20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 364899 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1080 på: 11. Jan. 2011, 21:01 »
Jepp, la oss satse på å ikke få inn noen i steden! Gleder meg til å se Routledge på kant på søndag, eller Smith sentralt.

Må ærlig innrømme at jeg begynner å se mørkt på dette overgangsvinduet nå, selv om jeg vet at det er lenge igjen! :)

Ja, det er skremmende å tenke på at det kan skje!
Men som du sier, så er det lenge igjen av vinduet! Og Pardew vil jo ha inn et par spillere  ;)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1081 på: 11. Jan. 2011, 21:05 »
Ingenting forundrer meg med Mike Ashley. Han kan fort ha sagt blankt nei til et krav om £20 000 for en spiller som hadde halvparten i sin gamle klubb. Ashley er ikke den som kaster ut penger i hytt og gevær, og det kan fort være at han mener at £20 000 er et for stort hopp, for en spiller som antakelig er på omtrent samme nivå, men som har mer egnede ferdigheter enn Wayne Routledge.

Men jeg vil heller ikke bli forundret om Hatem Ben Arfa blir vår eneste "forsterkning" i dette vinduet, og at all chit-chaten til Pardew var ren ønsketenkning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1082 på: 11. Jan. 2011, 21:40 »
Det er faenmeg helt utrolig. Folk klager ALLEREDE, og det fordi vi ikke signet en backup på Birmingham som ville doble lønna for å spille for oss!


kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1083 på: 11. Jan. 2011, 21:42 »
Det er faenmeg helt utrolig. Folk klager ALLEREDE, og det fordi vi ikke signet en backup på Birmingham som ville doble lønna for å spille for oss!

Enig. Latterlig. Dessuten er det 11.januar og kun 1/3 del av transfervinduet er unnagjort. Man ser det hos de andre klubbene også, det skjer ikke en dritt. Det er et vanskelig vindu å kjøpe gode spillere i, og mange tviholder på sine for å ikke miste posisjon i serien. Larsson har jeg ikke hatt lyst på heller. Var spennende for to-tre år sida, men har stagnert og ikke utviklet seg videre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1084 på: 11. Jan. 2011, 21:45 »
Det er faenmeg helt utrolig. Folk klager ALLEREDE, og det fordi vi ikke signet en backup på Birmingham som ville doble lønna for å spille for oss!

+1

Sparer sytekvota mi til han blokker noen bedre enn Larsson. £20 000 er fortsatt en rimelig grei lønn, spesielt når vi har lagt oss på denne linja. Hadde Pardew insistert kan jeg ikke se for meg at Ashley hadde sagt nei til den lønna. Det er sikkert noe de har vurdert sammen, og med tanke på Taylors nye kontrakt og Ben Arfa på permanent basis synes jeg ikke det er noe å si på konklusjonen. Vil heller at budsjettet spares og brukes på en spiss ala El Arabi.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1085 på: 11. Jan. 2011, 22:01 »
Enig:)

20000 er jo halvparten(?) Av vårt lønnstak. Det er ingen som er overbeviset om at han vil forsterke oss betydelig. Da er det godt å sende slike signaler ut i markedet.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1086 på: 11. Jan. 2011, 22:03 »
For å gni det inn. Han har en dødballfot som lett matcher Barton sin, assist i ligacup-semifinalen nå.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1087 på: 11. Jan. 2011, 22:04 »
Det er faenmeg helt utrolig. Folk klager ALLEREDE, og det fordi vi ikke signet en backup på Birmingham som ville doble lønna for å spille for oss!


Takk! er helt enig. Det er lenge igjen av vinduet, og det er fortsatt nok av tid igjen til å signere nye spillere. Er ikke lenge siden folk var veldig skeptiske til at vi skulle kjøpe Larsson, og nå når vi kanksje ikke får han allikevel så er DET plutselig katastrofe.
Vi har tross alt allerede skaffet oss en kvalitetsspiller i Ben Arfa, selv om han desverre ikke kan bidra med én gang.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1088 på: 11. Jan. 2011, 22:07 »
For å gni det inn. Han har en dødballfot som lett matcher Barton sin, assist i ligacup-semifinalen nå.
Jepp, to herlige cornere rett etter hverandre. Den siste endte med mål. Og rett etterpå fikk han et spark av Obinna i nøttene, som endte med rødt kort for sistnevnte! :)

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1089 på: 11. Jan. 2011, 22:08 »
For å gni det inn. Han har en dødballfot som lett matcher Barton sin, assist i ligacup-semifinalen nå.
"Rødt kort West Ham: OBINNA. West Ham-spilleren med et real ballespark på Larsson"
Gan canny doon Toon!

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1090 på: 11. Jan. 2011, 22:10 »
Fantastisk unødvendig av Obinna, kan ha ødelagt finale-drømmen til West Ham.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1091 på: 11. Jan. 2011, 22:19 »
Larsson hadde vært en fin tilvekst! Han slår bedre cornere enn Barton og er bedre til å skyte direkte fra frispark. Vi har ikke scoret mange mål på cornere i år!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1092 på: 11. Jan. 2011, 22:19 »
Haha, den siste uka er det veldig mange som har vært skeptiske til Larsson, og plutselig er det "krise" at han ikke kommer  :P

Jeg er rimelig sikker på at Pardew kommer til å signere en eller annen spiller i løpet av vinduet, og hvis han ikke gjør det er det heller ikke krise. Vi ligger på 8. plass i PL, vi har et sterkt lag og vi har hentet Ben Arfa permanent.

Vi er heller ikke så avhengig av nøkkelspillere som det vi trodde vi var. Det er bare når Tiote og Barton er borte vi er skikkelig sårbare, og nå får vi i tillegg Gosling tilbake som jeg tror kommer til å gjøre en bedre jobb enn Smith og Guthrie.

Vi må slutte å være så negative HELE tida til alt.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1093 på: 11. Jan. 2011, 22:28 »
Haha, den siste uka er det veldig mange som har vært skeptiske til Larsson, og plutselig er det "krise" at han ikke kommer  :P

Jeg er rimelig sikker på at Pardew kommer til å signere en eller annen spiller i løpet av vinduet, og hvis han ikke gjør det er det heller ikke krise. Vi ligger på 8. plass i PL, vi har et sterkt lag og vi har hentet Ben Arfa permanent.



Dette.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1094 på: 11. Jan. 2011, 22:59 »
Larsson hadde vært en fin tilvekst! Han slår bedre cornere enn Barton og er bedre til å skyte direkte fra frispark. Vi har ikke scoret mange mål på cornere i år!

Nå har jeg hørt det også.. Jeg tipper vi er blant de som scorer mest på dødballer og det inkluderer mange corner mål. Jeg nevner 2x Villa hjemme, 2x Sunderland hjemme, Carroll mot city hjemme, Colo mot wigan hjemme er de jeg kommer på. Synes du f.eks 6 mål fra cornere er dårlig på 21 kamper?? Vi scorer da på corner hver tredje kamp sånn ca. og du kan legge til en hel haug av mål fra frispark. Er jaggu meg utrolig at folk roper på at dødballene våre er for dårlige, det er kanskje en av de få tingene vi virkelig er gode på...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM