20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bournemouth (Premier League) - 04.11.17, 16:00 - TV2 Sport Premium  (Lest 12158 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Tror laget vårt fungerer bedre mot antatt sterkere motstand, der vi kan ligge godt etablert og ta kontringer når man får sjansen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Såkalt « vanskelige» kamper de neste 10 er jo det som passer oss best. Kamper der vi kan ligge organisert og kontre. Er også skeptisk/kritisk til byttene våre i går. Murphy er jo totalt blotta fra selvtillit. At joselu/lacelles går av er jo det som gjør at vi taper. Joselu får mye pepper for ting fremover på banen. Men ingen av dere nevner at han er en av våre viktigste på defensive cornere/dødballer. Kan godt være Benitez hadde tenkt å bruke Mitrovic i går, men skaden på lacelles ødela nok endel av den planen. Er fryktelig marginalt at vi taper i går. Uten skade på lacelles tror jeg vi ville vunnet. Han hadde også knust cook i duel der. Med våre to beste hodespillere ute( joselu og lacelles) måtte det jo skje som det gjorde.

En ting jeg stusser på er hvor ofte Eliott kliner ballen opp på Atsu. Høye baller på banens laveste spiller. Var jo akkurat det samme som bournemouth keeper hadde fått instrukser om.

Man kan si mye om byttene som ble gjort. Hvor er Aarons/Mitrovic  osv. Men ingen av oss vet hva som ligger bak!
Vi har en av verdens beste managere bak spakene, så hva er poenget med å kritisere hans plan, hans bytter.
Vi er i god rute til topp 10 så la oss holde stemninga positiv. Sånne nedrykkskomentarer/Rafa ut er jo bare tull. Vi vil svinge som en yoyo denne sesongen. Men om man stikker fingeren i jorda og ser på vår stall, vil man skjønne. Bare håpe Benitez blir til nye eiere kommer. Så får vi ta det derfra.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Joselu er ikke en bedre hodespiller enn Lejeune, TooN😉🙈

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Såkalt « vanskelige» kamper de neste 10 er jo det som passer oss best. Kamper der vi kan ligge organisert og kontre. Er også skeptisk/kritisk til byttene våre i går. Murphy er jo totalt blotta fra selvtillit. At joselu/lacelles går av er jo det som gjør at vi taper. Joselu får mye pepper for ting fremover på banen. Men ingen av dere nevner at han er en av våre viktigste på defensive cornere/dødballer. Kan godt være Benitez hadde tenkt å bruke Mitrovic i går, men skaden på lacelles ødela nok endel av den planen. Er fryktelig marginalt at vi taper i går. Uten skade på lacelles tror jeg vi ville vunnet. Han hadde også knust cook i duel der. Med våre to beste hodespillere ute( joselu og lacelles) måtte det jo skje som det gjorde.

En ting jeg stusser på er hvor ofte Eliott kliner ballen opp på Atsu. Høye baller på banens laveste spiller. Var jo akkurat det samme som bournemouth keeper hadde fått instrukser om.

Man kan si mye om byttene som ble gjort. Hvor er Aarons/Mitrovic  osv. Men ingen av oss vet hva som ligger bak!
Vi har en av verdens beste managere bak spakene, så hva er poenget med å kritisere hans plan, hans bytter.
Vi er i god rute til topp 10 så la oss holde stemninga positiv. Sånne nedrykkskomentarer/Rafa ut er jo bare tull. Vi vil svinge som en yoyo denne sesongen. Men om man stikker fingeren i jorda og ser på vår stall, vil man skjønne. Bare håpe Benitez blir til nye eiere kommer. Så får vi ta det derfra.

Ingen som nevner at Rob Elliot var ein våre beste i går. Redda oss fleire gonger. Når ikkje lagkameratane greidde skåra holdt han oss inne i kampen.
Er einig med deg at Joselu er dyktig på å forsvara på cornera. Og han er nok og dyktig på andre ting som å følga dei instruksane og ordrane Rafa har gitt. So lenge me vinne kampar er det ikkje so nøye om Joselu skårar eller ikkje. Problemet er at me står utan skåring i to kampar på rad og då er naturleg kritisere spissen. Han har dessutan sett veldig svak ut i det sist. I går var pasningane og den eine avslutningen han hadde piss elendig.
« Siste redigering: 05. Nov. 2017, 13:03 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Joselu er ikke en bedre hodespiller enn Lejeune, TooN😉🙈
Se på reprise. Er Perez/Clark som har Steve cook. Altså joselu/lacelles. Og vil påstå de begge hadde knust han i den duellen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Ikke bra dette. Nå har vi gitt fra oss mange poeng mot lag som skal være svakere enn oss.. Vi må ha forsterkninger. Jeg synes først og fremst vi mangler fart, både på topp og på kant. Jeg vet ikke hva som skjer i kulissene, men noe må det være siden joselu prioriteres foran mitro. Joselu synes jeg har vært evneveik. Mitro klarer i det minste å holde på ball og gi litt juling

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Er Clark som mister mannen, men hogger ikke av han hodet for det.

Men jeg tror Lascelles ratt hadde tatt duellen, og er enig i at Joselu muligens er bedre på hodet enn Lejeune. Joselu er veldig viktig på defensive dødballer, og jeg synes ikke han er så bedriten som mange (boris!) mener!
Han er brukbar i det oppbyggende spillet, jeg mener han er bedre enn Gayle akkurat der.

Men når det er sagt, mener jeg også at Mitro er vår klart beste spiss, og at Gayle er bedre enn Joselu som målscorer. Men pga manglende fysisk tilstedeværelse på 10’er-plassen, bør ikke Gayle og Perez starte sammen. Det blir for veikt!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Er enig at Rafa får utrolig mye ut av denne heller dårlig troppen. Vi trenger sårt forsterkninger i angrep, Atsu er forferdlig svak i siste 3 del, Josule trenger jeg ikke å si noe om, Gayle er ikke god nok for PL. Skjønner heller ikke logikken med å pælme langt når det kun er dverger på topp, hadde skjønt det hvis Mitro var der. Han er i alle fall god til å ta i mot ballen å holde litt på den, slik at vi får flyttet opp laget. Det er jo disse kampene vi må vinne, for med denne troppen tar vi ikke mye poeng mot topp 6 lagene. Nei, januar kan ikke komme fort nok. Tviler faktisk litt på oppkjøp også, har blitt hauset opp alt for mye til at jeg har troa på at det blir gjennomført.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Fint å se at noen har et litt mer nyansert og saklig syn på Joselu her.

Ellers så er jeg også tidvis uenig i Rafas disposisjoner. Men at vi "sliter" har i størst grad sammenheng med at Rafa fortsatt har et begrensa mannskap og at vi ikke brukte nødvendig med penger i sommer. Det burde ikke komme som noe sjokk at vi sliter med å score nok mål og sliter med å bikke kamper i vår favør.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Hvor nyansert og saklig man skal være iht Joselu er jo relativt. Målt i pris og forventning er han helt på par. Målt i kvalitet som vår eneste sommersignering på topp; njet. Jeg ser også at han jobber hardt. Men det gjør Henrik Kjelsrud Johansen og.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Er det slik at det ikke skal dannes en ny kamptråd av kyndig personell snart da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Jo, men no får nokon andre prøva seg ;)