20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?  (Lest 9425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #15 på: 26. April 2017, 23:59 »
Hehe.. stemmer det ja. Tenkte mer på at blir nok kun 1 ny back. Og da vil jeg heller forsterke ventre med shaw. Yedlin+ Anita er oki på høyre.

En annen midtstopper jeg kunne tenkt meg er sakho. Hva loserpool driver med der skjønner jeg ikke. Deres klart beste stopper sammen med matip. Men mulig noen holdningsproblemer?
Uansett Benitez drar han nok ned på jorda og da er han en veldig god stopper. Som et alternativ om Shawcross ikke skulle gå i boks 😜

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #16 på: 27. April 2017, 00:48 »
Sakho er jeg positiv til. Ellers mener jeg vi bør se til Tyskland eller Italia for å finne gode, talentfulle forsvarsspillere. Hvis du ikke spiller i Juventus, Roma, Napoli, Inter, Milan, RB Leipzig, Dortmund eller Bayern München, kan det være lukrativt å ta en tur til England.

Er også flust med offensive talenter i Spania.

Nå snakker jeg selvsagt om relativt etablerte spillere på de litt mindre lagene i disse nasjonene. Litt sjansespill er det å hente spillere fra utlandet, men vi kan ikke bare kjøpe britisk.

Spennende å se hvem vi prøver oss på, føler meg ganske sikker på at vi vil forsøke å hente Tom Cairney. Rykker ikke Fulham opp, tror jeg han kommer også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #17 på: 27. April 2017, 08:31 »
Tom cairney 👎

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #18 på: 27. April 2017, 08:54 »
Tom cairney 👎
Går ut i fra at den tommelen peker feil vei? Tom Cairney ville vært en meget god forsterkning. Han har vært en av ligaens aller beste spillere denne sesongen, og banket inn 11 mål og 10 assist fra sin sentrale midtbaneposisjon. Kan brukes både i Shelveyrollen og Diamerollen.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #19 på: 27. April 2017, 09:57 »
Cairney kan nok være en god signering det. Men jeg tror Fulham er det laget med størst sjanse til å rykke opp i playoff og da selger de neppe Cairney.

Jeg synes vi skal tenke "value" , noe vi faktisk var veldig gode til i en periode før Cabella og Thauvin-glippene.

Vi har ikke muligheten til å hente fra storlagene rundt omkring i Europa, men jeg er helt enig med at det bør være muligheter på nivået under.

Charlie Taylor på bosman fra Leeds til å konkurrere med Dummet på VB må være en knallfin signering.

John Anthony Brooks fra Hertha Berlin tror jeg er som skapt for PL. (landslagskompis med Yedlin)

Trippier er et veldig godt shout! Er han tilgjengelig er det bare å kjøre. Tenk de innleggene mot Mitro!

Ignacio Camacho har slitt med et svakt Malaga-lag i år og er mye mulig klar for nye utfordringer. Herlig dynamo av en spiller som kan bli Benitez sin nye Xabi Alonso? MYE bedre enn denne Mccarthy som har blitt linket så hardt.

Matthias Kranevitter ser ikke helt til å ha funnet seg til rette i Sevilla eller Atletico så langt. Tilgjengelig?

Kevin Mirallas ute i kulden i Everton? Sansen for spilleren selv om han begynner å bli voksen.

+ 2 drømmesigneringer:

Leverkusen har hatt en meget svak sesong. Kline inn et stort bud på Calhanoglu? (slevealarm)

Bakambu har også slitt litt med å komme i gang i år, men nå er han tilbake. Splash the Casssssh!



 



TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #20 på: 27. April 2017, 10:27 »
Tom cairney 👎
Går ut i fra at den tommelen peker feil vei? Tom Cairney ville vært en meget god forsterkning. Han har vært en av ligaens aller beste spillere denne sesongen, og banket inn 11 mål og 10 assist fra sin sentrale midtbaneposisjon. Kan brukes både i Shelveyrollen og Diamerollen.

Ja og ta en titt på fjorårets stats på Diame i championship. Han var jo en gud. Tror dessverre ikke cairney blir noe særlig i premier League.
Vil mye heller ha enten King eller Sigurdsson i den posisjonen.
Typisk at spillere som er guder i championship,faller totalt igjennom i premier League.
Charlie adam Blackpool, ræva i pool og stoke, grei i første ses Blackpool hadde i pl men falt igjennom etter hvert. Tror cairney faller i samme katogori. Knockart,Jordan Rhodes++++

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #21 på: 27. April 2017, 10:50 »
Dette kunne vært en fin, og sannsynlig (?) 11'er. Med utgangspunkt i at det handles i PL, som jeg håper det hovedsaklig gjøres denne gang. Carrick er åpenbart en kortsiktig løsning, men jeg tror det hadde vært gull, både fordi han fortsatt holder godt PL-nivå og fordi jeg tror at han innerst inne drømmer om å spille i svart og hvitt:) Steve Cook har imponert meg i år, vel så mye som Shawcross. Og han er yngre.
               
           Darlow
Trippier-Clark-S.Cook-Shaw
      Shelvey-Carrick
Ritchie-Sigurdsson-D.Gray
           Gayle


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #22 på: 27. April 2017, 11:03 »
Lekent lag, lefsen.
Forøvrig enig med det som sies om at vi ikke kan leke fullstendig FM. Vi blir garantert å beholde langt flere enn de som blir nevnt i første innlegg, og det er vel ikke bare fordeler med å bytte ut et lag i gangen. I en retursesong i PL vil vi nok måtte ha spillere i laget som i det lengre løp bør vekk. Tenker at spillere som Clark og Gayle ikke nødvendigvis er spillere som tar oss veldig langt opp på tabellen - men vil være nyttig i minst en sesong til.
Det viktige er jo at de vi kjøper er spillere som virkelig hever førstelaget. Og det trengs i alle ledd. Minst to i forsvar og på midten, og gjerne en mann vi er tryggere på at scorer mål i PL enn dagens spisser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #23 på: 27. April 2017, 11:07 »
                Krul
Trippier-Clark-Shawcross-Shaw
      Shelvey-wilshere
chamberlain-Sigurdsson-ritchie
           Benteke

Er faktisk ikke så usannsynelig at alle disse er tilgjengelige.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #24 på: 27. April 2017, 14:49 »
Wilshere kjem garantert til å berre spela 50% av kampane ;)

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #25 på: 27. April 2017, 16:37 »
                Krul
Trippier-Clark-Shawcross-Shaw
      Shelvey-wilshere
chamberlain-Sigurdsson-ritchie
           Benteke

Er faktisk ikke så usannsynelig at alle disse er tilgjengelige.
Liker laget :) Legger du ut?

Trippier - £15 mill
Shaw - £20 mill
Wilshere  - £20 mill
Sigurdsson - £20 mill
Chamberlain - £20 mill
Benteke - £30 mill

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #26 på: 27. April 2017, 18:51 »
Tror nok du må nærmere £35mill for Chamberlain? Tror også han sikter langt høyere enn Newcastle. Liverpool har vært heftig linket til han så vidt meg bekjent.
Nei.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #27 på: 27. April 2017, 21:22 »
                Krul
Trippier-Clark-Shawcross-Shaw
      Shelvey-wilshere
chamberlain-Sigurdsson-ritchie
           Benteke

Er faktisk ikke så usannsynelig at alle disse er tilgjengelige.
Liker laget :) Legger du ut?

Trippier - £15 mill
Shaw - £20 mill
Wilshere  - £20 mill
Sigurdsson - £20 mill
Chamberlain - £20 mill
Benteke - £30 mill

Blir 125mill pund. Er det så usannsynlig? Regner jo med at det selges for 40 mill også.
Og vi bør jo ha 25mill for gini, 20 mill for sissoko + flere gode salg tidligere. + TV Penga er jo enorme.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #28 på: 27. April 2017, 22:33 »
Trippier blir nok ikke så dyr. Bør ikke være fornøyd med å være så til de grader andrevalg i Spurs. Men blir Poch, og Walker forsvinner, kan det hende han blir førstevalg.

Men av de 40 mill pund vi gikk i overskudd med i fjor på overgangsmarkedet, vil jeg tro en stor del gikk med til drift! Ashley kom vel med nok et lån, og da vil tro han tok av overgangsbudsjettet før lånet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Hvem skal ut, hvem skal beholdes?
« Svar #29 på: 28. April 2017, 02:14 »
Jeg tror først og fremst at man kan tenke på hvilke spillere som passer for Rafa. Det er jo laget i helhet som teller, og når Danny Simpson vinner Premier League kan f.eks. Paul Dummett være en bra back for oss om vi hadde hatt en Mahrez-type på venstrevingen.

Det er også meningsløst å tenke på at vi skal kjøpe en hel ny stall, men heller fokusere på å kvitte oss med de 6-8 svakeste spillerne våre og bytte de ut med 6-8 spillere som vil være blant våre aller beste.

UT: Hanley, Sels, COLBACK, Anita, Gamez, Ameobi, Haidara, Gouffran, Murhpy

INN: Høyreback, stopper, midtbaneanker, offensiv midtbane, venstrekant og spiss +

 :D

Trippier et veldig godt forslag, og om Swansea rykker ned så er det sikkert mulig å få Gylfi for 20 millioner pund.

Den store utfordringen er en solid stopper som kan spille med enten Clark, Mbemba eller Lascelles. En klassestopper er ikke enkel å finne, men plutselig har man den nye Van Djik.

Et midtbaneanker er gull verdt, bare se på Kante, så vi ikke satser alt på Hayden. Han kan også rotere enten med Shelvey eller ved siden av Shelvey. Gjerne et anker med litt fart, noe vi mangler sentralt på banen, vi blir jo tidvis kontret i senk på hjemmebane. Mange lag har også kjappe offensive midtbanespillere som vi må ta fatt på.

En offensiv mann bak spissen er også must, da vi mangler mye kreativitet. Diame kan fungere som backup, kanskje til og med De Jong? Sigurdsson om Swansea rykker ned eller Tielmanns hadde vært en våt drøm her.

En venstreving som er kjapp, kan drible og også jobber bakover er også veldig vanskelig å finne. Jeg hadde heller ikke vært fremmed for å prøve Thauvin under Rafa, som en backup selvsagt. Serge Gnabry er interessant og ung, samme med Townsend,

Og ikke minst en spiss. Rafa liker kjappe og atletiske spisser, tenk Fernando Torres, og de er heller ikke lett å finne. En skadefri Daniel Sturridge på lån med opsjon? Eller se til Spania: Bakambu, Andone, Aspas?

Har et lite håp om at Ayoze blomstrer for fullt neste sesong også etter ett år med Rafa. Fantastisk avslutter i utgangspunktet!
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"