20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366468 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1155 på: 13. Jan. 2011, 15:41 »
Vi trenger ikke flere sentrale midtbanespillere ???
Vi trenger spiss, back, vinger :-*

Til meg?:) Hammill er vel hovedsaklig ving tror jeg.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1156 på: 13. Jan. 2011, 15:42 »
Newcastle United are preparing a move for Tottenham playmaker Niko Kranjcar as the Magpies appear to be struggling to secure a deal for Birmingham City midfielder Sebastien Larsson. Alan Pardew is looking to bring in a creative midfielder as he looks to strengthen his St James’ Park side ahead of the second half of the season that could see the club move upwards towards a top six finish or down into a relegation zone.
http://www.caughtoffside.com/2011/01/13/newcastle-united-plan-6m-move-for-intelligent-tottenham-playmaker
Som dere ser meget seriøs kilde.

Liker Kranjcar, men hva er egentlig hans beste posisjon?

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1157 på: 13. Jan. 2011, 15:52 »
Newcastle United are preparing a move for Tottenham playmaker Niko Kranjcar as the Magpies appear to be struggling to secure a deal for Birmingham City midfielder Sebastien Larsson. Alan Pardew is looking to bring in a creative midfielder as he looks to strengthen his St James’ Park side ahead of the second half of the season that could see the club move upwards towards a top six finish or down into a relegation zone.
http://www.caughtoffside.com/2011/01/13/newcastle-united-plan-6m-move-for-intelligent-tottenham-playmaker
Som dere ser meget seriøs kilde.

Liker Kranjcar, men hva er egentlig hans beste posisjon?
[/quote

Venstrekant i mine øyne. Men han vel vel spille overalt på midtbanen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1158 på: 13. Jan. 2011, 15:53 »
Har lyst på Kranjcar. Selv om mange mener vi ikke trenger en til Sm så har vi ingen bortsett fra Barton som er playmaker. Vi har Smith, Gosling, Guthrie, Tiote og Nolan, men ingen av disse er veldig kreative.

Syntes ikke han passer så godt på kanten, og vil helst ha han som sm. :)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1159 på: 13. Jan. 2011, 16:21 »
Han er jo en glimrende spiller. Men jeg tviler på at vi flesker ut £6 mill nå når vi akkurat har brukt så mye på Arfa.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1160 på: 13. Jan. 2011, 16:27 »
Han er jo en glimrende spiller. Men jeg tviler på at vi flesker ut £6 mill nå når vi akkurat har brukt så mye på Arfa.
Det forundrer meg ikke om Ashley ble overbevist av Pardew om å spytte inn penger i en eller to nye spillere. De satt vistnok sammen og så Stevenage kampen i reprise i går.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1161 på: 13. Jan. 2011, 16:43 »
Han er jo en glimrende spiller. Men jeg tviler på at vi flesker ut £6 mill nå når vi akkurat har brukt så mye på Arfa.
Det forundrer meg ikke om Ashley ble overbevist av Pardew om å spytte inn penger i en eller to nye spillere. De satt vistnok sammen og så Stevenage kampen i reprise i går.

Det er mitt håp også, men jeg vil som InspectorC bli overasket om vi bruker £10m i et vindu med Ashley.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1162 på: 13. Jan. 2011, 16:50 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6661168/Blackpool-confirm-Hammill-interest

Hva med denne karen? Ving med 8 mål denne sesongen. Har en utkjøpsklausul på £500 000. Jeg sier ja takk. Minimal risiko som kan lønne seg stort.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1163 på: 13. Jan. 2011, 16:51 »
Håper også at man ser muligheten for europa cup spill i år også! Sviktende form fra lag som Villa, Liverpool og Everton gjør jo at dei siste plassene til europa er fullstendig oppnåelige for dei fleste laga! Er det et januarvindu der det er verdt å bruke peng, er det no !

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1164 på: 13. Jan. 2011, 16:53 »
Håper også at man ser muligheten for europa cup spill i år også! Sviktende form fra lag som Villa, Liverpool og Everton gjør jo at dei siste plassene til europa er fullstendig oppnåelige for dei fleste laga! Er det et januarvindu der det er verdt å bruke peng, er det no !

Helt sant, kanskje det er det MA også tenker. Jeg tror faktisk vi kommer til å overraske med flere gode resultat fremover fordi vi etter all sannsynlighet kommer til å hente inn en forsterkning til nå, i tillegg får vi tilbake Gosling og Ben Arfa snart.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1165 på: 13. Jan. 2011, 16:56 »
Jeg skjønner ikke hvorfor vi bestandig skal vente til langt ute i januar før vi beveger oss på overgangsmarkedet. Jeg er av den typen som mener vinduene må planlegges nøye i GOD TID før de åpner, slik at vi kan begynne å signere spillere allerede fra dag 1. Jeg mener vi har det travelt uansett om vinduet er åpent i én, to eller tre måneder.

Vi trenger så definitivt en del solide tilvekster til stallen, og selv om det ikke er noen stor katastrofe at Larsson seiler forbi, så synes jeg det er bekymringsverdig at alt vi har så langt er Ben Arfa og en hel haug med løse, mer eller mindre urealistiske rykter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1166 på: 13. Jan. 2011, 17:00 »
man vet jo aldri.... men personlig tror jeg ikke Europacup-spill er innenfor rekkevidde.... til det er vi for ustabile... man skal jo aldri si aldri, men ben arfa er ikke tilbake på et par måneder, gosling mangler match-trening, og tiote samler ALTFOR mye kort... virker som han må stå over kamper hele tiden...

Men slik PL er i år, skiller jo 2-3 kamper mellom nedrykk og europaleague spill... så vi får se.. .for min del er jeg fornøyd om man ikke rykker ned.. har mer tro på et langt sommer-vindu og oppryddning i forsvar og en makker til andy... da kan vi snakke..
If it has tits or wheels, count on problems!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1167 på: 13. Jan. 2011, 17:01 »
Vist enn skal tenke sånn må man være sinnsykt smart i hvordan man handler spillere. Da må det bli unge gode spillere eller billige spillere mellom 23-28 år som forsterker selve førstelaget, og disse spillerene kryr det ikke av.

Jeg kunne gjerne tenkt meg unge spillere som er gode nok til å hjelpe og holde oss i premier league denne sesongen, det er det som er og blir klubbens målsetning denne sesongen. Da er det viktigere og kjøpe spillere som kan gjøre dette, samt utvikle seg og være med og gjøre oss mere stabile neste år og enda bedre.
Nå er det på tide denne klubben bygges stein for stein, satse ungt og kjøpe talent, ja kansje dette koster endel, men gevinsten om enn 2-5 års periode er større, og i den perioden har de kansje utviklet seg såpass at vi er med og kjemper om disse europecup plassene, og da igjen heller kjøpe inn 1, 2, eller 3 klassespillere som kan være med og gjøre at vi kjemper om Champions league plass.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1168 på: 13. Jan. 2011, 17:12 »
Skysports.com understands that Sunderland have made a fresh move for Paris Saint Germain's want-away midfielder Stephane Sessegnon after making a permanent bid for his services.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_6661173,00.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1169 på: 13. Jan. 2011, 17:59 »
Ja, det burde vært et bud inne ifra Newcastles sin side her.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.