20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146244 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #555 på: 28. Juli 2018, 22:46 »
Leser at budet som er akseptert for Mitro er 22 mill, kan bli 27 med tillegg. I så fall må jeg si at det er brukbar businesses for en spiller som vi sannsynlig ville vært fornøyde med å få igjen pengene for før utlånet til Fulham

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #556 på: 28. Juli 2018, 23:10 »
Sky Sports: Fulham will pay Newcastle £22m for Aleksandar Mitrovic but the deal could potentially rise to £27m with add-ons. #NUFC

Bare slenger inn en kilde 😉

Hvis dette stemmer, er det ekstremt bra business fra vår side. Skulle gjerne ha beholdt Mitro, men potensielt 27m for en uønsket spiller anser jeg som meget bra! 👍🏼

Får bare håpe Rafa får en veldig stor andel av de £22mill!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #557 på: 28. Juli 2018, 23:10 »
Ryktes at Manchester United er nærme en signering av Harry Maguire. Hva tror dere dette vil ha å si for NUFC og Lascelles?
Blir det som følger, Manchester United henter Harry Maguire, Leicester henter Jamaal Lascelles, og Newcastle.........

Kan ikkje sjå at Leicester har vilje til å betala det me vil ha for han. Må jo vera ein heilt latterleg høg sum. Slik som dei mottek for Maguire. For all del kan jo vera at Ashley akseptera eit bod rundt 350 mill og driter i kva Rafa vil. I eit slikt scenario, som ikkje er utenkjeleg, so håpar og trur eg at Rafa går på dagen.
Les at Lascelles imponerte mot Porto og viser kor ekstremt viktig han er for oss.
« Siste redigering: 28. Juli 2018, 23:16 av lgrinde »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #558 på: 28. Juli 2018, 23:12 »
Sky Sports: Fulham will pay Newcastle £22m for Aleksandar Mitrovic but the deal could potentially rise to £27m with add-ons. #NUFC

Bare slenger inn en kilde 😉

Hvis dette stemmer, er det ekstremt bra business fra vår side. Skulle gjerne ha beholdt Mitro, men potensielt 27m for en uønsket spiller anser jeg som meget bra! 👍🏼

Får bare håpe Rafa får en veldig stor andel av de £22mill!

Ja, kor mykje får han eigentleg av desse pengane? Rondon til £15 mill... Eg er heilt overbevist om at det ikkje verte noko ny transfer-rekord.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #559 på: 28. Juli 2018, 23:19 »

Kan ikkje sjå at Leicester har vilje til å betala det me vil ha for han. Må jo vera ein heilt latterleg høg sum. Slik som dei mottek for Maguire. For all del kan jo vera at Ashley akseptera eit bod rundt 350 mill og driter i kva Rafa vil. I eit slikt scenario, som ikkje er utenkjeleg, so håpar og trur eg at Rafa går på dagen.
Les at Lascelles imponerte mot Porto og viser kor ekstremt viktig han er for oss.

Er klar over hvem vi har som eier, men han kan da ikke være villig til å selge Lascelles for £35mill?? Det ville vært helt katastrofe for klubben da vi først mister kapteinen og lederen i laget, manageren kommer til å bli så misfornøyd at han går, og fansen kommer til å klikke!

Da snakker vi langt verre tilstander enn når Keegan gikk i 2008...

I tillegg vil verdien på klubben falle drastisk (uten Rafa og god støtte fra fansen) vil jeg tro, noe Ashley absolutt bør tenke over.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #560 på: 28. Juli 2018, 23:48 »
Woohoo. Salget sørger for at vi går nok et vindu i pluss og alle kan klikke i glede over hvor jævla god økonomi klubben har. Halleluja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #561 på: 28. Juli 2018, 23:51 »
Da er Newcastle + ca 25 millioner netto i dette vinduet ;)
Rett og slett fantastisk. Unner Mike Ashley 3-4 gode uker på Bali nå. Uten han hadde ikke Newcastle eksistert lenger.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #562 på: 29. Juli 2018, 00:12 »
Da er Newcastle + ca 25 millioner netto i dette vinduet ;)
Rett og slett fantastisk. Unner Mike Ashley 3-4 gode uker på Bali nå. Uten han hadde ikke Newcastle eksistert lenger.

Det vet vi strengt tatt ikke før vinduet er over. Hva om vi slenger en storfisk opp av hatten og tar alle på senga?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #563 på: 29. Juli 2018, 00:32 »
Vi kommer nok til å bruke litt mer, men hvor? Back kanskje. Men bortsett fra det er der vanskelig å se hvor vi kan bruke litt(!) penger. Muto og Rondon inn (Gayle ut) på topp.

Kanskje en ving da.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #564 på: 29. Juli 2018, 00:33 »
Fått inn en stjerne i 10’er rollen, En spiss som kan score 15-20 mål, en venstre back, en ving, + 3-4 gode 17-20åringer hadde vært på sin plass. Men dette skjer ikke.

Ikke mange spillere med særlig verdi Ashley kan selge lenger. Er vel bare kapteinen sjølv?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #565 på: 29. Juli 2018, 01:23 »
Nei, vi må stikke fingeren i jorda og se hva vi realistisk sett kan få for pengene. Og en 20måls-spiss er svindyrt. Var ikke mange spillere i PL som scoret 20+ i fjor. For min del er det viktigere med mange spillere som kan score mål (feks nyinnkjøpte Schär på dødballer) på laget, enn en enkelt spiss man er avhengig av at leverer.

Lee Ryder melder at vi er på utkikk etter nok en stopper etter at Lejeune (mest sannsynlig) skal opereres og blir ute i en veldig lang tid.... Her hadde jeg faktisk foretrukket et lån, men det blir fort vanskelig. Uansett lyst på spillere som allerede har PL-erfaring, som David Luiz, Kurt Zouma (begge må eventuelt kjøpes), Rojo, Holding eller lignende.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #566 på: 29. Juli 2018, 01:25 »
Må faen i meg le av alt pisset som blir skrevet her.
Mitro overgangen er jo gull for oss. Og hva så om Rondon er billigere enn vi får inn. At det går Ann å snu noe så positivt som et vindu i pluss samtidig som vi er vesentlig forsterket.

Vi er alle lei Ashley, men inntil videre må vi bare holde ut. Svartmale alt som skjer ødelegger hele Newcastle supp miljø. Moro å se hvor god Benitez er. Er positiv og drar inn gode kjøp/gjør gode salg. Bygger Stein på Stein med tålmodighet jeg aldri har sett maken til. Tar av meg hatten for Benitez og gir en kaktus til alle dere svartmalere.
« Siste redigering: 29. Juli 2018, 01:27 av TooN »

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #567 på: 29. Juli 2018, 01:37 »
DERSOM vi ender oop med å låne Rondon (og låner ut Gayle), håper eg vi bruker resten av pengene på en 10'r og en høyreving. Vi skriker etter kvalitet/hurtighet her!

Har vi mer til overs, kjøp Bryan.

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #568 på: 29. Juli 2018, 08:59 »
Ser vi blir rumpekjørt igjen :D

Fet klubb!

Rumpekjørt? Leste du ikke veggen av tekst over her? Det er lang tid igjen og dessuten ingen spillere som vil styrke oss nevneverdig uansett, akkurat som på FM...Forresten er det forståelig at Ashley ikke vil gi etter for Benitez' enorme ambisjoner om å utfordre Burnley og Wolves.

Lukter litt sarkasme av innlegget ditt...Men Wolves kan bli en serriøs utfordrer til top 6, de skal handle enormt, og prøve komme til CL....De handler urimelig dyrt, og gir urimelig høye lønninger, så syns ikke vi skal sammeligne oss med Wolves... Men mener vi faktisk burde satse hardere enn Burney...Etter Everton, Soton, Leicester og West Ham mener jeg vi er klart den klubben som bør stå sterkest... I tillegg skal det tilføyes at vi har høyest omsetning etter top 6 lagene, så om vi tar med Wolves i en top 7, skal vi på sikt være det 8ende sterkeste laget i ligaen. Newcastle som by, stadion og alt er også ganske attraktivt. Omtrent bare London som slår oss der...

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #569 på: 29. Juli 2018, 09:02 »
Spiss og en kreativ midtbanespiller til er det jeg forventet. Samt erstatninger for det som forsvant. Er ikke helt sikker på om jeg heller vil ha Ki for Merino, men greit nok.

Hadde også håpet på Townsend for Ritchie, og kanskje King inn (for Gayle?). Men må bare finne seg i at det blir en minimal oppgradering på laget, så får man trøste seg med at laget er godt innkjørt til seriestart 🙄

Vil si Rondon er bedre spiss enn King...Eller hvertfall på samme nivå...Helt forskjellige spillere, men King har overprestert når det kommer til antall mål spessielt sesongen før siste sesong..  Townsend for Richy? Richie har jo vært vår mest stabile spiller, mens Townsend har vel vært direkte svak?

Ki er en kreativ dyp midtbane spiller, og i vår 4-2-3-1 har han samme kvalitetene som Merino...