20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer  (Lest 16874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #30 på: 21. Mai 2005, 23:34 »
Joda, O'Brien spilte meget godt sammen Woodgate, og han spilte en periode godt sammen Bramble også, før Woody kom til klubben. Men O'Brien har vært altfor ustabil.
Hughes har alltid levert stabilt godt, men han har dessverre ikke vært god nok til å utkonkurrere de aller beste. Og det skal knallharde bevis til, for at jeg skal henlegge min sak, som går på å fremheve Aaron Hughes, og få han frem fra skyggenes dal. Det er jo lett å havne i skyggen når du går så stille i dørene som Hughes alltid har gjort. Og jeg tror godt man kunne gitt Souness en video fra en viss bortekamp mot Barcelona i CL, så han kunne fått sett hvor god Hughes egentlig er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #31 på: 21. Mai 2005, 23:37 »
Sitat fra: "Joakim"
Joda, O'Brien spilte meget godt sammen Woodgate, og han spilte en periode godt sammen Bramble også, før Woody kom til klubben. Men O'Brien har vært altfor ustabil.
Hughes har alltid levert stabilt godt, men han har dessverre ikke vært god nok til å utkonkurrere de aller beste. Og det skal knallharde bevis til, for at jeg skal henlegge min sak, som går på å fremheve Aaron Hughes, og få han frem fra skyggenes dal. Det er jo lett å havne i skyggen når du går så stille i dørene som Hughes alltid har gjort. Og jeg tror godt man kunne gitt Souness en video fra en viss bortekamp mot Barcelona i CL, så han kunne fått sett hvor god Hughes egentlig er.


Jeg mener Aaron Hughes var katastrofalt dårlig ifjor, når han mesteparten av tiden spilte høyreback. Ifjor gjorde  han tabbe på tabbe. I år har O`brien tatt over den rollen, men Hughes har ikke vært mer enn ok denne sesongen. Føler at det blir greit med noe nytt blod bak i forsvar, men vi burde klart å få litt mer enn £1 million for Hughes synes jeg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #32 på: 21. Mai 2005, 23:39 »
Du må fortelle meg hvilke tabber Hughes gjorde, for jeg synes Hughes gjorde en god sesong på høyrebacken i fjor (altså 03/04). Jeg har fortsatt til gode å se Hughes gjøre en dårlig kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #33 på: 23. Mai 2005, 00:16 »
Riktig pris for Hughes er £1,4. Da ble det ikke så galt som vi fryktet. Er tross alt 5 millioner norske kroner mer enn det vi først trodde.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #34 på: 23. Mai 2005, 00:25 »
Hughes var vel vårt desidert svakeste kort i 02\03 og 03\04.. Ikke uten grunn at Carr ble kjøpt inn i sommer!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #35 på: 23. Mai 2005, 00:29 »
Sitat fra: "Mushans"
Hughes var vel vårt desidert svakeste kort i 02\03 og 03\04.. Ikke uten grunn at Carr ble kjøpt inn i sommer!


Nettopp, det samme skrev jeg i et annet innlegg for noen minutter siden. Denne sesongen har han vært ok, men det oser ikke akkurat klasse av nord-iren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #36 på: 23. Mai 2005, 00:33 »
1.4 mill. er fremdeles ikke mye penger.

Nok et bra innlegg om Hughes

http://www.newcastle-online.com/articles/aaronhughes_astonvilla.shtml

Grunner til vi solgte Hughes:

Hughes wanted out because of a lack of games?
Having played 36 times this term and with a club total of 278 games under his belt, he hardly struggled to get a game did he? Indeed his sheer versatility is what gets him a game. And based on the player's actual quotes too, it is safe to say he didn't request a move so we can rule that one out

We simply couldn't turn down the bid?
With the deal rumored to be in the region of £1m, hardly. Next.

We are skint?
Not according to the Chairman and manager we aren't and having spent a net ZERO over 18 months on transfers (£19m spent - £19.8m recouped), there is honey in the pot for the fat B(astard) to dip into, alright. How much remains to be seen.

We have a better replacement lined up?
Who, Lucas Neil? Gregory Vignal? Both mooted in recent weeks. Even if we did have a better player lined up, will that player be able to play right and left-back and in central defence like Hughes can? And will that player cost under or the same fee we will receive for the Irishman?

I følge Weiseth vil det bli skrevet mye om Hughes overgangen i neste medlemsblad!! Skal bli spennende og se hva som blir kokt sammen!!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #37 på: 23. Mai 2005, 00:36 »
Weiseth vet vel knapt hvem Aaron Hughes er.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #38 på: 23. Mai 2005, 13:09 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Weiseth vet vel knapt hvem Aaron Hughes er.


Han har jo tidligere klaget på at Carr har fått for lite landskamper på det engelske landslaget, så vi skal ikke se bort i fra at noe lignende skrives om nord-irske Aaron.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #39 på: 23. Mai 2005, 13:43 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Asbjørn"
Weiseth vet vel knapt hvem Aaron Hughes er.


Han har jo tidligere klaget på at Carr har fått for lite landskamper på det engelske landslaget, så vi skal ikke se bort i fra at noe lignende skrives om nord-irske Aaron.


Hehehehe ja det er bare et av mange gullkorn fra den kanten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #40 på: 23. Mai 2005, 15:29 »
Var ikke Weiseth vi skulle diskutere!!

Salget av Hughes er fremdeles helt latterlig mener nå jeg!!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #41 på: 23. Mai 2005, 16:24 »
Helt latterlig er det nok ikke. Hughes er en spiller som trenger spilletid. Han er kaptein på det "engelske" landslaget, og må spille for å opprettholde den posisjonen. Synes det derfor var realt av oss å la han gå.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #42 på: 23. Mai 2005, 22:21 »
Aaron Hughes Reveals He Was Forced Out

http://www.newcastle-online.com/#forcedout

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #43 på: 23. Mai 2005, 22:37 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Aaron Hughes Reveals He Was Forced Out

http://www.newcastle-online.com/#forcedout


Ser at du liker å linke til Newcastle-online. Dette er synspunktet til en Newcastle supporter. At han mener dette, betyr hverken at det er rett eller galt.

Hughes er en likanes fyr, men noen kvalitetspiller er han ikke i mine øyne. Han kommer aldri til å spille for noen større klubb enn Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #44 på: 23. Mai 2005, 22:39 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Var ikke Weiseth vi skulle diskutere!!

Salget av Hughes er fremdeles helt latterlig mener nå jeg!!


Ellers så vet jeg Weiseth var ekstremt kritisk til Hughes 3-4 år tilbake. Husker han hadde et stykke om Hughes i et av sine blader.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."