20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146097 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #436 på: 20. Juli 2018, 18:06 »
Spillere på vei ut.

Colback til Forest på lån ut sesongen, så er kontrakten hans ferdig.
https://www.nottinghampost.com/sport/football/transfer-news/nottingham-forest-agree-deal-newcastle-1809142

Påstås Mitro blir klar for Fulham innen kort tid.
http://www.nufcblog.com/2018/07/20/exclusive-report-mitrovic-to-move-to-fulham-for-20m-imminently/

Armstrong er til salgs.
http://www.nufcblog.co.uk/2018/07/20/north-east-reporter-claims-nufc-will-now-cash-in-on-top-talent-price-set-at-just-3m/

La oss håpe Colback og Mitro ut kan kickstarte noen overganger inn.

Ellers helt tragisk hva som har kommet frem de siste par dagene. At det ikke finnes penger til overganger uten å selge spillere først er bare tull fra Ashley. Forventa ikke transferbonansa, men at det ikke skal være 30-50 mill pund tilgjengelig pluss eventuelle salg er svært lite troverdig.
« Siste redigering: 20. Juli 2018, 18:12 av Geordie »
No fate but what you make

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #437 på: 21. Juli 2018, 00:52 »
Har mistet alt håp så lenge vi har Ashley.. alle overgangsvinduer er og blir en skuffelse til den dagen han selger eller kreperer.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #438 på: 21. Juli 2018, 11:48 »
Keith Downie:

“The thing that got to me that Rafa said was essentially they need to sell before they buy’ players.’

“But even if they do, I get the impression if they were to sell Aleksandar Mitrovic tomorrow for £18-20m – which I think is going to go through – it’s my understanding that he will not even get all of that money.”
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #439 på: 21. Juli 2018, 15:38 »
Fleire en meg som «gleder» seg til en ny sesong med perez i 10’r rolla og joselu som spiss??

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #440 på: 21. Juli 2018, 15:58 »
Richarlison til Everton for £50 mill.
Riktignok et stort talent, men fy for et marked!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #441 på: 21. Juli 2018, 15:59 »
Fleire en meg som «gleder» seg til en ny sesong med perez i 10’r rolla og joselu som spiss??

Tja, gleder meg vel ikke så voldsomt, men kunne vært verre! Men hadde ikke gjort noe å forsterket, hvertfall spissplass. King inn hadde vært fint.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #442 på: 21. Juli 2018, 16:59 »
Håper Jos har trent avslutningsteknikk i sommer. Kom jo til mange sjanser sist sesong, får han en bra start og selvtillit blir det vel bra 😅

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #443 på: 21. Juli 2018, 17:15 »
Fleire en meg som «gleder» seg til en ny sesong med perez i 10’r rolla og joselu som spiss??

Har faktisk trua på at Perez kan ta endå nye steg i rett retning. Håpar han kan fortsetja slik av avslutta sesongen for oss.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #444 på: 21. Juli 2018, 17:26 »
Nevnt før, og nevnes jo igjen at Rafa ikke vil få alle pengene fra en Mitro-overgang, siden kjøpesummen spres over flere nedbetalinger. Tatt en kikk på dette, og har brukt Transfermarkt som kilde. Siden sommeren 14/15 har Newcastle solgt spillere for totalt ca. 181,5 millioner pund!!!! Om vi da tar utgangspunkt i at samtlige av disse avtalene er gjort med en 5 års nedbetalingsplan, vil det si klubben i dette vinduet bør sitte med 36,3 millioner pund i inntekter fra spillersalg. Har da regnet med Mitro-pengene. Har jo garantert ikke alle disse overgangene blitt gjort på denne måten, imidlertid tilsier det at Newcastle får inn en betydleig pott penger (20-30 mill pund) som burde gått til Rafa. Skal vi og ta noen andre cirka-anslag, så har Newcastle siste året gått med overskudd et sted mellom 30-50 millioner pund. Inntekter på snaue 200 mill pund og utgifter på ca 150 - 160 millioner pund. (Disse tallene er uten overganger inn/ut)

Hvor er alle pengene Ash????

Før noen kommer drassende mer argumentet at vi gikk med 90 mill pund underskudd i Championship-sesongen, så er det flere artikler som har påpekt at de reelle tallene kanskje var på rundt 20 mill pund. Mange lovlige måter å få et regsnkap til å se jævligere/bedre ut enn hva det faktisk er.

Om det blir arrangert noen store protester mot Ashley i høst, sitter jeg faen meg på første fly over!
« Siste redigering: 21. Juli 2018, 18:59 av Geordie »
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #445 på: 21. Juli 2018, 18:46 »
Nå har jeg ikke gått tallene i detalj, men nei vi gikk ikke 90 i minus. Helt tydelig at noen vil det skal se dårligere ut enn det egentlig er. Sleipe skurker som driver denne klubben det er iallefall sikkert.

rocksmile

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #446 på: 21. Juli 2018, 20:47 »

Diego Reyes linkes sterkere og sterkere til oss.

http://www.mediareferee.com/2018/07/21/cash-strapped-newcastle-united-could-strike-gold-with-the-signing-of-this-american-free-agent/

Jeg er hvertfall positiv til å hente Reyes som free agent. Blir 26 år og har over 50 landskamper. Hamstringskade som gjorde at han ikke ble med til Russland nå i sommer.

Og nå snakkes det om en bytteavtale som vil inkludere Gayle for å få ned prisen på Rondon.

https://thisisfutbol.com/2018/07/blogs/premier-league/newcastle-discussing-rondon-gayle-swap/


Og helt til slutt, noen løse rykter om en mulig låneavtale for Phil Foden:

https://thisisfutbol.com/2018/07/blogs/premier-league/newcastle-must-position-themselves-for-foden/

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #447 på: 21. Juli 2018, 21:59 »
Gi meg schurle på lån/billig salg og wellbeck 15mill. Gayle + cash for rondon og sign opp reyes. Billige men gode alternativer.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #448 på: 21. Juli 2018, 23:06 »
Gi meg schurle på lån/billig salg og wellbeck 15mill. Gayle + cash for rondon og sign opp reyes. Billige men gode alternativer.

Absolutt. Når ein ser kva Rafa fekk til med Diame so verte det der CL-kvalik! ::)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #449 på: 21. Juli 2018, 23:32 »
Er salg av klubben helt dødt nå??