men som sagt synes jeg personlig at kraven, samt "shapen" fører oss godt tilbake til nittitallet. :P
Who else...... Alan Shearer

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Ny drakt...
« Svar #84 på: 23. Mars 2007, 12:26 »
Syns det var en ganske grei drakt, liker drakter med krave. MEn eg lurer litt på hvordan baksiden er.

Hvis denne drakten bringer oss tilbake til 95-97 sesongene så skal ikkje eg klage  ;D
Newcastlesupporter siden 1992

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #85 på: 23. Mars 2007, 12:27 »
Jeg synes ikke drakta var noe særlig fin. Den hadde vel vært helt ok uten den jævla reklamen. Det må være den styggeste sponsorlogoen jeg har sett noensinne. Ser ut som om de har limt på noe som ikke passer til drakta i det hele tatt. Hadde de hatt Newcastlelogoen over og hjerte, og skrevet northern rock i gullskrift og plassert det litt lenger opp slik som det er på den vi har nå kunne den blitt fin...

Stephan Solheim

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 126
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #86 på: 23. Mars 2007, 12:37 »
Synes drakta var meget stilig! Det hadde vært kulere om den hadde vært slim-fit..men jeg klager ikke :D

Det er mye stiligere når klubblogoen er plassert midt på drakta!
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Ny drakt...
« Svar #87 på: 23. Mars 2007, 12:59 »
Brown Ale symbolet hadde passet perfekt på denne drakten, då hadde den vert optimal
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #88 på: 23. Mars 2007, 14:01 »
Hvis noen skal preordre så ka ndet gjøres her: http://shop.nufc.co.uk/product.pasp?txtProductID=164100#

Synes den var ganske tøff selv, men venter litt med å kjøpe den. I løpet av sommerferien kan du nok få den for 20-25 £. Nå koster den 40£ i Large str. uten noe navn og nummer og PL merker. Litt dyrt...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #89 på: 23. Mars 2007, 15:12 »
Hvis noen skal preordre så ka ndet gjøres her: http://shop.nufc.co.uk/product.pasp?txtProductID=164100#

Synes den var ganske tøff selv, men venter litt med å kjøpe den. I løpet av sommerferien kan du nok få den for 20-25 £. Nå koster den 40£ i Large str. uten noe navn og nummer og PL merker. Litt dyrt...
Når jeg ser hele fronten på drakten på den linken som Fredrik har lagt til her, så synes jeg drakten ser råstilig ut. Den har et litt "hissig" preg av seg synes jeg. Jeg er meget godt fornøyd med designet!