20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen interessante fra nedrykkslagene?  (Lest 35725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #15 på: 23. Mai 2011, 20:33 »
Er vel kunn to i mitt hode: Demba Ba og Charlie Adam. At noen vil ha scott tilbake er jeg negativ til. Husker jeg HATET de forbanna piruettene hans som sinket vårt angrep. vi er såpass bra bemannet på sentral midt  nå at scottern er nei takk!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #16 på: 23. Mai 2011, 20:49 »
Adam og Parker er vel utenfor vår rekkevidde da begge nok vil få mer fristende tilbud. Hvordan er situasjonen med Ba, er han lånt inn eller kjøpt?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #17 på: 23. Mai 2011, 20:52 »
Syns Scott Parker var glimrende under Souness, mens Roeder skulle ha Scott Parker til å være vår skapende, offensive kraft på midtbanen. Sa jo at han var vår egen Steven Gerrard og at han heller ville spille med Emre som anker enn Parker, mener jeg på å huske. Scott Parker er vel på mange måter ingen drømmesigning tatt alder og slikt i betraktning, men jeg digger spilleren og kunne likt å sett han sammen med Tiote i en 4-2-3-1-formasjon, det skal jeg innrømme. 
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #18 på: 23. Mai 2011, 20:56 »
Parker har også blitt en meget rutinert og stabil PL-spiller, som sjelden eller aldri gjør en dårlig kamp. Er et absolutt lav-risiko kjøp. Det som gjør meg skeptisk er den finansielle biten. Hvis det lar seg ordne på en fornuftig måte, så ja takk! Vi trenger alt vi kan få av stabil kvalitet.

Matuzalem

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 116
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #19 på: 23. Mai 2011, 21:15 »
Husker curtis davies ikke var så gal for noen år siden, men han har kanskje tapt seg endel?.. Eller er det bare Adam og demba ba som frister...

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #20 på: 23. Mai 2011, 23:30 »
Her er ein liten vurdering av dei mest interessante:
Curtis Davies - Var jo eit supertalent for West Brom i CCC. Gjekk til Villa der han har sletet med skader, spilletid/pecking-order. Er han kjapp? Det treng me vertfall, men trur han har stagnert...

Sebastian Larsson - Free agent, vil gi eit greit ving-alternativ. I prinsippet mot stallfyll, men Larsson er god, og blir evt. gratis forutenom signing on fee.

Jason Puncheon - Veit ærlig talt ikkje mykje om denne spilleren, kun at Pardew har hentet han tidligere til Southampton, er ung nok, og har gjort tingene veldig bra med tanke på nivå-spranget han har tatt med Blackpool-lånet, og har hatt nåken fine mål.

Charlie Adam - Her er jo ein spiller med kvalitet, ledertype, har bært Blackpool-laget på nærmest egenhånd i perioder. Men føler me har ein slik type i Nolan og til dels Barton...

James Tomkins - Midtstopper, engelsk, ungt talent som har spilt ein god del! Spennende, men pris?

Matthew Upson - PL-stopper, men er han kjapp nok, og har han ikkje tapt seg litt?

Jordan Spence - Nok eit ungt talent, engelsk, West Ham-forsvarer.

Scott Parker - Trur ikkje Parker bedriver fleire piruetter lenger ;) Han har bært West Ham-laget denne sesongen, har til og med scoret noken mål, og er tverrs igjennom solid, ledertype, HØGT bunnivå. Tar han gjerne tilbake, hadde vært perfekt med Parker og Tiote i bakhånd til å være anker neste sesong. Parker blei brukt feil av Roeder ja...

Thomas Hitzlsperger - Sparker som ein hest, men er han ellers god nok? Trur me har deking på sentral midtbane som er bedre ja...

Mark Noble - Litt som Charlie Adam, god og solid, britisk, men føler me har slike spillere, "våre" spillere i Nolan og Barton...

Junior Stanislas - Ung engelsk whiz-kid på vingen, 20/21år har fått spilletid, spennende!

Julien Faubert - Me treng dekning/førstevalg på høgrekant og høgreback, men er han god nok? Neppe...

Carlton Cole - Engelsk tankspiss som har jobbet med Pardew før. OM han blir billig (meget tvilsomt) kunne han være litt spennende - som ein billig signing uten press (aka best), men ikkje som ledende nr.9 osv. stallfyll...

Freddie Sears - Ungt engelsk spisstalent fra "the acadamy of football"-talent-klubben-wait-for-it-west-ham-selvfølgelig... Veit lite om han, trur han er kjapp, liten og teknisk... spennende utviklingspotensialle om prisen er gunstig...

Demba Ba - Har jo bevist seg som ein målscorer med skills i tillegg. Men blir han dyr? Mangen vil ha han, også var det dette med fysikken hans (failed medical i Stoke - noko som nødvendigvis ikkje seie nåke når Stoke bevisst kun er ute etter beinknusere ;)) Men ja, han er spennende!

Det eg da sitter igjen med som noe interessant avhengig av pris, rolle og alt det der, blir da:
Forsvar: James Tomkins/Jordan Spence (trenger ikkje begge)
Midtbane: Scott Parker
Ving: Sebastian Larsson, Jason Puncheon, Junior Stanislas
Spiss: Demba Ba og/eller kanskje Freddie Sears om han er god nok (veit dessverre kje nok om han)

Så får me berre vente å sjå kva som skjer, og om me "snappe" noken ;)
« Siste redigering: 23. Mai 2011, 23:34 av alop123 »
Venter i spenning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #21 på: 24. Mai 2011, 00:27 »
Takk for en bra oppsummering :)
I forhold til Adam vil jeg påstå at han innehar litt andre kvaliteter enn Nolan, da han har en venstrefot av høy klasse, og langt bedre driv med ball i beina.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #22 på: 24. Mai 2011, 08:01 »
Det er heilt sant det, Man U er nok ikkje etter han for ingenting! Men kan bli litt dyr, sjølv om han ikkje har lenge igjen av kontrakten, me må forsterke andre plasser først og fremst vertfall! :)
Venter i spenning...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #23 på: 24. Mai 2011, 10:16 »
Parker har også blitt en meget rutinert og stabil PL-spiller, som sjelden eller aldri gjør en dårlig kamp. Er et absolutt lav-risiko kjøp. Det som gjør meg skeptisk er den finansielle biten. Hvis det lar seg ordne på en fornuftig måte, så ja takk! Vi trenger alt vi kan få av stabil kvalitet.

Kan aldri tenke meg at West Ham betaler så mye at ikke vi kan matche det, eller?

Som Kristoffer sier, og alop også i sin strålende oppsummering: Parker ble tidvis brukt feil av Roeder.

Parker og Larsson tror jeg kunne vært meget nyttige tilvekster til stallen vår til en "OK penge". Muligens Ba også.

Leser en del posetivt om James Tomkins også, men vet svært lite om fyren..

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #24 på: 24. Mai 2011, 10:55 »
Ba, Adams, Parker, Larsson og Puncheon er interessante i mine øyne. Men av disse så tror jeg vi bare har sjans på Bam Larsson og Puncheon.

Adam og Parker drar nok til en av de top 4, muligens Tottenham.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #25 på: 24. Mai 2011, 11:23 »
Vistnok knetrøbbel for den godeste Ba. Leste i går på seriøse tribalfootball at AP skulle være intressert i å hente han til Newcastle, men regnet ikke med at Ashley ville godkjenne det grunnet hans kne?

Parker sammen med Tiote hadde vært stål som defensive ankere. Da kunne vi faktisk ha spilt en 4-2-3-1 formasjon uten problemer. Men regner med Parker går til Tottenham.
Men da må vel Tottenham kvitte seg med en sentral og hadde ikke sagt nei takk til Huddelstone:)

Ellers kunne jeg kansje tenkt med disse?
Roger Johnson
Liam Ridgewell
Charlie Adam
Junior Stanislas

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #26 på: 24. Mai 2011, 11:53 »
Parker har også blitt en meget rutinert og stabil PL-spiller, som sjelden eller aldri gjør en dårlig kamp. Er et absolutt lav-risiko kjøp. Det som gjør meg skeptisk er den finansielle biten. Hvis det lar seg ordne på en fornuftig måte, så ja takk! Vi trenger alt vi kan få av stabil kvalitet.

Kan aldri tenke meg at West Ham betaler så mye at ikke vi kan matche det, eller?

Som Kristoffer sier, og alop også i sin strålende oppsummering: Parker ble tidvis brukt feil av Roeder.

Parker og Larsson tror jeg kunne vært meget nyttige tilvekster til stallen vår til en "OK penge". Muligens Ba også.

Leser en del posetivt om James Tomkins også, men vet svært lite om fyren..

Neida, det er nok godt mulig. Jeg tenkte mer på om han kanskje mottar noen tilbud fra "større" klubber som vi vanskelig kan matche.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #27 på: 25. Mai 2011, 13:19 »
Hahaha står på liverpool siden at scott parker er linka til både tottenham og pool. Men west ham vil ikke selge han til spurs pga kranglet anngående ol. Håper så jævli han ender opp i loserpoop. Hadde vært deilig sett han snurre rundt på midten for pool til året.. haha.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #28 på: 25. Mai 2011, 14:21 »
Har du sett parker det siste året? Er ikke mye snurr og tull med han lenger... Dratt West-ham skuta alene denne sesongen og når han blir kåret til årets spiller av fotballskribenter har han gjort sakene sine bra. Får Pool Parker kan de bli veldig farlige neste sesong...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #29 på: 25. Mai 2011, 14:26 »
hahahaha. ja dratt skuta til west ham rett ned mener du. herregud for noe piss. bør absolutt vurdere å ta av deg scott parker brillene.