20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.  (Lest 5977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Hei!

Er det noen her som har erfaring i å legge til friends and family når man skal kjøpe billetter? Får man da kjøpt til flere medlemmer sammen?

Tenker da hvis man kun kan kjøpe 1 billett per medlem, kan man kjøpe flere jo flere "medlemmer" man legger til der?

Prøver å få billetter til bortekamp mot Wigan, men det er jo ikke så lett.

Er det flere her som er medlemmer, så kan det jo være fint å legge hverandre til? Er ikke mange kampene jeg skal på i året, og da kan noen andre få kjøpt billetter hvis jeg ligger der som venn.

Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, kom gjerne med innspill :)

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #1 på: 19. Feb. 2013, 15:25 »
Funker fint det. Har linket min konto med dama sin. (Nå har eg dog ikkje fornyet hennes + mitt har klikket med årets medlemskap. Står eg er medlem i år, men har ikkje fornyet det pga eg får ikkje lov å fornye det. Sidan systemet seier eg alt er medlem for i år)

Så ja, du får kjøpe antallet for din konto + evnt. dei andre kontoene. Begge må ha 12th man medlemskap, så sant ikkje bilettene har gått til general sale.

Men usikker om korleis det blir med postadresser (om det er folk på ulike adresser), om det kun blir sendt billetter til "hovedmedlemmet".

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #2 på: 19. Feb. 2013, 15:34 »
Høres bra ut! Er det noen her som er int i å legge hverandre til her da? Trenger helst 2 stk så jeg får kjøpt 3 billetter til bortekampen mot Wigan.


langgeita

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #3 på: 07. Mars 2013, 16:28 »
Får man bare kjøpe en billett pr. medlemskap?

Skal over å se min første kamp mot Liverpool, så er litt ny på billettkjøp  :koko:
"He's a fantastic player. When he isn't drunk."
Brian Laudrup closely analyses the performances of former England hero Paul Gascoigne.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #4 på: 07. Mars 2013, 20:04 »
Kan gjerne legge til andre medlemmer om noen forklarer meg hvordan det gjøres i enkle termer.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #5 på: 08. Mars 2013, 19:39 »
Kvelden folkens.

Går det an å få tak i billettar i blandt Nufc-fansen til WBA -kampen?

Ove10

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #6 på: 11. Mars 2013, 15:31 »
Jeg kan gjerne legge til andre. Trenger selv en ekstra billett til bortekampen mot West Ham i mai dersom noen vil legge meg til.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #7 på: 12. Mars 2013, 09:49 »
Jeg kan gjerne legge til andre. Trenger selv en ekstra billett til bortekampen mot West Ham i mai dersom noen vil legge meg til.

Kan legge til hverandre hvis du trenger billett :)

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #8 på: 12. Mars 2013, 16:38 »
Funker fint det. Har linket min konto med dama sin. (Nå har eg dog ikkje fornyet hennes + mitt har klikket med årets medlemskap. Står eg er medlem i år, men har ikkje fornyet det pga eg får ikkje lov å fornye det. Sidan systemet seier eg alt er medlem for i år)

Så ja, du får kjøpe antallet for din konto + evnt. dei andre kontoene. Begge må ha 12th man medlemskap, så sant ikkje bilettene har gått til general sale.

Men usikker om korleis det blir med postadresser (om det er folk på ulike adresser), om det kun blir sendt billetter til "hovedmedlemmet".

Akkurat det samme som skjedde meg. Etter at jeg leste det du hadde skrevet nå gikk jeg inn å prøvde på ny, og nå går det! Igjen er jeg satt opp som "club member" og ikke "club member payment delayd".
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #9 på: 12. Mars 2013, 18:14 »
Fungerer det på samme måte til bortekamper som til hjemmekamper? Hvis jeg legger til en kompis som har medlemsskap så får jeg kjøpt 2 + 2 billetter til Sunderland-kampen uten at han bør gjøre noe som helst?

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #10 på: 12. Mars 2013, 18:18 »
Ja

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #11 på: 12. Mars 2013, 18:22 »
Superb! Blir det Wigan til helga på deg?

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #12 på: 12. Mars 2013, 18:26 »
Yes, blir Wigan søndag  :toon: Reiser herifra klokken 9:30, så regner med å være der i ganske god tid før kampstart. Så sender deg melding når jeg er der.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #13 på: 12. Mars 2013, 18:34 »
Fantastisk :) Da sees vi ;)

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #14 på: 13. Mars 2013, 09:39 »
Da blir det en del nordmenn mot Wigan da! Vi er tre stk som skal på kampen :) Ikke værst med nærmere tosifret antall nordmenn på en bortekamp :)