20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 349991 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1425 på: 01. Okt. 2012, 15:54 »
Newcastle vil ikkje fornye avtalen med Virgin Money etter årets sesong, dermed blir det ny draktsponsor neste sesong. Newcastle skal også ifølge Lee Ryder ha funnet sin nye draktsponsor.
Ok denne her forstår jeg ikke helt. Vi har med VM sammen med Tottenham/Aurasma den tiende beste draktsponsor avtalen i verden. Skal vi liksom finne noe bedre?

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1426 på: 01. Okt. 2012, 15:59 »
Newcastle vil ikkje fornye avtalen med Virgin Money etter årets sesong, dermed blir det ny draktsponsor neste sesong. Newcastle skal også ifølge Lee Ryder ha funnet sin nye draktsponsor.
Ok denne her forstår jeg ikke helt. Vi har med VM sammen med Tottenham/Aurasma den tiende beste draktsponsor avtalen i verden. Skal vi liksom finne noe bedre?

I følge ryktene og opprinnelig post fra Christian, har vi vel allerede funnet ny draktsponsor. Så blir det spennende å se om dette blir en dårlig avtale med SD, eller om vi faktisk har fått et bedre tilbud fra et annet selskap.

Som mange andre gjetter jeg på at det er snakk om en pakke med stadionnavn og drakt. Men hadde gitt forhuden for å se Newcastle Brown Ale igjen på drakta :)

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1427 på: 01. Okt. 2012, 16:05 »
Joda jeg forstod at en ny sponsor var på plass. Kanskje ikke så lett å forstå utifra min post. Det jeg mente var at VM var en god økonomisk deal. Jeg ser det vanskelig at vi skal klare en bedre økonomisk sponsor enn VM. Da blir jeg isåfall imponert. Må huske på at det kun er de dopa klubbene + Bayern, Real, Manu og Liverpool som har bedre drakt avtaler. Vi ligger f.eks et godt stykke framfor Ac Milan sin avtale.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1428 på: 01. Okt. 2012, 16:11 »
Tror du vi hadde bytta hvis vi hadde fått en dårligere deal?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1429 på: 01. Okt. 2012, 16:16 »
Tror du vi hadde bytta hvis vi hadde fått en dårligere deal?
Nei det er jo sant.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1430 på: 01. Okt. 2012, 16:55 »
Tipper klubben annonserer snart ein åtte år lang sponsoravtale med Sportsdirect eller eit annet selskap for drakt og stadionen.

Derek Llambias;

“We have enjoyed a very successful partnership with Virgin Money which we thank them for. However we have decided to end the agreement early and we will be announcing a new sponsorship partner shortly which represents an excellent commercial deal for both parties.”

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1431 på: 01. Okt. 2012, 16:57 »
Tror det er for mye penger i draktsponsing til at han kan forsvare å bruke SD.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1432 på: 01. Okt. 2012, 17:13 »
Trur det eg også, men så har døren åpen for det valget. Sidan det er Ashley det er snakk om her.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1433 på: 01. Okt. 2012, 17:24 »
Det er vel ikke så "excellent deal for both parties" hvis vi skal gi SD "gratis reklame" her?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1434 på: 01. Okt. 2012, 17:41 »
"an excellent commercial deal for both parties.”

Mike Ashley og SD han snakker om her?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1435 på: 01. Okt. 2012, 17:54 »
De kaster ikke en avtale verdt 10m£ i året ut av vinduet for å få gratis SD på draktene. Det blir for dumt selv til Ashley å vere. Da er vi isåfall LOL klubb nr. 1.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1436 på: 01. Okt. 2012, 18:48 »
Det er vanskelig å tro at vi vraker den lukrative avtalen med Virgin Money for så å gå over til en mindre lukrativ avtale med Ashleys eget selskap. Men det er Mike Ashley vi snakker om, så ingen kan bli overrasket dersom det skjer. Men likevel, det vil forbause meg en god del, da vi kjenner Ashley som en slu foretningsmann som er veldig opptatt av å tjene mest mulig penger. Det ville vært veldig utypisk Ashley å ønske en mindre lukrativ sponsoravtale. Derfor føler jeg meg rimelig sikker på at vi får inn noe nytt og spennende, sannsynligvis en sponsor som ønsker å pryde både drakt og stadion.

Men igjen, det er Newcastle og det er Mike Ashley. Så man vet aldri.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmi

  • Gjest
Sv: Ny drakt...
« Svar #1437 på: 01. Okt. 2012, 19:15 »
‏@lee_ryder
From what I understand the new shirt sponsor will not be Sports Direct #nufc

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1438 på: 01. Okt. 2012, 19:18 »
Okey, så var det visst ikke så utypisk Ashley likevel. Men kan ikke helt fatte at han skal punge ut mer enn Richard Branson gjorde? Vil vi ikke tjene penger likevel? Skulle gjerne hørt Lee Ryders tanker om det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1439 på: 01. Okt. 2012, 21:31 »
Okey, så var det visst ikke så utypisk Ashley likevel. Men kan ikke helt fatte at han skal punge ut mer enn Richard Branson gjorde? Vil vi ikke tjene penger likevel? Skulle gjerne hørt Lee Ryders tanker om det.