20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 270777 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1230 på: 08. April 2010, 00:02 »
Kleiven må være i Norge i minst 1-2 sesonger til etter denne. Må jo først i det hele tatt etablere seg i TL... Men Bolanos, han tror jeg hadde vært glimrende på høyrekanten!

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1231 på: 08. April 2010, 00:28 »
En gang i tiden skulle han til Liverpool eller Charlton, men han fikk ikke oppholdstillatelse, såvidt jeg har hørt.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1232 på: 08. April 2010, 08:32 »
Ja han hadde signert for Liverpool men fikk ikke arbeidstillatelse. Er visst mye strengere i England.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1233 på: 13. April 2010, 11:23 »
Av alle norske spisser i tippeligaen ønsker jeg meg Marcus Pedersen mest. Han kommer til å bli jævli god. Hadde vært perfekt om vi kjøpte ham, men om han fikk spille ferdig denne sesongen for Godset. Jeg synes det er rart at det ikke er klubber etter ham. Har ikke lest mye rykter avisene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1234 på: 25. April 2010, 16:22 »
http://www.dagbladet.no/2010/04/25/sport/fotball/tippeligaen/erik_huseklepp/premier_league/11437640/

Interessant. Det er vel liten tvil om at Newcastle-interessen for Huseklepp er reell. Jeg tipper han forsvinner fra Brann i år, og håper det blir til oss...

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1235 på: 25. April 2010, 16:33 »
Av alle norske spisser i tippeligaen ønsker jeg meg Marcus Pedersen mest. Han kommer til å bli jævli god. Hadde vært perfekt om vi kjøpte ham, men om han fikk spille ferdig denne sesongen for Godset. Jeg synes det er rart at det ikke er klubber etter ham. Har ikke lest mye rykter avisene.

Jeg vet at iallefall Stoke er meget interesserte i han, og at de antagelig kommer til å prøve å kjøpe han, for så å låne han tilbake til godset i en sesong eller noe slik, og deretter begynne å bruke han selv. Dette er noe jeg fikk høre av sjefen for stokes norske supporterklubb. Jeg møtte på han på byen, og han hadde vært i Stoke og snakket med sjefene i klubben. Men som sagt, dette var på byen etter et par øl, så det må taes med en klype salt.

Personlig synes jeg vegar eggen hedenstad er en veldig spennende spiller, han trener nok et par sesonger til i TL, men han har et enormt potensiale, og kommer nok til å blir kjempegod.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1236 på: 25. April 2010, 16:37 »
Hehehehe ja jeg kan tenke meg at sjefene i Stoke sitter å forteller norske supportere hvilke spillere de har planer om å hente! :)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1237 på: 25. April 2010, 18:08 »
Av alle norske spisser i tippeligaen ønsker jeg meg Marcus Pedersen mest. Han kommer til å bli jævli god. Hadde vært perfekt om vi kjøpte ham, men om han fikk spille ferdig denne sesongen for Godset. Jeg synes det er rart at det ikke er klubber etter ham. Har ikke lest mye rykter avisene.

Det har jeg sagt siden første gang jeg så han spille for Ham-Kam. Flott kis!
Nei.

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1238 på: 25. April 2010, 19:39 »
Synd for Kamma at Pedersen var såpass mye på byen, for de kunne trengt han veldig nå :P

Boris: Flott kis? Har du møtt ham? For meg virker han veldig arrogant.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1239 på: 25. April 2010, 20:19 »
Flott spillertype, men som person er vel ikke det den fyren jeg ville ha hengt mest med akkurat.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1240 på: 25. April 2010, 20:20 »
Synd for Kamma at Pedersen var såpass mye på byen, for de kunne trengt han veldig nå :P

Boris: Flott kis? Har du møtt ham? For meg virker han veldig arrogant.
Jeg syns ikke han virker arrogant, mer som en ung spiller med høy selvtillitt og som er meget selvsikker :) Og når han sier  disse "arrogante" tingene i intervjuer osv, så er det ofte med et blink i øyet :P

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1241 på: 25. April 2010, 20:39 »
Boris: Flott kis? Har du møtt ham? For meg virker han veldig arrogant.

Flott fotballspiller, er vel det jeg mente å si. :P

Og mitt inntrykk av Marcus Pedersen er veldig bra. Synes han virker som en jordnær og hyggelig gutt.
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1242 på: 25. April 2010, 20:57 »
Møtt mange som synes han er en skikkelig drittsekk. God fotballspiller, men meget usympatisk person.
Jeg har ikke møtt han, men kan se for meg at det stemmer.
Men fotballtalentet hans er jeg ikke tvil om.

Dessuten nevnes Eggen Hedenstad. Absolutt en spennende spiller. Han hadde vært noe å kjøpt, og lånt ut til en klubb i Championship elns. For å få fysikken på plass :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1243 på: 25. April 2010, 21:55 »
I følge TV2sporten hadde vi visst speidere på Brann Stadion i dag, som så på Huseklepp.
Igjen, i følge TV2Sporten......
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1244 på: 25. April 2010, 21:56 »
Huseklepp viste i dag og i forrige uke mot VIF at han er i megaform igjen. Nesten bombesikker på at han drar i år, og da må NUFC være tidlig ute.  Vet også at Stig Lillejord og Hughton har meget bra kontakt.