20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 365410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2655 på: 27. Aug. 2010, 23:52 »
hvor kommer ryktene om keane fra egentlig? har ikke redknapp sagt at han er "very much a part of our plans"?
 ???

Var vel daily mail som kom med det igår og Hughton ble spurt om det på pressekonferansen der han som nevnt sa; "That's very much speculation at this moment in time" , men aviste det ikke slik han gjorde med Utaka fra pompey.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2656 på: 27. Aug. 2010, 23:56 »
Ok, så det er grunnlaget folk har for å sette Keane inn i potensielle startoppstillinger? Ville jo vært konge, sier ikke noe annet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2657 på: 28. Aug. 2010, 00:15 »
"gui assulin,, ben arfa,, robbie keane and boyatta were all in newcastle today, confirmation expected on tuesday when assulin is expected to get his work permit + robbie keane loan confirmed at same time. arfa will be unveiled tomoz after the wolves game but i have been with him tonite. so i will be back again in a bit as i am actually with the arfa party at the mo i have got a shirt signed by him and photos of me with him. i wll get them uploaded as soon as i get home. should be leaving here within the next hr so catch yous again asap, sorry i have to run again but its not often you get a chance like this"

Det hele virker rart spør du meg. Jeg blir derimot veldig glad om det viser seg at vi har skaffet oss Assulin og Ben Arfa:) Robbie Keane er jeg skeptisk til, men det får vel gå greit med lån. Boyata blir vel intet annet enn backup, så litt merkelig av City i såfall.

En klype salt og to skal dette selvsagt tas med, men han var faktisk tidligere ute enn alle og fortalte om Perch-signeringen. Jeg måtte selv spise i meg noen ukvemsord jeg hev etter ham..

(han har visstnok kontakter ved flyplassen, hotell eller lignende da han forteller om spillere som befinner seg i Newcastle. )



Edit:

(Fra den egentlige craigcoozy)

craigcoozy // Aug 28, 2010 at 11:05 AM

Ed a knw we have asked this b4 but is there no way u can alter ur security settings so that u cant hav same usee name?? Surely working for ibm ya must of picked up sum gud tips? Its shame wen u gt dum dirty mackem scum bags copying ya name nd putin load shite on here!

Cheers
-----

Synd.
« Siste redigering: 28. Aug. 2010, 12:44 av 17Parker »

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2658 på: 28. Aug. 2010, 00:18 »
Nassim Boukhelifa
this is the lad newcastle have signed today..19 from lens on a free 95% its hm

Kom nettopp øve dette..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2660 på: 28. Aug. 2010, 01:08 »
Dette høres nesten for bra ut til å være sant! men har troen!
Sykt at ben arfa vraker liverpool, arsenal, werder bremen og real madrid, til fordel for oss!
Nassim Boukhelifa har jeg aldri hørt om, Gai assulin har jeg hørt om, men sett ekstremt lite av, så aner ikke hvor god han er, men har hørt at en er et veldig stort talent, robbie keane har vært veldig god, men tror nok han er en over the top spiller, så blir ikke knust om den handelen ikke går i orden, men hadde selvfølgelig vært gøy ;)

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2661 på: 28. Aug. 2010, 01:29 »
har blitt gla av alle ryktene,mn skal ikke juble før drakta er på ;) noe som snart skjer håper jeg :D
Joey Barton 7

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2662 på: 28. Aug. 2010, 02:29 »
Ben arfa skal på medical på mandag, hvilket draktnummer får han? :D 10?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2663 på: 28. Aug. 2010, 07:33 »
Herregud så sykt. Ben Arfa vil ha spilletid, hele tiden. Derfor kommer han til oss. Vi har åpenbart lovt ham en fast plass på laget, noe ingen av de andre lagene har kunnet gjort. I tillegg så har vi en klassemanager sammenlignet med Arsenal og Liverpool :D

Kan hende at vi har fått inn Nassim Boukhelifa fordi han er fransktalende for å gjøre overgangen til Ben Arfa lettere. Forhåpentligvis fordi han er er talent også selvsagt. Men skal ikke undervurdere å ha en som snakker samme morsmål i spillergruppa, spesielt hvis arfa ikke behersker engelsk. Hvis MA og CH har tenkt i disse banene blir jeg mektig imponert.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2664 på: 28. Aug. 2010, 07:47 »
"gui assulin,, ben arfa,, robbie keane and boyatta were all in newcastle today, confirmation expected on tuesday when assulin is expected to get his work permit + robbie keane loan confirmed at same time. arfa will be unveiled tomoz after the wolves game but i have been with him tonite. so i will be back again in a bit as i am actually with the arfa party at the mo i have got a shirt signed by him and photos of me with him. i wll get them uploaded as soon as i get home. should be leaving here within the next hr so catch yous again asap, sorry i have to run again but its not often you get a chance like this"

Det hele virker rart spør du meg. Jeg blir derimot veldig glad om det viser seg at vi har skaffet oss Assulin og Ben Arfa:) Robbie Keane er jeg skeptisk til, men det får vel gå greit med lån. Boyata blir vel intet annet enn backup, så litt merkelig av City i såfall.

En klype salt og to skal dette selvsagt tas med, men han var faktisk tidligere ute enn alle og fortalte om Perch-signeringen. Jeg måtte selv spise i meg noen ukvemsord jeg hev etter ham..

(han har visstnok kontakter ved flyplassen, hotell eller lignende da han forteller om spillere som befinner seg i Newcastle. )

Dette hørtes litt vel i overkant ut! Men hadde vært veldig morro om det stemte.
Hadde jo vært fantastisk å gitt Carroll en så god makker som det Robbie Keane er. Ville jo vært en spissduo som kunne plaget ethvert forsvar. Den spissduoen garanterer jo også mål i fleng.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2665 på: 28. Aug. 2010, 10:47 »
Mange spennende spillere linket til Newcastle i dag.
Keane, han er ikke over the top? Hadde vært en spiller som hadde passet utmerket sammen med Carroll. Flink til og lese spillet og han er veldig bra til og løpe på andre baller, en bakromspiller. Akkurat hva vi trenger. Men spørsmålet er vel heller om han godtar hva vi kan gi han i lønn?
Assulin, har vel vært talent en god stund. Usikker på hva vi for i han, men kan vel kalles en meget kreativ midtbanespiller? Det er jo noe alle i forumet har etterlyst?
Boyatta, han vet jeg lite om? Men han scoret jo i Citys European League kamp i midtuka? Hadde vært glimrende og lånt han ut sesongen..

Gleder meg til de kommende dagene, for jeg tror noe vil skje.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2666 på: 28. Aug. 2010, 11:06 »
Skjønner ikke at folk kan være annet en positive til et evt lån av Robbie Keane. Han har en veldig imponerende målstats i tidligere klubber. Og at han ikke spiller fast i Spurs lenger skal ikke ha mye å si, når de har Crouch, Defoe, Pavlyuchenko og en haug offensive midtbanespillere. Keane hadde klart blitt vår beste spiller om han kom hit. Han er ikke spessielt treig heller som noen vil ha det til. Kan ikke tenke meg han vil kreve jævla mye lønn heller, ettersom jeg tror han er ganske keene på spilletid.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2667 på: 28. Aug. 2010, 11:19 »
Kan ikke tenke meg han vil kreve jævla mye lønn heller, ettersom jeg tror han er ganske keene på spilletid.
du mener vel at han er ganske keane på spilletid?

uff :-X den var tørr :-\

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2668 på: 28. Aug. 2010, 11:21 »
Ser at Fulham har kjøpt Carlos Salcido fra PSV, det betyr at Paul Konchesky er på vei bort fra klubben. Han kunne vært en utfordrer på VB for Enrique?

Høhø, Matsaran :P

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2669 på: 28. Aug. 2010, 11:24 »
jævlig tørr!
"Keane hadde klart blitt vår beste spiller om han kom hit." Veell.... Kan ikke si meg heelt enig med den der... Etter hva han har vist de siste 2 årene...
2009–   Tottenham Hotspur   34   (11)
2010   → Celtic (loan)   16   (12)

Greit nok med 12 mål på 16 kamper for Celtic men, det er skotsk premier league... det er 2 lag der som har verdt noe og det er Celtic og Rangers.

Glad jeg var der!