20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366660 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #840 på: 06. Jan. 2011, 14:01 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3058203.ece

Liverpool ønsker også å forsterke laget sitt i dette overgangsvinduet. Nå blir Newcastles ving Wayne Routledge linket Anfield. Newcastles nummer ti skal ha en prislapp på rundt 70 millioner kroner.

Jeg må bare si, løp og kjøp, Roy!! 70 mill for en mann som ikke kan slå innlegg høres bra ut for min del!! :)

Dog er ikke nettavisens ryktespalte verdens mest pålitelige kilde, men herregud for et rykte om det stemmer!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #841 på: 06. Jan. 2011, 14:02 »
Jeg må le av Birmingham hvis de henter en 30 år gammel Robbie Keane for 7m pund. Karriere-pila har pekt konstant nedover siden 2008. Jeg er glad vi er ferdig med sånne type kjøp!

Bentley er verdt maks 5m pund etter min mening. En veldig god spiller med godt sluttprodukt, gjør nok at prisen må bli såpass.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #842 på: 06. Jan. 2011, 14:03 »
@DanielArnold7 He's been looking at about half a dozen Champ players and is also trying to push loan for Bentley through.
about 1 hour ago via Echofon in reply to DanielArnold7

Tror Bentley kunne vært god for oss, komme inn i spillergruppa og bli tatt godt vare på. Bentley forran Rout, anyday. Rout er ike fotballspiller, han bare løper jævlig kjapt, og fungerer bare mot svakere lag på etterskudd i kontringer.
Med Bentley på høyre, eller sentral, og Barton vis a vi, med Ben Arfa på kant tror jeg kan bli meget bra. Da har vi 2 dødballsspesialister, som også kan være farlig på avstand. Prisen kommer heller ikke til å bli for mye.
Har en følelse av at Bentley kommer til å blomstre litt under oss igjen, ny start og en gruppe som ønsker han velkommen sammen med fansen. Det kan gjøre mye med en spiller
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #843 på: 06. Jan. 2011, 14:05 »
Overaskende hvis vi bruker over £10m i dette vinduet. Hvis det er snakk om en permanent overgang for Bentley så må vi nok komme rundt det. Jeg syntes egentlig vi er best når vi spiller 4-4-2 med Barton på høyrekanten så ønsker heller en spiss inn, men har også troen på at Bentley kan bli bra så vil være fornøyd ved en overgang.

Andre spillere som kan være akutelle;

Dundee United have confirmed that one of two approaches for striker David Goodwillie has come from an English Premier League club.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/d/dundee_utd/9344056.stm

Skysports.com understands a host of Premier League clubs are chasing Levski Sofia striker Garra Dembele. Dembele has caught the attention of clubs in England after netting 27 goals in all competitions for Levski this season.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6638047,00.html

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #844 på: 06. Jan. 2011, 14:11 »
Overaskende hvis vi bruker over £10m i dette vinduet. Hvis det er snakk om en permanent overgang for Bentley så må vi nok komme rundt det. Jeg syntes egentlig vi er best når vi spiller 4-4-2 med Barton på høyrekanten så ønsker heller en spiss inn, men har også troen på at Bentley kan bli bra så vil være fornøyd ved en overgang.


Barton har vært helt fantastisk på høyre, og jeg ønsker heller ikke å endre det akkurat nå. Men Bentley er en anvendlig spiller som kan spille både høyre, venstre og sentralt. Og skulle Barton bli skadet, så er det ikke fullt så krise hvis vi skulle ha Bentley i stallen, fordi da har vi fortsatt en spiller med god fot. Noe av våre største problemer denne sesongen var når Barton var suspendert og Danny Guthrie måtte stå for dødballene...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #845 på: 06. Jan. 2011, 14:14 »
Ja, fy faer det var en dårlig periode, plukket vel kun 1 poeng mot formsterke Chelsea på den perioden der. I tillegg kan det føre til at spillet heves gjennom konkurranse.
Allikevel, Bentley og Benny inn i dette vinduet. Nå kjenner ikke jeg Ashley, men av det jeg har fått med meg betyr det slutten på overganger. Det skjer jo ikke at vi får inn ny spiss, venstreback, Gradel, Bentley og Benny... Så hvis vi tenker spiss kontra Bentley ønsker jeg meg heller en god spiss
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #846 på: 06. Jan. 2011, 14:23 »
Klose er free agent til sommeren da, kunne henta han på en 2-årskontrakt. Hadde hevet angrepsrekka
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #847 på: 06. Jan. 2011, 14:33 »
Overaskende hvis vi bruker over £10m i dette vinduet. Hvis det er snakk om en permanent overgang for Bentley så må vi nok komme rundt det. Jeg syntes egentlig vi er best når vi spiller 4-4-2 med Barton på høyrekanten så ønsker heller en spiss inn, men har også troen på at Bentley kan bli bra så vil være fornøyd ved en overgang.


Barton har vært helt fantastisk på høyre, og jeg ønsker heller ikke å endre det akkurat nå. Men Bentley er en anvendlig spiller som kan spille både høyre, venstre og sentralt. Og skulle Barton bli skadet, så er det ikke fullt så krise hvis vi skulle ha Bentley i stallen, fordi da har vi fortsatt en spiller med god fot. Noe av våre største problemer denne sesongen var når Barton var suspendert og Danny Guthrie måtte stå for dødballene...

Det er sant og slik sett vil Bentley være en meget nyttig singering. Det som ligger litt i kortene er at vi vil gå over til 4-5-1 slik vi f.eks. spilte mot spurs og jeg håper ikke det blir en permanent endring.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #848 på: 06. Jan. 2011, 14:44 »
Overaskende hvis vi bruker over £10m i dette vinduet. Hvis det er snakk om en permanent overgang for Bentley så må vi nok komme rundt det. Jeg syntes egentlig vi er best når vi spiller 4-4-2 med Barton på høyrekanten så ønsker heller en spiss inn, men har også troen på at Bentley kan bli bra så vil være fornøyd ved en overgang.

Andre spillere som kan være akutelle;

Dundee United have confirmed that one of two approaches for striker David Goodwillie has come from an English Premier League club.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/d/dundee_utd/9344056.stm

Skysports.com understands a host of Premier League clubs are chasing Levski Sofia striker Garra Dembele. Dembele has caught the attention of clubs in England after netting 27 goals in all competitions for Levski this season.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6638047,00.html

Jeg er veldig positiv til Goodwillie. Har ikke sett mange kamper med Dundee United, men han virker som en veldig spennende type.  Det vil være en sjanse, spesielt billig vil han sikkert ikke være heller, så det er mulig det er andre alternativer som er mer fornuftige.

Edit: Ser i artikkelen at antatt pris er rundt £1.5 mill. Løp og kjøp.
« Siste redigering: 06. Jan. 2011, 14:54 av torfinn »

magnus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 441
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #849 på: 06. Jan. 2011, 14:52 »
Bentley, spilleren som kostet 16 mill pund for to år siden... Har sett han spille og hvis han går så håper jeg virkelig han tar seg sammen for i spurs har han vært direkte svak.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #850 på: 06. Jan. 2011, 15:21 »
For å være ærlig tror jeg Bentley, og Benny for den saks skyld, trenger å bli verdtsatt. Tottenham har mange gode spillere og da får han så klart svekket tro på seg selv. I Norwich og Burn var han kanongod. Jeg tror hans ego trenger å bli dyrket litt, som jeg har nevnt tidligere, og når han da kommer inn i en spillergruppe som er positiv til fyren, han får litt kamper og tro på seg selv, så tror jeg dette kan være et godt kupp.
Han har uansett ikke fått den sjansen i Spuds som han hadde fortjent, og han har jo puttett noen perler.
Det jeg er skeptisk til er prisen, synes vi kan melke Tham litt her nå, de har ikke akkurat mye å forhandle om.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #851 på: 06. Jan. 2011, 15:25 »
#nufc working towards closing a deal for David Bentley about 1 hour ago via Twitter for iPhone

From cwarr07′s Twitter.

Also Hodgson is supposedly getting sacked, haha.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #852 på: 06. Jan. 2011, 15:26 »
Litt spam her nå men:

SSN report:

“The Toon boss is believed to be interested in Keane’s team-mate David Bentley, also out of favour at White Hart Lane, while a number of Manchester City players are reportedly on Pardew’s radar.”
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #853 på: 06. Jan. 2011, 15:39 »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #854 på: 06. Jan. 2011, 15:41 »
Hva skal vi med Bentley egentlig? Barton spiller nå kanskje sin beste fotball fra høyrekanten..Der har en bedre tid enn sentralt, og får gang etter gang plotte inn lissepasninger. Bentley er ikke en spiller vi setter på benken. Jeg ville heller ha kjøpt en spiller mer ferdigutviklet enn Ranger, men som samtidig er fornøyd med å få spille fast når det er cup/skader/suspensasjoner