20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 75590 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #75 på: 22. Aug. 2019, 18:13 »
Har på følelsen av at vi overrasker mot Spurs. Ser flere spår 4-0 til Spurs etter å ha sett Norwich matchen. Og en meget tent Son er klar. Jeg tror vi kan overraske. Typisk Newcastle å tape mot Norwich men ta poeng borte mot Spurs. Ballen er rund. Vi slo jo city i fjor

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #76 på: 22. Aug. 2019, 18:42 »
Har på følelsen av at vi overrasker mot Spurs. Ser flere spår 4-0 til Spurs etter å ha sett Norwich matchen. Og en meget tent Son er klar. Jeg tror vi kan overraske. Typisk Newcastle å tape mot Norwich men ta poeng borte mot Spurs. Ballen er rund. Vi slo jo city i fjor

Skulle mer enn gjerne hatt et snev av optimismen din når det gjelder Newcastle, men er sikker på at dette blir et nytt nederlag. Tror ikke gutta blir knust, men et par baklengs blir det rimelig sikkert.

Tino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 60
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #77 på: 22. Aug. 2019, 20:18 »
Har på følelsen av at vi overrasker mot Spurs. Ser flere spår 4-0 til Spurs etter å ha sett Norwich matchen. Og en meget tent Son er klar. Jeg tror vi kan overraske. Typisk Newcastle å tape mot Norwich men ta poeng borte mot Spurs. Ballen er rund. Vi slo jo city i fjor

lol

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #78 på: 23. Aug. 2019, 06:27 »
Joelinton har 4 kamper for Newcastle . 2 mål.
Er vel der de fleste toppspisser ligger.
Det løsner nok snart. Han kunne fort putta i begge. Marginer.
22 mål på 38 kamper ble toppscorer i fjor.

Poenget ditt er? Stemmer, lov med humor her inne😂

Ja, for ingenting har endra seg sidan me slo City...

Skulle me ikkje spela «angrepsfotball» under SB. Forventar eit offensivt Newcastle-lag der alle prestera på sitt beste, inkludert Head Coach.
« Siste redigering: 23. Aug. 2019, 06:37 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #79 på: 23. Aug. 2019, 09:20 »
Poenget er at mål hver andre kamp ikke er langt unna snittet til toppscorer i fjor.

Joda ting har endret seg, men kanskje til det bedre? 😜

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #80 på: 23. Aug. 2019, 09:37 »
Poenget er at mål hver andre kamp ikke er langt unna snittet til toppscorer i fjor.

Kva har det med Joelinton å gjera :D Treningskampar betyr ikkje ein drit. Sjølvsagt kan ein ikkje kalla han ein flopp endå. Må no få heile sesongen på seg. Med den prislappen verte det sjølvsagt stilt tøffe krav!

Reknar med du har satt 100 kr på 4-0 seier til Spurs og har Kane som kaptein på FPL.

Joda ting har endret seg, men kanskje til det bedre? 😜

Haha, DET er humor! Ta det til Latter! ;D
« Siste redigering: 23. Aug. 2019, 10:02 av lgrinde »

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #81 på: 23. Aug. 2019, 09:41 »
Alle har vel Kane som kaptein på fantasy nå 😂

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #82 på: 23. Aug. 2019, 09:51 »
Å inkludere målpoeng fra treningskampene blir jo bare for dumt 😂

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #83 på: 23. Aug. 2019, 10:29 »
                    Joelinton

Almiron                               ASM

          Shelvey          Longstaff
                     Hayden

Jetro/Dummett  Schar Lascelles  Manquillo

                    Dubravka

Noe slikt kunne kanskje funka, men ikke borte mot Spurs? Der parkerer vi bussen, og setter de 2 kjappeste på topp.

Shelvey er i mine øyne ingen indreløper. Kun Longstaff som kan funke der av de spillerne vi har på midten. Vi har en del rivjern og ballfordelere på midten.
Faktisk litt for mange spillertyper sentralt som passer Benitez sin 4-2-3-1/4-5-1 formasjon med 2 defensive midtbanespillere veldig godt.

Personlig er jeg litt mer fan 4-3-3/4-5-1 med kun én defensiv midtbanespiller og 2 indreløpere. Er jo også den som er mest kjent for oss nordmenn både under landslagets storhetstid og igjennom klubbfotballen her hjemme, sammen med 4-4-2. Men også 4-4-2 kan bli spilt med 1 defensiv, 1 offensiv og 2 indreløpere på midten og 2 offensive backer. Er jo slik Ajax og Nederland spiller og spilte i en årrekke.


Et forslag kan være Ritchie som venstre indreløper.
Altså:
Dubravka
Krafth - Schar - Lascelles - Dummett
Longstaff - Hayden - Ritchie
ASM - Joelinton - Almiron




Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #84 på: 23. Aug. 2019, 12:18 »
Jeg tror det er urealistisk at vi stiller med noe annet enn 3 midtstoppere på en stund, men skulle gjerne sett at det er noen andre enn Hayden som skal være det offensive bidraget fra midtbanen oppe på høyrevingen. Hadde det ikke vært bedre å la Longstaff spille på den siden og være med litt mer framover? Midtbanetreeren til Bruce har uansett ikke funka i det hele tatt, både Longstaff og Ki var ekstremt bleke som tredjemann.

Skulle helst sett at vi bare plug-and-play-a Joelinton og ASM inn i 3-4-3/5-4-1-en til Rafa fra forrige sesong.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #85 på: 23. Aug. 2019, 12:45 »
Sitat
Skulle helst sett at vi bare plug-and-play-a Joelinton og ASM inn i 3-4-3/5-4-1-en til Rafa fra forrige sesong.

Er jo nettopp dette han burde gjort. Håper Brus tar til fornuften snart og bruker Almiron , Joe og ASM sammen!

At vi spiller med 3 stoppere skjønner jeg veldig godt, da forsvaret er vår sterkeste lagdel.
Håper dog at Willems får sjansen snart på bekostning av Ritchie.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #86 på: 28. Aug. 2019, 10:44 »

 ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #87 på: 28. Aug. 2019, 16:27 »
Har på følelsen av at vi overrasker mot Spurs. Ser flere spår 4-0 til Spurs etter å ha sett Norwich matchen. Og en meget tent Son er klar. Jeg tror vi kan overraske. Typisk Newcastle å tape mot Norwich men ta poeng borte mot Spurs. Ballen er rund. Vi slo jo city i fjor

Tar 100kr tipset for de som vil ha litt sikre tips;)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #88 på: 28. Aug. 2019, 16:40 »
Ja en gang i blant må du jo faktisk treffe med spådommen din.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #89 på: 28. Aug. 2019, 19:08 »
Ja en gang i blant må du jo faktisk treffe med spådommen din.

I vertfall når ein spår seier i kvar kamp heile sesongen gjennom.

Eg spådde hattrick til Pukki 1 veke før kampen vår mot dei. I tekstmelding til bror min. Problemet var at eg gløymte tipset mitt og sette ikkje pengar på det🙈😞 Tenk gevinsten! Han minna meg på det etter kampen...
« Siste redigering: 28. Aug. 2019, 19:14 av lgrinde »