20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 367045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #225 på: 29. Nov. 2010, 01:03 »
Synes helt klart at en ny ving bør prioriteres i Januar. Vi har kun Jonas og Routledge som er vinger. Routledge hadde en bra kamp i dag, og jeg håper virkelig han kan fortsette sånn! Jonas har vært fryktelig svak i November, og hadde trengt litt konkurranse. Husker han ble benket i starten av sesongen pga Ben Arfa, så kom han tilbake og startet mot City og var BB. Kampen i dag og kampene mot Blackburn og Fulham har han vært så frustrerende dårlig at jeg har knapt ord. Hadde jeg vært trener for en sånn spiller hadde jeg tatt opp hammern og banka inn litt spilleforståelse i hodet hans.

David Bentley, Adam Johnson eller en annen som faktisk KAN å slå et jævla innlegg, og som har litt over gjennomsnittet peiling på når man skal drible og når man skal slå.

Tar også imot en ny spiss. Virker som Ameobi fortsatt ikke er helt 100% fit, han er ihvertfall ikke like skarp som han var mot West Ham, Sunderland og Arsenal. Carroll er selvsagt fantastisk, men bak disse er det ganske tynt. Ranger har et og annet godt innhopp, og det er i tråd med hva vi realistisk kan forvente av en 19 åring. Løvenkrands er for dårlig, og Leon Best er et stort spørsmålstegn. Nicklas Bendtner, Roque Santa Cruz, Jo, Daniel Sturridge? En av disse kunne vært en mulighet på lån...

Vet at Hughton gjentatte ganger har sagt det ikke blir noen kjøp, men et lån eller to burde være mulig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #226 på: 29. Nov. 2010, 08:20 »
Håper virkelig Hughton drar noen kaniner opp av hatten i januar, da fortrinnsvis en kantspiller og en spiss som kan være et kvikt uromoment ved siden av Carroll.
Ranger har noe av dette i seg men trenger nok et år eller to i Championship, ellers gledelig å se at L.Best var på benken igjen i går. Spent på om han kan bidra fremover eller om han faller igjennom da han har en del kvaliteter som jeg tror kan utfylle Carroll bra. Ellers spennende å se fremover hvor Barton plasseres når han nå er tilbake. Kommer vel an på om Nolan er raskt klar igjen og om Routledge fortsetter den positive utviklingen fra i går. Guthrie trenger nok litt tid..

Tror faktisk at Huseklepp kunne gjort en jobb både som spiss og kant per i dag, kanskje ikke som en sentral brikke i første 11'eren men som mer som joker som kommer inn siste 20'. Vil ikke koste mye med tanke på Branns økonomi heller. Ellers synes denne Hammill som et spennende prospekt. Hadde ikke takket nei til A.Johnson heller selv om det nok er mer drømmertenkning fra de engelske tabloider
« Siste redigering: 29. Nov. 2010, 08:23 av Andi »

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #227 på: 29. Nov. 2010, 08:30 »
David Bentley hadde vært en bra spiller å få inn, har fått lite spilletid, usikker på om han er skadet. Vi trenger absolutt en ving i januar, uavhengig om vi kjøper Ben Arfa eller ikke.

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #228 på: 29. Nov. 2010, 09:19 »
Kvifor skal det vere urealistisk med Adam Johnson på lån i Januar? Adam er Newcastle gutt fra sine yngre dager og han trenger Våren til og spele mykje og da kan han velge Newcastle for og komme igang igjen. Ser det var spekulert litt i dette på enkelte engelske side også.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #229 på: 29. Nov. 2010, 09:50 »
Adam Johnson hadde vært en drømmesignering. Men jeg er litt i mot å hente han bare for en vårsesong, liksom for å hjelpe city. Bør skaffe oss en kjøpsklausul. Men det kan selvfølgelig gjøre det helt umulig, med tanke på markedsprisen for en såpass ung og lovende engelskmann. Jeg synes det er helt uforståelig at han ikke spiller mer for city. Klart deres beste ving.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #230 på: 29. Nov. 2010, 09:58 »
Det er vel heller for å hjelpe oss selv, da vingene våre er ganske mediokre. Vi trenger sårt en av Johnsons klasse og da tar jeg imot ham med åpne armer i 5 mnd.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #231 på: 29. Nov. 2010, 10:58 »
Det viste seg mot Bolton at vi har en stall på linje med kate moss' midje i glansdagene. Jeg mener vi må ha inn en midtbanespiller, og en spiss med fart.  8)
Who else...... Alan Shearer

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #232 på: 29. Nov. 2010, 12:56 »
Bentley vil jeg ikke ha. Han var fantastisk i Blackburn, men har virkelig  i Spurts. Han slår gode innlegg, men han har en stygg tendens til å gjøre alt så forbanna vanskelig. Skal på død og liv begynne å gå rundt backen eller slå innlegg fra langt ut i midtbanen til tross for at høyrebacken til spurs kommer på overlapp gang på gang. Gjør ting ufattelig tungvint. Og slike spillere har vi nok av.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #233 på: 29. Nov. 2010, 13:14 »
Bentley har ikke fått det til i Spurs, men han har heller ikke fått nødvendig tillit og har slitt med skader. Han har et godt skudd slår fantastiske innlegg, har gode dødballer og er en grei spiller ellers. Kan spille på begge kantene og sentralt. Konklusjonen din om Bentley, Inspector, virker tynn og sporadisk. Han er en god spiller som hadde passet oss veldig bra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #234 på: 29. Nov. 2010, 13:17 »
Enig med Nordin, vi trenger en (hurtig) ving som kan passere motstanderens back og slå et godt innlegg! Hadde ikke vært meg imot heller, om vi hadde signert Johnson, selv om det bare hadde vært for 5mnd..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #235 på: 29. Nov. 2010, 13:20 »
Enig med mye her angående vinger og spiss. Ideelt sett skulle også Ranger hatt en sesong i nPC som Carroll hadde - det hadde gjort han underverker. Men per nå har vi rett og slett ikke råd til det, fordi stallen er såpass tynn. Skulle gjerne hatt en bakromsspiss av endel bedre kaliber enn Løvenkrands.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #236 på: 29. Nov. 2010, 13:32 »
En spiss med fart, som kan true bakrommet hadde absolutt ikke vært feil nei!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #237 på: 29. Nov. 2010, 14:15 »
Bentley har ikke fått det til i Spurs, men han har heller ikke fått nødvendig tillit og har slitt med skader. Han har et godt skudd slår fantastiske innlegg, har gode dødballer og er en grei spiller ellers. Kan spille på begge kantene og sentralt. Konklusjonen din om Bentley, Inspector, virker tynn og sporadisk. Han er en god spiller som hadde passet oss veldig bra.

Jeg har sett Bentley en del ganger i Spurs pga en kamerat av meg er Thamfan. Det er få ting som irriterer meg mer enn spillere ala Jonas, Routledge og Bentley som skal jokke med den ballen i stedet for å spille raskt i lengderetning når muligheten åpenbart er til stede. Og Bentley er kliss lik Jonas og Routledge på den måten. Husket da han kom til Spurs: brukte ALDRI overlappen til backen. Han mistet ikke plassen i Tham fordi han var skadet. Han mistet plassen fordi han spilte elendig. Han har fantastiske innlegg når han først klarer å komme seg ned til dødlinja. Problemet er har en stygg tendens til å vil slå inn mye tidligere i stedet for å komme rundt backen eller bruke overlapp. Og disse innleggene er mye vanskeligere å utføre enn de fra området rundt hjørneflagget og utover. Men i den senere tid har vært plaget med skader ja.  Likevel er han definitivt bedre enn Rotledge og Jonas. Dog kommer han til å bli alt for dyr til at jeg vil ha ham.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #238 på: 29. Nov. 2010, 14:25 »
Bentley har ikke fått det til i Spurs, men han har heller ikke fått nødvendig tillit og har slitt med skader. Han har et godt skudd slår fantastiske innlegg, har gode dødballer og er en grei spiller ellers. Kan spille på begge kantene og sentralt. Konklusjonen din om Bentley, Inspector, virker tynn og sporadisk. Han er en god spiller som hadde passet oss veldig bra.

Jeg har sett Bentley en del ganger i Spurs pga en kamerat av meg er Thamfan. Det er få ting som irriterer meg mer enn spillere ala Jonas, Routledge og Bentley som skal jokke med den ballen i stedet for å spille raskt i lengderetning når muligheten åpenbart er til stede. Og Bentley er kliss lik Jonas og Routledge på den måten. Husket da han kom til Spurs: brukte ALDRI overlappen til backen. Han mistet ikke plassen i Tham fordi han var skadet. Han mistet plassen fordi han spilte elendig. Han har fantastiske innlegg når han først klarer å komme seg ned til dødlinja. Problemet er har en stygg tendens til å vil slå inn mye tidligere i stedet for å komme rundt backen eller bruke overlapp. Og disse innleggene er mye vanskeligere å utføre enn de fra området rundt hjørneflagget og utover. Men i den senere tid har vært plaget med skader ja.  Likevel er han definitivt bedre enn Rotledge og Jonas. Dog kommer han til å bli alt for dyr til at jeg vil ha ham.

Hva er problemet med dette? Jo flere innlegg jo flere muligheter inne i boksen for Carroll. Det er nettopp dette vi savner, en ving som faktisk er ivrig etter å crosse ballen inn i boksen. Dessuten har han en god fot! Når Joey Barton har spilt ving denne sesongen har vi sett flere av denne typen innlegg og med Shola og Carroll inne i boksen så får vi våre muligheter. Kan muligens stemme at det er vanskeligere innlegg enn de fra nede ved dødlinja, men Bentley er mer enn kapabel nok på innlegg.

Vil mye heller ha en sånn type ving som Bentley, enn at vi henter Shaun Wright-Phillips som er dødsrask, kan drible et par mann, men som aldri kommer til et godt innlegg. Dessuten er ikke Bentley på langt nær slik som Jonas, at han dribler seg bort hele tiden. Det stemmer ikke...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #239 på: 29. Nov. 2010, 16:26 »
vi får satse på at adam johnsen ikke får spille meir for city så kjøper vi han for en billig penge:)