20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00  (Lest 15041 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #15 på: 28. Feb. 2013, 20:19 »
Ser ut som om det ikke blir noen Ben Arfa denne kampen heller.
Pardew has also revealed that Hatem Ben Arfa is unlikely to be considered for trip to the Liberty Stadium as he's not yet fully fit #NUFC.

Håper han er klar til Stoke kampen iallefall.
Tviler på at Ben Arfa er den "Benny" vi så i høst etter måneder uten kamptrening. Han må vel gradvis
få kamptrening, og det tar vel litt tid før han er i gammelt slag
:skade:
Håper han er snart tilbake, og savner hans måte å spille på (Motstander er livredd for å bli rundlurt)
Binder opp flere motstandere, og gir dermed rom for andre :feiring:

Selvsagt en påstand fra min side, men jeg tror Ben Arfa er ekstremt lett-trent. Det begrunner jeg i hvordan han kick-startet årets sesong og var vår desidert beste spiller de 10 første kampene - og det gjorde han med to-tre ukers pre-season i kroppen. Tror ikke han trenger mye tid før han er tilbake på sitt toppnivå, en kamp eller to så er han der!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #16 på: 28. Feb. 2013, 21:01 »
Tror egentlig det som har mest å si er hvordan han lykkes i den første kampen. For spillere som Ben Arfa er selvtillit alt og då lenge han har den så går det jo av seg selv. Han levde nok på selvtillitten fra forrige sesong i årets seriesart. Etter benbruddet tok det jo litt lenger tid og det var først etter Blackburn-magien og innhoppet mot Mackems at han ble sitt vanlige jeg.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #17 på: 28. Feb. 2013, 21:49 »

Selvsagt en påstand fra min side, men jeg tror Ben Arfa er ekstremt lett-trent. Det begrunner jeg i hvordan han kick-startet årets sesong og var vår desidert beste spiller de 10 første kampene - og det gjorde han med to-tre ukers pre-season i kroppen. Tror ikke han trenger mye tid før han er tilbake på sitt toppnivå, en kamp eller to så er han der!
Ingenting hadde vært bedre enn at han kunne gå rett inn på laget igjen å spille som en gud i første kamp :drool: Hadde bare gutten klart å holde seg skadefri ei stund da :whistle:
« Siste redigering: 28. Feb. 2013, 21:56 av Jonny »

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #18 på: 01. Mars 2013, 09:32 »
Denne, sammen med bortekampen mot Man City, er den vanskeligste kampen igjen i sesongen.

                       Elliot

Debuchy - Taylor - Mbiwa - Santon

               Tiote - Cabaye

       Jonas - Sissoko - Gouffran

                     Cisse

Bra lag, har trua!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #19 på: 01. Mars 2013, 10:35 »
Ser ut som om det ikke blir noen Ben Arfa denne kampen heller.
Pardew has also revealed that Hatem Ben Arfa is unlikely to be considered for trip to the Liberty Stadium as he's not yet fully fit #NUFC.

Håper han er klar til Stoke kampen iallefall.
Tviler på at Ben Arfa er den "Benny" vi så i høst etter måneder uten kamptrening. Han må vel gradvis
få kamptrening, og det tar vel litt tid før han er i gammelt slag
:skade:
Håper han er snart tilbake, og savner hans måte å spille på (Motstander er livredd for å bli rundlurt)
Binder opp flere motstandere, og gir dermed rom for andre :feiring:

Selvsagt en påstand fra min side, men jeg tror Ben Arfa er ekstremt lett-trent. Det begrunner jeg i hvordan han kick-startet årets sesong og var vår desidert beste spiller de 10 første kampene - og det gjorde han med to-tre ukers pre-season i kroppen. Tror ikke han trenger mye tid før han er tilbake på sitt toppnivå, en kamp eller to så er han der!

Problemet ligg vel i at då har han ikkje grunnlaget for å halda ut ein lang sesong og det endar som det pleiar, slik som no, ute med skade i lang tid.
« Siste redigering: 01. Mars 2013, 10:36 av lgrinde »

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #20 på: 01. Mars 2013, 18:25 »
Ser me har noen "skjøre" spillere i stallen vår. Saylor,Ben Arfa,Cabaye er tidvis borte i skader i løpet av ein sesong. Men så har me feks Santon,Jonas som "aldri"er skada.
Tenk å bytta skadefråværet til Ben Arfa med Jonas sitt, og fått tilgjengeligheten til Jonas   :angel:
Hadde vært noe det :wink:

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #21 på: 01. Mars 2013, 20:06 »
Håpar Marveaux startar denne. Me treng ikkje Gutierrez mot Swansea etter mi meining. Når Ben Arfa ikkje er klar, treng me Marveaux. Satsar på eit mål frå Gouffran og assist på Elliot...!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #22 på: 02. Mars 2013, 00:01 »
Håpar Marveaux startar denne. Me treng ikkje Gutierrez mot Swansea etter mi meining. Når Ben Arfa ikkje er klar, treng me Marveaux. Satsar på eit mål frå Gouffran og assist på Elliot...!

Hehe, Elliot er vel siste spilleren jeg ønsker at skal ha assist ;)

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #23 på: 02. Mars 2013, 02:32 »
Håpar Marveaux startar denne. Me treng ikkje Gutierrez mot Swansea etter mi meining. Når Ben Arfa ikkje er klar, treng me Marveaux. Satsar på eit mål frå Gouffran og assist på Elliot...!

Hehe, Elliot er vel siste spilleren jeg ønsker at skal ha assist ;)

Med så presise og lange utspark (og forøvrig utkast) som Elliot viste i forrige kamp er det ingenting i veien for at han skal få seg assist.  Jeg vil for eksempel mye heller se Elliot slå en flott lang ball med mål og mening, enn jeg ønsker å se f.eks. Taylor eller Tiote klarere langt helt på måfå.
Genius by birth. Slacker by choice.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #24 på: 02. Mars 2013, 06:15 »
Jeg personlig tar gjerne en assist fra Elliot. :) Tar gjerne en assist fra hvem det nå enn skulle være, og alle er likestilt.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #25 på: 02. Mars 2013, 14:58 »
Lenge siden jeg har vært så spent på lagoppstillinga!
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #26 på: 02. Mars 2013, 15:03 »
Colo ut, Mbiwa inn. Eneste endring. Ingen Ben Arfa på benken.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #27 på: 02. Mars 2013, 15:04 »
Og Cabaye er kaptein.
Nei.

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #28 på: 02. Mars 2013, 15:04 »
Newcastle 4-3-2-1

                     Elliot
Debuchy - Talys - Mbiwa - Santon
            Tiote - Cabaye
      Guti - Sissoko - Gouffran
                    Cisse

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 2 mars kl 16.00
« Svar #29 på: 02. Mars 2013, 15:05 »
ingen Ben Arfa på benk...