20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Morten Gamst Pedersen?  (Lest 18655 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #45 på: 29. Mai 2005, 16:22 »
Sitat fra: "Mushans"
Sitat fra: "Asbjørn"
Inne å tittet på FCK hjemmesiden, og i de kampene Hoseth har startet blir han svært ofte byttet ut i det 60-75 minutt. Hadde han vært en nøkkelspiller ville aldri dette vært tilfelle.


Er vel neppe en benkesliter om du starter alle kampene.. Ikke noe bombe at du ikke har fotballkunnskapen på plass.. Kanskje du burde hatt litt kunnskaper om det du kommer med?

Haha, bruke Descartes uten å vite hvem han er en gang.. Makan til tulling!


Sliter du ikke benken når du blir byttet ut stort sett i hver eneste kamp? Hoseth blir byttet ut i flertall av kampene når det står 35-15 minutter igjen av kampene. Etter din mening så er han vel ikke benkesliter siden han går rett i dusjen.

Å tro at en spiller som til stadighet blir tatt av banen for FCK, skal kunne heve Newcastle til CL blir bare for dumt, men mulig du har et spesielt forholdt til Hoseth. Ihvertfall svært opptatt av frisyrer og div.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #46 på: 29. Mai 2005, 16:27 »
Ellers så var dette det siste innlegget jeg gidder å svare fra deg Mushans. Drittslengingen din gidder jeg ikke bli med på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #47 på: 29. Mai 2005, 16:33 »
4 mål på 11 kamper er vel ikke så fryktelig gale når du sitter på benken!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #48 på: 29. Mai 2005, 16:36 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ellers så var dette det siste innlegget jeg gidder å svare fra deg Mushans. Drittslengingen din gidder jeg ikke bli med på.

Ellers så er det vel ikke så lenge til før du argumenterer med hvor gode enkelt spillere er med antall scorede mål. Det var jo bare tull med spillere som Boa Morte og Keane.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #49 på: 29. Mai 2005, 16:37 »
Denne tråden handler ikke om Magne Hoseth!!

Bli ferdige!!

Bjørn - veffal lei
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #50 på: 29. Mai 2005, 16:37 »
Hmm, skal du tillegge meg utsagn som jeg overhode ikke har kommet med?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #51 på: 29. Mai 2005, 16:38 »
Saken er vel at Hoseth er et mye bedre kjøp enn Gamst Pedersen..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #52 på: 29. Mai 2005, 16:54 »
Det spørs om vi skal bruke han på vingen eller i midten!Er det på vingen,så er jo Gamst mye bedre valg!Han er raskere og har mye bedre innleggsfot!Hoseth hadde passet bedre inn i Spania eller Italia,Han er jo altfor treig!men god teknikk det har han!I premier league så ville eg heller satset på Gamst enn Hoseth!Ganske enkelt fordi han hadde passet best inn hos oss!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #53 på: 29. Mai 2005, 17:03 »
Enig med deg der, det Newcastle "alltid" har vært gode på er jo kantspillet, nå er jeg ikke den store historikern som mange andre her inne er, men kan jo nevne Ginola, Gillespie, Solano, Robert, mange kan sikkert ramse opp mange fler, men jeg gidder ikke!
Vi er kjent for folk med stor fart langs kantene og presise innlegg, som samtidig kan gjøre vidunder med ball, så Morten Gamst kunne vært en god mann på vår kant. Men nå virker det jo som at N'Zogbia er rett mann til å etterhvert bli en stor mann på den kanten, så hvem vet...

Men at MGP hadde passet bedre i NUFC enn Hoseth tror jeg også egentlig...

Bjørn - sliten
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads