20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 159427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1290 på: 23. Nov. 2013, 00:22 »
Rettelse: Tv2 har en viss tendens til å være en smule ukritiske til kildebruken sin. Nå vet jeg jo ikke om denne agenten heller er troverdig da.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1291 på: 23. Nov. 2013, 04:05 »
Straka vegen til Monaco for den lille skattesniken der  :fisk:

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1292 på: 13. Des. 2013, 12:33 »
Logget meg inn for å sjekke hvordan jeg selv lå an på avstemningen, men ser at jeg har blitt dumpet...  ::)

Den første skandalen er i hvert fall et faktum allerede - Ribery og Messi rangert foran Zlatan. Håper litt at Messi får den i år også slik at vi kan avskrive Gullballen som et decent måleverktøy.
Kilde: http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10133814

Tok meg for øvrig en liten kikk tilbake i tråden (sidene 70-75) for å mimre litt. Mye herlig og sympatisk arroganse fra brukere som ikke er like aggressive nå om dagen, hehe. Kunne vel quotet litt, men "ingen nevnt, ingen glemt".  :P

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1293 på: 13. Des. 2013, 17:16 »
Skandale at Messi er rangert foran Zlatan :lol:

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1294 på: 13. Des. 2013, 17:30 »

Tok meg for øvrig en liten kikk tilbake i tråden (sidene 70-75) for å mimre litt. Mye herlig og sympatisk arroganse fra brukere som ikke er like aggressive nå om dagen, hehe. Kunne vel quotet litt, men "ingen nevnt, ingen glemt".  :P

Det som er forskjellen fra da til nå er at de fleste nå er enige om at Ronaldo har hatt et langt bedre kalenderår enn det Messi har hatt, og det er ingen som er så fanboys at de lar seg trekke ut i den diskusjonen. Det er liksom ikke noe å diskutere.

Det var det forresten ikke den gangen heller, men det var noen som absolutt måtte tale Ronaldos sak, selv om det var åpenbart at Messi var den beste. Ingen nevnt, ingen glemt!  ;)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1295 på: 13. Des. 2013, 18:05 »
Skandale at Messi er rangert foran Zlatan :lol:

Mener du det eller "ler" du av pleb's uttalelse? Kanskje ikke en skandale, men jeg synes det ville vært realistisk å i år sette Zlatan over. Ganske jevnt mellom de to, men jeg holder faktisk en knapp på Zlatan der. Jeg håper virkelig folk tar til fornuft og stemmer Ronaldo i år!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1296 på: 13. Des. 2013, 18:47 »

Tok meg for øvrig en liten kikk tilbake i tråden (sidene 70-75) for å mimre litt. Mye herlig og sympatisk arroganse fra brukere som ikke er like aggressive nå om dagen, hehe. Kunne vel quotet litt, men "ingen nevnt, ingen glemt".  :P

Det som er forskjellen fra da til nå er at de fleste nå er enige om at Ronaldo har hatt et langt bedre kalenderår enn det Messi har hatt, og det er ingen som er så fanboys at de lar seg trekke ut i den diskusjonen. Det er liksom ikke noe å diskutere.

Det var det forresten ikke den gangen heller, men det var noen som absolutt måtte tale Ronaldos sak, selv om det var åpenbart at Messi var den beste. Ingen nevnt, ingen glemt!  ;)
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1297 på: 13. Des. 2013, 18:52 »
Skandale at Messi er rangert foran Zlatan :lol:

Mener du det eller "ler" du av pleb's uttalelse? Kanskje ikke en skandale, men jeg synes det ville vært realistisk å i år sette Zlatan over. Ganske jevnt mellom de to, men jeg holder faktisk en knapp på Zlatan der. Jeg håper virkelig folk tar til fornuft og stemmer Ronaldo i år!
Jeg ler av Plebs uttalelse ja. Å kalle det for en skandale er en skandale i seg selv, selv om jeg vet at Pleb liker å overdramatisere litt :)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1298 på: 05. Jan. 2014, 16:51 »
Førsteplassen er lett å plassere selvfølgelig, men litt usikker på de tre neste. Ribery, Zlatan og Messi...hmm...

Tror faktisk aldri det har vært større klasseforskjell på verdens beste og nr 2? Må vi tilbake til Maradonas tid?

Nei, vi trenger ikke gå lenger tilbake enn 2012.
Same old Shearer, always scoring!

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1299 på: 13. Jan. 2014, 20:02 »
Vel fortjent  :thumbu:

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1300 på: 13. Jan. 2014, 20:36 »
Vel fortjent at Ronaldo tok dette.

Nå er det nytt år og nye muligheter til å vinne prisen for 2014. Bare til å hente skoene ned fra hylla og klinke til i bedriftsligaen.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1301 på: 13. Jan. 2014, 21:03 »
Tidlig favoritt: Luis Suarez.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1302 på: 13. Jan. 2014, 21:19 »
Tror Lionel Messi vinner, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1303 på: 14. Jan. 2014, 01:17 »
Marco Reus
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1304 på: 14. Jan. 2014, 17:09 »
Marco Reus

Du får første natta med min fremtidige kone dersom det skjer. Så mye tro har jeg på det.