20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ailton fra Shalke 04 og Appiah fra Juventus  (Lest 2194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

  • Gjest
Ailton fra Shalke 04 og Appiah fra Juventus
« på: 22. Juli 2005, 16:27 »


Ailton ble kjøpt av Besiktas for en sum rundt 3-4 millioner, er det bare jeg elelr er det fullstendig katastrofe??????
Hvorfor i all verden gikk ikke Newcastle inn med bud der, herregud jeg hadde lett brukt 5 mill på en spilelr som han om han så bare hadde vært en backup..
er det noen som er klar over at han har herja som bare det i tyskland eller?


Appiah er også en fantastisk spilelr som ikke fått plass i Juve pga av en viss svenske og de andre divane på topp der...
Men han hadde klart seg flott i PL, og disse to spillerne hadde vi fått for samme pris som for bare Anelka...

disse skjønnte jeg bare ikke...

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Ailton fra Shalke 04 og Appiah fra Juventus
« Svar #1 på: 22. Juli 2005, 16:31 »
appiah er jo midtbanespiller,og ble satt på transfer p.g.a Vieira kom til klubben
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ailton fra Shalke 04 og Appiah fra Juventus
« Svar #2 på: 22. Juli 2005, 16:53 »
Fullstendig enig med deg, DjMattis.

Appiah var ikke bare billigere enn Parker, han er bedre også i mine øyne. Nå er ikke jeg misfornøyd med kjøpet av Parker heller, så den er vel grei.

Når det gjelder Ailton så gikk han faktisk for så lite som 20 millioner NOK. Det tvilsvarer ikke engang 2 millioner pund. Selv om han ser rund ut så er han faktisk rask, teknisk og svært målfarlig. Han er også en kraftplugg ala Shearer. Han hadde vært en perfekt spiller for Newcastle i et 4-5-1-system.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

djmattis

  • Gjest
Ailton fra Shalke 04 og Appiah fra Juventus
« Svar #3 på: 22. Juli 2005, 17:08 »
Sitat fra: "Leslie"
appiah er jo midtbanespiller,og ble satt på transfer p.g.a Vieira kom til klubben

Beklager min feil, men uansett han er en fantastisk spiller..
Poenget er at at vi hadde fått like bra spillere for under halvparten av det vi må paye for Anelka og Parker og Boa Morte..

Jeg synes det er en skandale...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ailton fra Shalke 04 og Appiah fra Juventus
« Svar #4 på: 23. Juli 2005, 16:00 »
Appiah er nå så. Vi har nok spillere der, og det er et totalt unødvendig kjøp akkurat nå.
Hva gjelder Ailton syns jeg også det er synd om ikke Newcastle viste noe interesse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid