20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fly til Newcastle  (Lest 3129 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Fly til Newcastle
« på: 16. Sep. 2006, 17:30 »
SAS Braathens ---------> Hele Norge
Ryanair ------------------> Sandefjord (Torp)
British Airways ---------> Oslo, Bergen


Dette er iallefall noen valgmuligheter hvis du har tenkt deg en tur til Newcastle.



Selv har jeg bestilt tur til Newcastle i påsken neste år, da Arsenal gjester SJP. Har enda ikke bestilt fly. Så jeg tenkte at noen kanskje kunne ha hjulpet meg med å finne de billigste fly-billettene.

Avreise: 07.april 07 Hjemreise: 10.april 07

Har sett at det koster rundt 2000kr med British Airways. SASbraathens og Ryanair har utsolt på de aktuelle dagene.

Men noen som vet om noen knep som kan gjøres for å skaffe billige fly billetter?

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Fly til Newcastle
« Svar #1 på: 16. Sep. 2006, 19:46 »
Tror ikke Ryanair har utsolgt, men at det er for tidlig. De pleier ikke å legge ut billettene for salg så innmari lenge før. Hvis du venter en eller to måneder bør det være noe. Dette er noe jeg har opplevd med de før i hvert fall, så regner det som sannsynlig at det er tilfelle her og.
Norwegian blood, Geordie heart

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Fly til Newcastle
« Svar #2 på: 16. Sep. 2006, 20:32 »
Det er neppe utsolgt så langt fram i tid. Har større tro på teorien om at billettene ikke er lagt ut for salg enda. De første som bestiller på en angitt dato får det billig. Og jo lengre du venter, desto dyrere blir det.
Toon, Toon,
Black and white army

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Fly til Newcastle
« Svar #3 på: 16. Sep. 2006, 20:56 »
Okey. Men uansett så er det lite aktuelt å kjøre fra Trondheim og helt ned til Sandefjord for å ta fly. Hvor ekstra er det å kjøre med bil fra Oslo til Torp, når du kommer fra T.heim?

Men til hovedspørsmålet: Hvor finner jeg de billigste flybillettene fra Værnes til Newcastle?

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Fly til Newcastle
« Svar #4 på: 16. Sep. 2006, 22:28 »
Oslo - Torp går på 1t 15min ca :) med normal trafikk!

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Fly til Newcastle
« Svar #5 på: 17. Sep. 2006, 07:46 »
ville tro at norwegian til oslo, og ryan air til newcastle er den rimeligste... Lang ventetid sannsynligvis, men billigere....
ieron Dyer

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Fly til Newcastle
« Svar #6 på: 17. Sep. 2006, 14:18 »
Koster 500 kr tur/retur fra Bergen. Koster vel ikke allverdens med Norwegian fra Trondheim til Bergen heller? Går vel Wideroe fra Trondheim også. Jeg ville ikke giddet og kjørt til Østlandet for å ta fly i allefall...